• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik ben even naar het toilet," zegt Michael plots, waarop hij zonder krukken de zaal uitstrompelt. Ik knik even terwijl ik nog wat nacho's in mijn mond prop. Ik weet dat dit niet het moment is om te vragen wat er aan de hand is. Als hij terugkomt, laat ik het ook maar even zo. Meestal zegt hij het zelf wel als hij ergens wil over praten.
    Toch kan de film me niet meer zo boeien. Ik maak me oprecht zorgen om die jongen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jesus, dat is toch normaal dat je dat weet? Frans is de mooiste taal op de hele wereld. We zouden het allemaal vloeiend moeten spreken! Maar speciaal voor jou: Je, Tu, Il-Elle, Nous, Vous, Ils-Elles]

    Donna

    "Dat is gemeen, vind je niet?"
    Ik lach hard op en voel zijn handen door mijn haren gaan. Nep-boos kijk ik hem aan.
    "Jij bent gemeen," zeg ik zielig en ik trek een puillipje.
    "Je bent niet lief."
    Demonstratief draai ik me van hem weg zodat ik met mijn rug naar hem toe lig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Licht. Geef mij maar duister."
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan, en begin te gillen wanneer ze echt eng doet. Lachend loop ik weg, tot tussen de fonteintjes op het plein en wanneer ze plots aanspringen, gil ik van het water. Ik gooi mijn armen in de lucht en kijk lachend naar Charlie. Snel loop ik naar haar toe, en trek haar mee de waterstralen onder. Met de zonnestralen die op ons neervallen, valt het best nog wel mee, en is het niet zo koud.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "Jij bent gemeen. Je bent niet lief."
    Ik grinnik wanneer ze zich kwaad omdraait, en ga tegen haar aanliggen. Ik druk een zacht kusje op haar schouder.
    "En waarom ben ik nu weer gemeen? Was het niet goed genoeg, misschien?" vraag ik geamuseerd, en laat mijn vingers over haar lichaam glijden, tot ze plagerig over de binnenkant van haar dijen strelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik lach nog harder als Mary recht in een paar fonteintjes loopt die haar drijfnat maken. Plots voel ik haar vingers op mijn pols en word ik meegesleurd.
    "Mary, nee!" roep ik nog.
    Maar het is al te laat, ondertussen ben ik ook nat. Dat ik nog geen longontsteking opgedaan heb is een wonder. Ik moet opnieuw lachen als ik haar zie staan, met uitgelopen make-up en haren als spaghettisliertjes.
    "Kun je mij dat ook leren?" roep ik dan terwijl ik naar haar ogen wijs.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kun je mij dat ook leren?"
    "Wat?"
    Lachend veeg ik over mijn wangen, en zie dat mijn handen volhangen met make-up. Ik smeer het uit over haar gezicht.
    "Zo ongeveer. Staat je wel," roep ik lachend. Ik laat mijn handen vollopen met wat water, en gooi het naar haar toe. Lachend kijk ik haar aan. Het doet me denken aan vroeger, toen we nog klein waren, en er nog geen problemen waren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ow, ik hou van deze film.]
    Michael

    Als ik terug kom ben ik blij dat Arion niets zegt. Mijn hand zit nog altijd in mijn broekzak waar hij het kettinkje van Charlotte stevig vasthoudt. Ik kan het niet maken om hem terug te geven en zeker niet om hem weg te gooien. Er zit dus niets anders op dan hem te blijven dragen. Ik haar mijn haren door mijn warrige haren en richt mijn ogen op het scherm. De mensen op het scherm lijken in paniek maar het enige wat ik kan doen is lachen. Horrors blijven toch altijd een vreemd soort films.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik probeer haar nog af te weren als ze haar handen vol make-up aan mijn gezicht wrijft. Waarom lukt dat me niet? Ik heb nog nooit moeite gehad om Mary tegen te houden.
    "Zo ongeveer. Staat je wel," lacht Mary. Ze laat gooit wat water over me heen terwijl ik verstijfd blijf staan. Wat is er aan de hand met me?
    "Moet- moet een spiegel hebben," mompel ik, waarop ik bij de fonteintjes vandaan loop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "En waarom ben ik nu weer gemeen? Was het niet goed genoeg, misschien?"
    Ik huiver als ik zijn vinger over mijn dijen voel strelen.
    "Het was niet goed," zeg ik met een zielig toontje.
    Ik krul mezelf op en vlei me tegen hem aan.
    "Maar gemene mensen zijn wel heel aantrekelijk," grinnik ik zachjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Moet- moet een spiegel hebben."
    Niet-begrijpend kijk ik haar aan en volg haar. Ik raap mijn tas op, die ik naast de fonteintjes heb laten vallen. Ik haal mijn gsm eruit, en geef hem aan haar, zodat ze zichzelf kan bekijken.
    "Ch-charlie? Heb ik iets verkeerds gedaan?" vraag ik voorzichtig.


    Jeremy

    "Het was niet goed. Maar gemene mensen zijn wel heel aantrekkelijk."
    Ik grinnik even.
    "Oeioei, niet goed. Tja, wat nu?"
    Ik ga met mijn hand door haar haren.
    "Het enige wat ik kan verzinnen is dat we het beter doen," zeg ik met een spijtige stem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Het enige wat ik kan verzinnen is dat we het beter doen."
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem bedenkelijk aan.
    "Dat zou een optie kunnen zijn," zeg ik op de zelfde toon als eerst.
    Ik fatsoeneer mijn haren weer een beetje en kijk hem met een klein lachje aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat zou een optie kunnen zijn."
    Ik grinnik en druk een liefdevolle kus op haar lippen.
    "Had je een ander idee, dan?"
    Ik trek haar tegen me aan en verberg mijn gezicht in haar lekkerruikende haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Had je een ander idee, dan?"
    Ik schud mijn hoofd en sluit mijn ogen wanneer hij zijn hoofd in mijn haren verstopt.
    "Nee," zeg ik zachtjes.
    "Maar zo vind ik het ook wel gezellig."
    Zachtjes druk ik een klein kusje net onder zijn oor en laat mijn hoofd tegen hem aan rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee, maar zo vind ik het ook wel gezellig."
    Ik houd mijn gezicht tussen haar haren en knik zachtjes.
    "Als ik vannacht stik in een haarbal, is het jouw schuld," fluister ik grappend.
    Ik grinnik even en druk een kus in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Als ik vannacht stik in een haarbal, is het jouw schuld."
    Lachend ga ik in de verdediging.
    "Je stopt zelf je hoofd tussen mijn haren hoor," grinnik ik.
    Ik vlei mezelf lekker tegen hem aan en ik verstrengel onze vingers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."