• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Aurora hou ik stevig over mijn schouder en Fayan sleur ik de kom in. De ene half van de schorpioenen is al over de rand en meot nu draaien, iets waar ze neit erg snel in zijn. De rest hangt nog aan de wand en hebben hetzelfde probleem.
    'Blijf bij elkaar, ga naar de achtersta wand,' zeg ik terwijl ik de drie meisjes voor me uit duw. Aurora duw ik in Fayan's handen terwijl ik hopeloos naar een uitweg zoek. tot mijn verbazing schuift de achterste ijzeren deur open. Een tunnel, donker maar schorpioenloos.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dario
    'Nee,' zei Cassie kortaf en ik beet op mijn lip. Ik had al die fucking beesten omzeild, maar op het allerlaatste moment was ik net niet snel genoeg geweest.
    'Eh, jongens?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I wanted more drama *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Oh geweldig,' zucht ik als ik de blik op Dario's gezicht zie. 'Waar?'
    Ik stop met lopen en wacht af. Als hij gestoken is, is hij zo goed als dood. Er waren erg weinig tegengiffen tegen het schorpioen gif.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cass schreef:
    I wanted more drama *O*


    More drama is ALWAYS good.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Ik wil Saph daar echt, echt, echt, echt, écht niet achterlaten en dus blijf ik twijfelend naast hem staan, met Aurora stevig in mijn armen geklemd en beschermend van de schorpioenen afgedraaid, maar dan zie ik de opening in de achterwand. Deze is niet geopend voor onze veiligheid. Daar ligt vast iets anders op ons te wachten, maar het zijn tenminste geen schorpioenen.
    "Saph, kom," Ik sleur hem half mee richting de tunnel, waar de meisjes al aarzelend voorstaan. Zodra Saph, ik en Aurora binnen zijn, wordt hij meteen met een harde knal afgesloten en zijn we allemaal verblind door de duisternis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dario
    Ik rolde mijn broekspijp omhoog, wilde de steek aanwijzen, maar dat was niet nodig. Het was rood en begon al flink op te zwellen. Cassie vloekte hartgrondig en hurkte naast me neer. 'Dit soort dingen hebben we thuis niet,' mompelde ze, 'dus ik heb niet echt een tegengif. Weet jij wat voor soort het is?' vroeg ze aan Jem.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    DON'T YOU DARE MAKE DARIO DIE!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Teehee... *fluit onschuldig en wijst naar word-document waar ook al twee verschillende sterfscènes voor Cassie klaarstaan*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Snow: *zwaait met tegengif* Ik zweer je, die ga je krijgen. Al moet ik Dario daar persoonlijk voor ontvoeren. Nobody dies without my permission. *le evil laugh*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja hehe, laat dan geen dodelijke schorpioenen los als je ons niet dood wil >_>


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat deed mijn collega Jem, ja (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Voor ik het wist stond ik in complete duisternis. Het deed me denken aan de grotten in mijn eigen spelen, de hitte en de stoffigheid in de lucht. maar toen hoorde ik een geluid dat iedere gedachte daarvan wegvaagde. Een zachte tik van druppelend water. Ik voelde voorzichtig rond me heen. Ik voelde Fayan, daarna een muur. De muur was glad, van cement misschien, met kleine gaatjes op ooglevel en -
    Een schakelaar. Het voelde aan precies als een lichtschakelaar en ik kon mijn instinct niet tegen houden. zodra de lichten aangingen, begon helaas ook het water te stromen.We stonden niet in een gang, het was een kamertje. we pasten er net allemaal in en op oog-evel stroomde water uit kleine gaatjes in de muur. Shit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    So, basically we can choose between poison and drowning?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Gemuteerde zwarte schorpioenen?' antwoord ik met een vragende toon. 'Ze waren te groot voor normale schorpioenen, te snel ook. Hun gif is sterker.'
    ik kniel bij de jongen neer. De beet is rood en gezwollen, ent als de aderen er om heen. Ik kijk naar Cassie. 'Alleen Snow heeft waarschijnlijk tegen gif.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.