• Ik ben echt stom. Ik kan echt helemaal niet over horrorfilms, maar ik kijk ze wel. En ik heb zonet Fright Night gekeken, naar aanleiding van het topic van iemand anders die de film zo leuk vond.
    Nou, ik heb zo'n spijt dat ik die film heb gekeken! Dat wordt vannacht weer nachtmerries over die verrekte vampieren.

    Als ik ooit een vriendje krijg, ondergaat hij eerst een vampierentest. :Y)

    Van welke film denken jullie: "Wáárom heb ik die film ooit gekeken?"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha fright night vond ik niet eng xD Maar ik denk dat van mirrors hahaha :'3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik hoop dat je toch nog een beetje goed slaapt :')

    Maar er is geen film, aangezien ik Twilight nog nooit heb gekeken :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ehm... Saw & een film die ik laatst heb gekeken. Beetje ranzig XD
    Maar dat is omdat mijn maag dan beetje koppeltjes duikelt ;D
    Maar geen nachtmerries of zo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chuckie :'D Daar heb ik vroeger nog laaaaaaang last van gehad. En Hide and Seek vond ik ook doodeng.


    -

    een vampierentest?

    Hij moet onzedelijke handlingen bij je uitvoeren terwijl je menstrueert en dan kijk je of ie ja zegt? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb stukjes van Saw gezien, daar was ik niet zo blij mee..
    Maar ik krijg er geen nachtmerries van.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Nou dankzij mijn klasgenoten heb ik ooit een deel van The excorsist gezien, ik durfde nog geen eens te gaan slapen. Ik heb zelfs nog over wogen om de hele nacht wakker te blijven, zo bang was ik


    Physics is awesome

    Discord schreef:
    een vampierentest?

    Hij moet onzedelijke handlingen bij je uitvoeren terwijl je menstrueert en dan kijk je of ie ja zegt? (cat)

    Nee. Nynke had al een hele goede test: In wijwater douchen. :Y)
    En daarna snij ik mezelf "per ongeluk", om te kijken hoe hij reageert. O, en ik wil alleen met hem afspreken als het erg zonnig is. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jep, dat heb ik ook altijd. Ik kan er écht niet tegen, maar toch kijk ik er af en toe een. Al is het maar op een feestje ofzo. Verschrikkelijk D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Nee. Nynke had al een hele goede test: In wijwater douchen. :Y)
    En daarna snij ik mezelf "per ongeluk", om te kijken hoe hij reageert. O, en ik wil alleen met hem afspreken als het erg zonnig is. :Y)


    Meh, de mijne is leuker. Als hij toch een vampier is heb je nog even lol voor je hem dumpt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    The Grudge, ik weet niet meer welk deel. Ik heb hem twee jaar geleden in de zomer gekeken met vrienden, maar als ik dan 's nachts wakker word en ik moet er opeens aan denken ben ik weer doodsbang D: En ga ik bij mijn vader in het grote bed slapen haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Discord schreef:
    (...)

    Meh, de mijne is leuker. Als hij toch een vampier is heb je nog even lol voor je hem dumpt :Y)

    Voor ik hem dump? Je bedoelt, voor ik een houten staak door zijn borst drijf? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Voor ik hem dump? Je bedoelt, voor ik een houten staak door zijn borst HART drijf? :Y)


    Alleen door het borst is niet goed genoeg ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Voor ik hem dump? Je bedoelt, voor ik een houten staak door zijn borst drijf? :Y)


    Hij zou zijn houten staak in jou moeten drijven (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    Alleen door het borst is niet goed genoeg ;d

    Excusez-moi. ^^
    En ik zet hem daarna ook wel lekker in het zonnetje. Kan hij ook nog een mooi kleurtje kweken. (duivel)


    "Well, well. Look who we've got here!"