• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cass schreef:
    So, basically we can choose between poison and drowning?


    I'm in a sadistic mood. 8D torture ALL the tributes!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    'Gemuteerde zwarte schorpioenen?' antwoord ik met een vragende toon. 'Ze waren te groot voor normale schorpioenen, te snel ook. Hun gif is sterker.'
    ik kniel bij de jongen neer. De beet is rood en gezwollen, net als de aderen er om heen. Ik kijk naar Cassie. 'Alleen Snow heeft waarschijnlijk tegen gif.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    OHMYGOD, LIZZ. Jij bent echt lekker op dreef vanavond, je verzint echt geniale dingen _O_

    Fayan
    Met een flits ging het licht aan en ik knipperde tegen het heldere licht. Het was een simpel kamertje, leeg; maar dat zou niet lang meer duren. Uit allerlei kleine gaatjes in de muur begon water te stromen, waardoor er nu al een klein laagje ontstond onder onze voeten.
    Ook al kwam het water nog niet eens boven mijn zolen, toch hees ik Aurora wat hoger op mijn heupen en staarde paniekerig rond naar een uitweg, want die móest er zijn.
    En toen zag ik aan de overkant, in het midden, een rij van een stuk of tien gaatjes, waar geen water uit stroomde. Was daar de uitgang?
    "Kijk, daar komt geen water uit, volgens mij moeten we daar iets mee," zei ik wijzend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Blijf je wel van Aurora af? Als zij sterft ramt Cassie een mes door haar hoofd, en dan zal Dario ook wel zelfmoord plegen (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    'Nou, geef het dan hier,' snauwde ik tegen een cameralens. Ondertussen tastte ik de wond voorzichtig af met mijn vingers, maar hoewel ik hem amper aanraakte kromp Dario ineen van de pijn. 'Cass? Mijn been staat een beetje in de fik, geloof ik.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Kwaad schop ik tegen de muur. Alsof alles niet stressvol genoeg was, hadden we nu een tijdlimiet. Mijn handen trillden nog van het schorpioenen, en nu dit? Ik onderzoek de muur, maar vind niets.
    'We kunne neit met een paar lege gaatjes,' antwoord ik, half snauwend. ik ben niet eens kwaad op Fayan, meer op Snow en mijn eigen idiote gedrag. ik heb de honger spelen gewonnen. ik ben een mentor. ik moet dit kunnen maar ik kan het niet.

    (*Takes a bow* thank you, thank you very much)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    'De enige andere manier is je been er af hakken voor het vergif verspreid. Maar daar hebben we alleen een paar messen voor en je zou doodbloeden.' Ik zie geen nut in het subtiel zijn. De jongen is ten dode opgeschreven, behalve als Snow besluit het vergif te bezorgen binnen nu en twee minuten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Should I kill him? o_o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet gaan, ouders en stuff, tot morgen XDD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    Ik moet gaan, ouders en stuff, tot morgen XDD


    You better be here tomorrow! D: Jem is not amused with your parents.
    en het is jouw keuze of hij dood gaat of niet. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    "We kunnen niets met een paar lege gaatjes," snauwt Saph terug en ik deins terug, staar hem met grote ogen aan. Hij loopt naar de muur en weer terug en kijkt allesbehalve vrolijk.
    "We komen hier wel uit, Saph," zeg ik kleintjes en ik loop naar de muur om hem zelf te onderzoeken. Aurora hou ik stevig vast. Het water komt nu tot onze enkels en ze zou er makkelijk in kunnen staan, maar stel je voor dat het ineens losbarst of zo. Nee, ik hou haar wel vast.
    Mijn hand glijd over de muur, maar ook ik vind niets bijzonders. Misschien is dat meer omdat ik geen idee heb waar ik moet zoeken.

    [Ik twijfel. Zal ik Snow het tegengif laten opsturen of spullen om Dario's been goed mee te amputeren?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aww, bye Rose! Tot morgen <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    Mijn voorhoofd leun ik tegen de muur terwijl ik een diepe teug adem neem. Ik moet kalmeren. Vooral niet kwaad worden tegen de anderen. Eenheid en samenwerken. eenheid en samenwerken. ik herhaal de woorden in mijn hoofd als een mantra tot ik kalmeer. Het water is nog niet eens koud, het is warm. en het lijkt met de minuut warmer te worden.
    'Sorry,' zeg ik zachtjes als ik kalm ben. Verder wijk ik er niet over uit, niet nu, nu we levend verdronken EN gekookt lijken te worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    brb


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Okay ^^ *Zet nieuw topic klaar*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.