• Vandaag moest ik naar psycholoog geval, met de bus. Er staat een abonnement en tegoed op mijn ov-chipkaart en toen ik weer bij school aankwam eindigde ik net 1 cent in de min.
    Wil ik later weer in de bus naar huis, waar ik dus het abonnement op heb, wil hij niet inchecken omdat ik 1 cent in de min sta.
    Mag ik een kaartje van fucking 4 euro gaan kopen.

    MÈH!


    26 - 02 - '16

    Dat is echt naaiend. Zou eigenlijk niet moeten kunnen, ik sta ook wel eens in de min en ik heb daar geen last van (cat).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waitwhut.. Kún je in de min staan?

    404NOTFOUND schreef:
    Waitwhut.. Kún je in de min staan?

    Ja xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haat het ov, ugh


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    Haat het ov, ugh


    Me too. Vieze vuile centen nakkers. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Tja, zonder mijn Studenten OV kan ik niet gratis naar Nikki door de weeks en dan zou het voor mij heel duur worden. Dus ik ben er wel blij mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ohh, wat ben ik blij dat het weer lente is :]
    Ik hoef nu gelukkig bijna niet meer met de bus naar school, gewoon lekker (met zonnebril) op de fiets :]
    Die t*ringbus kwam altijd te laat... (of gewoon té vroeg >.<)

    Maar met m'n OV-shitkaart heb ik nog maar één keer een probleem gehad, alleen toen was ie gelukkig niet helemaal in Brabant doorgevoerd. Ik kon dus nog mooi met de geliefde strippenkaart naar huus. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is echt klote, ik ga nu met de fiets naar school enzo dus heb er niet echt veel last meer van maar eerst moest ik ook mijn OV opladen voor tien euro per week. Blégh.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:40 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ohh, wat ben ik blij dat ik maar een maandje met de bus ben gegaan. Ik haat die OV-Kaart met heel mijn hart; ik had er ALTIJD problemen mee. Storingen, te weinig te goed, noem maar op.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kan gewoon in de min staan hoor.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik mocht gratis reizen omdat de buschauffeur mij leuk vindt. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb zo vaak in de min gezeten hoogsten 2, 50 ofzo! En een keer heb ik gratis gereid omdat de buschauffeur geen kaartjes meer had.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Oh dat is zó irritant! Ik heb een keer ongeveer hetzelfde gehad!
    Ik heb een jaarabonnement, maar ik was ergens heen gegaan waar dat niet geldig was. Nou, fijn, toen stond ik dus in de min. Kom ik de volgende ochtend op het station voor school, kon ik niet inchecken. Uiteindelijk heb ik illegaal gereisd en moest ik met een vriend van mij snel door 1 poortje x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Barnabas schreef:
    Ik mocht gratis reizen omdat de buschauffeur mij leuk vindt. (cat)

    Wait, what?
    You mean, he likes you or you're a nice person? (voor hem dan, hier op Q weten we het andere uiterste ;])


    Deep inside, I've never felt alive

    Cogsworth schreef:
    (...)
    Wait, what?
    You mean, he likes you or you're a nice person? (voor hem dan, hier op Q weten we het andere uiterste ;])

    Het was een knappe buschauffeur en ik heb mijn blonde lokken en charmes in de strijd gegooid.
    En hoezo, "we weten op Q het andere uiterste"? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"