• Heeft iemand hier ervaring met Stargazer haarverf? c:
    Ik vraag me vooral af hoe lang je het nog blijft zien, en dan niet zozeer hoelang de kleur er in blijft zitten, want op internet zeggen veel mensen dat het er na een paar keer wassen wel uit is, dat staat ook op hun site trouwens. Ik vraag me vooral af of je nog lang een soort gloed of iets dergelijks blijft zien nadat het grootste gedeelte van de kleur eruit is.. ;o
    Het leek me namelijk wel grappig mijn haar een keer een apart kleurtje te verven voor een paar weken/dagen, maar dan wil ik niet nog drie maanden een soort rare felgekleurde glans over mijn haar heen hebben :')

    bij mij bleef het ongeveer twee weken zitten. het begon na een week al te vervagen, er blijft geen rare gloed achter.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oh, die heb ik heel veel gebruikt. Roze, rood en groen. De kleur pakt goed en werd altijd erg mooi, maar rood vervaagt bijvoorbeeld wel veel sneller dan roze.
    En even een waarschuwing voor die roze: die pakt heel goed en heb je maar heel weinig van nodig. En pas op met het uitwassen, want je hele badkamer komt onder te zitten als je teveel gebruikt hebt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik denk dat dat bij iedereen verschilt, ze zeggen ook dat kleurspeoling ongeveer een maand tot twee maanden blijft itten, ik heb het bijna drie maanden geleden laten verven en je ziet het nog harstikke goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ah, oké, het is goed om te horen dat er geen gloed blijft zitten, daar was ik bang voor ;o
    Haha, en ik zat inderdaad misschien aan roze te denken, dus daar zal ik mee oppassen c:
    Bedankt voor jullie reacties ^-^