• De winnaars hebben gestemd en het oordeel is geveld: 'De laatste hongerspelen komen eraan!' Alleen dit zullen niet zomaar hongerspelen worden, maar hongerspelen met Capitool kinderen. Het ultieme wraakplan. Natuurlijk kan de kleindochter van president Snow dan niet ontbreken.

    Annabelle Snow is nu 16 jaar. Haar leven is tijdelijk rustig geweest zo aan de rand van het Capitool met alleen haar moeder. Ver weg van haar grootvader, die haar vader en andere familieleden van haar af heeft genomen.
    Nu de laatste hongerspelen eraan komen, zal ze moeten vechten voor haar leven en dat van anderen, want Annabelle is van mening dat niemand nog mag sterven tijdens de hongerspelen. De vraag is alleen, hoe spaar je de mensen die eropuit worden gestuurd om jou te vermoorden?


    Dus, doen of niet doen?


    Happy Birthday my Potter!

    Doen, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh, het is dan wel the 77th Hunger Games, aangezien de weg die Katniss en haar groep aflegde naar het Capitool gezien wordt als de 76ste. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Oh, het is dan wel the 77th Hunger Games, aangezien de weg die Katniss en haar groep aflegde naar het Capitool gezien wordt als de 76ste. (:


    Ow, bedankt voor de tip :)


    Happy Birthday my Potter!

    Everdeen schreef:
    Doen, (:


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    doen! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hmmm, misschien. Als je het goed en duidelijk uitwerkt zou het een goed verhaal kunnen worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hmmm, misschien. Als je het goed en duidelijk uitwerkt zou het een goed verhaal kunnen worden.


    Aww, ik wilde het juist zo vaag doen dat niemand het meer snapt :P


    Happy Birthday my Potter!

    Doen!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nou het is een leuk idee alleen niet meer zo origineel.
    Ik heb namelijk al een paar keer eerder zo'n voorbij zien komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    Nou het is een leuk idee alleen niet meer zo origineel.
    Ik heb namelijk al een paar keer eerder zo'n voorbij zien komen.


    You mean this one?


    Happy Birthday my Potter!

    NewUsername schreef:
    Nou het is een leuk idee alleen niet meer zo origineel.
    Ik heb namelijk al een paar keer eerder zo'n voorbij zien komen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, maar ook nog een stel andere.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    Ja, maar ook nog een stel andere.


    Ik heb even gekeken naar de Hunger Games stories op Q en er is er eentje waarvan je misschien zou kunnen denken dat hij hetzelfde is, maar hij is heel anders.
    Ik houd zelf ook niet van dingen die al door anderen zijn gedaan, dus ik ben blij dat je mij waarschuwde.


    Happy Birthday my Potter!

    Doen! En waarschuw mij, ik moet dringend meer HG-verhalen gaan lezen. :9~

    Goulding schreef:
    Doen! En waarschuw mij, ik moet dringend meer HG-verhalen gaan lezen. :9~


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky