• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik kreun even wanneer Irial me begint te strelen.
    Ik laat mijn tong een spel met de zijne spelen terwijl ik met beide handen door zijn haar ga.
    Ik breek langzaam de kus af en ga al kussend naar zijn nek, ik zoek een plekje uit en zuig er zacht op. Een hand laar ik naar zijn borstkas gaan waarna ik die streel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jolene/Jessica.

    Ik heb afgerekend en loop van het terrasje af.
    Ik pak de oortjes uit mijn tas en doe ze in mijn oren, ik plug ze in mijn mobiel en zet ze aan.
    Ik neurie met het nummer mee, algauw kom ik bij 'mijn' huis aan. Ik pak de sleutel en open de deur. Ik trek mijn jas en schoenen uit.
    "Hay, Ingrid." Roep ik naar mijn pleegmoeder en ga naar boven.
    Ik hoef haar niet persé Mam te noemen hoor.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Kyle breekt de kus af om me vervolgens in mijn hals te zoenen. Als hij op mijn huid zuigt, is het mijn beurt om te kreunen. Ik duw mijn heupen omhoog als teken dat ik mijn boxershort ook uit wil. Ik heb een handje hulp nodig, gezien ik met de mijne nogal bezig ben. Plots gaat de bel en ik schrik me rot. Mijn hart springt haast uit mijn borstkas. De tickets. Ik grijp Kyle stevig vast en ga overeind staan. Hierdoor til ik hem op. Ik zet hem op het aanrecht neer.
    "Blijf hier," fluister ik in zijn oor.
    Ik loop naar de gang en neem mijn portefeuille uit mijn jas waarop ik de deur open.
    "Terug in slaap gevallen," verklaar ik mijn nogal naaktheid en warrige haren. Snel betaal ik, neem de tickets over, controleer ze even en haast me dan terug naar de keuken waar ik mezelf in Kyle's armen gooi. Nu mag de keuken nog afbranden, het kan me niet schelen, ik stop niet. Ruw druk ik mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Morgen zal ik verder wel weer normaal reageren. Ik had het nu druk met de andere RPG en de inentingen regelen, paspoort aanvraag, visums en tickets etc. Ik word er gek van...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Soery ik ga slapen. :)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Ik wilde net Irial's boxershort uit doen toen de bel ging Ik schrok net als Irial toen de bel ging.
    Hij pakt me vast en gaat overeind. Dan zet hij me op het aanrecht.
    "Blijf hier." Fluistert hij in mijn oor waarna hij wegloopt.
    Ik hoor wat gemompel en dan komt Irial terug en werpt zich in mijn armen. Dan drukt zij ruw zijn lippen op de mijne.
    Ik kus hem ruw terug en bijt een keertje op zijn onderlip, maar ietsje harder dan altijd. Ik laat mijn hand even over zijn borstkas gaan en laat hem dan naar beneden zakken en ga met mijn vinger onder de rand van zijn boxershort.


    Ich liebe dich 27.12.23

    MisPattinson schreef:
    Lilly
    Ze loopt naar een cd kast en ik snapte wat ze ging doen.
    Ik liep naar de kast ernaast en begon mee te zoeken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael

    "Zwijgen is toestemmen."
    Ik geef hem een goedkeurend knikje als de film begint. Het duurt niet lang voordat de eerste schrikmomenten komen. Naast me gooi Arion zelfs bijna zijn frisdrank om. Met een klein lachje kijk ik naar hem maar ik kan mijn hoofd niet bij de film houden. De zaal benauwd me. Even kijk ik om me heen of er veel andere mensen zitten maar dat valt wel mee.
    "Ik ben even naar het toillet," zeg ik zachtjes tegen Arion waarna ik wat onhandig de zaal uitstrompel. Mijn krukken heb ik achter me gelaten. Die dingen zijn toch onhandig. Het goede licht prikt in mijn ogen maar de lucht voelt heerlijk aan in mijn longen. Ook hier is het weer uitermate rustig. Ik strompel door naar de toilletten waar ik in de spiegel kijk. Misschien is dit deel van de dag nog wel het meest schokkende want ik zie er niet uit. De spanning en stress heeft mijn lichaam in handen genomen. Er zijn grote kringen onder mijn ogen en ik zie wit. Ik draai de kraan open en houd mijn handen er onder. Uit het kommetje van mijn handen drink ik wat water maar het helpt niet. Dan valt mijn oog op een ander detail; het kettinkje van Charlotte. Even slik ik en maak hem dan maar los. Wat moet ik er nog mee? Ik heb totaal geen binding met die meid. Ik stop de ketting in mijn broekzak en maak de zware tocht naar mijn stoel terug. De donkere zaal voelt toch prettiger aan mijn ogen. Ik laat me naast Arion neerploffen maar doe net of er niets aan de hand is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "No-on. Nee, je verdwijnt even in de badkamer met de mededeling dat je een verrassing hebt en dan... tadaa! Of je houdt het voor een volgende keer die je wel kan plannen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Voor mij hoeft het echt niet, maar ik heb zo het idee dat ik dat niet bij jou aan het licht ga kunnen brengen."
    Ik kijk even rond.
    "Naar waar wil je eerst?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flounder schreef:
    (...)


    Jeremy

    Zacht knijp ik in haar hand en ik ril door haar lippen op mijn borstkas.
    "Je bent echt geweldig, Donna," fluister ik zacht.
    Ik blijf met mijn vingers door haar haren gaan, ze zijn lekker zacht, en ruiken goed.


    Donna

    "Je bent echt geweldig, Donna."
    Giechelend kijk ik hem aan en druk ik een klein kusje op het puntje van zijn neus. Mijn handen glijden over zijn rug en ik laat ze op zijn kontje rusten.
    "Ik ben gek op je," fluister ik terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [kontje? :')]

    Jeremy

    "Ik ben gek op je."
    Breed glimlachend kijk ik haar aan en druk ook een kusje op haar neus.
    "Dat gevoel is helemaal wederzijds."
    Verliefd kijk ik in haar ogen en druk teder mijn lippen op de hare. Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar voorzichtig tegen me aan.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 17:43 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Dat gevoel is helemaal wederzijds."
    Ik voel zijn lippen eerst op mijn neus. Zachtjes giechel ik en kijk hem verliefd aan. Vervolgens voel ik zijn lippen teder op de mijne. Ik glimlach en zoen hem teder terug. Hij drukt me stevig tegen hem aan. Zijn warme lichaam voelt prettig tegen mijn blote huid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Je vais manger.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Smakelijk ^^]

    Jeremy

    Ik laat mijn vingertoppen over haar huid glijden, en verdrink in haar mooie ogen.
    "Je voelt zo lekker zacht aan," fluister ik tegen haar lippen aan, en streel ze zacht met de mijne. Ik bijt lichtjes op haar lip en druk kusjes over heel haar gezicht. Dit meisje is gewoon geweldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ ben er weer.
    Is het nu middag of avond in de rpg??]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 18:29 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan