• -zeik topic-

    Mijn moeder is dus overspannen thuis. Iedereen doet hier nu dus zijn best om het mijn moeder een beetje gemakkelijk te maken, maar toch is alles wat ik doe fout. Ze zeurt echt overal op en ik wordt er helemaal gek van, aangezien ik gewoon normale dingen doe zoals naar een verjaardag gaan en huiswerk enzo. Hier komt bij dat ik een tijd terug faalangst aanvallen heb gehad (hyperventilatie, black-outs, enz.). Nu er zo over alles gezeurd wordt, beginnen die aanvallen terug te komen en ik schiet telkens helemaal in de stress.
    Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, want ik wordt echt helemaal gestoord. Ik doe al heel erg mijn best om mijn moeder blij te maken en te helpen enzo, maar dit werkt totaal niet.

    Bedankt voor het lezen


    Happy Birthday my Potter!

    Sluit jezelf op in je kamer en doe je oortjes in. :Y)
    Neen,sorry,ik zou het niet weten.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Sluit jezelf op in je kamer en doe je oortjes in. :Y)
    Neen,sorry,ik zou het niet weten.


    Haha, zelfs daar krijg ik commentaar op xD


    Happy Birthday my Potter!

    Wat ik meestal doe als mijn moeder woest is: Haar lekker laten schelden en tieren en zelf naar boven gaan totdat de golf van kwaadheid weer voorbij is. Helaas ben ik zelf ook een driftkikker, dus begin ik ook kwaad te worden en te schelden. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken het wel een beetje, maar ik praat er dan met mijn moeder over. Dat lukt altijd goed.


    Your make-up is terrible

    Depressed? Earphones in, volume up and ignore the whole damn world.
    Die zin haalt me meestal door mn depri-buien (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Barnabas schreef:
    Wat ik meestal doe als mijn moeder woest is: Haar lekker laten schelden en tieren en zelf naar boven gaan totdat de golf van kwaadheid weer voorbij is. Helaas ben ik zelf ook een driftkikker, dus begin ik ook kwaad te worden en te schelden. :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Philyra schreef:
    Depressed? Earphones in, volume up and ignore the whole damn world.
    Die zin haalt me meestal door mn depri-buien (:


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder is ook nogal depressief de laatste tijd, maar ze doet echt haar best. Sinds kort gaat ze naar mindfullnesscursussen, moet je misschien eens Googelen en aan je moeder voorstellen? Jouw moeder is volgens mij ook nogal gestresseerd de laatste tijd. Dat kan misschien door haar werk komen of zoiets. Maar misschien moet je gewoon eens met haar proberen te praten en zeggen dat je de sfeer thuis ook niet zo leuk vindt. Want uiteindelijk lijd jij er ook onder.
    Als je wilt, mag je me altijd PB'en of GB'en. (:

    Ohh, ik weet hoe je je voelt. Ik zou gewoon eens goed met haar gaan praten. Gewoon vertellen dat jij er ook moeite mee hebt, en je ook alleen maar probeert te helpen. Dat jij er last van hebt ook ivm. je faalangst. Je moeder mag dan overspannen thuis zijn, maar ze is nu niet ineens heer en meester; jij hebt ook het recht je prettig te voelen. Het behoort niet nodig te zijn je algeheel af te moeten sluiten met je oortjes.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 17:18 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Goulding schreef:
    Mijn moeder is ook nogal depressief de laatste tijd, maar ze doet echt haar best. Sinds kort gaat ze naar mindfullnesscursussen, moet je misschien eens Googelen en aan je moeder voorstellen? Jouw moeder is volgens mij ook nogal gestresseerd de laatste tijd. Dat kan misschien door haar werk komen of zoiets. Maar misschien moet je gewoon eens met haar proberen te praten en zeggen dat je de sfeer thuis ook niet zo leuk vindt. Want uiteindelijk lijd jij er ook onder.
    Als je wilt, mag je me altijd PB'en of GB'en. (:


    Dat van die mindfullnesscursussen is inderdaad misschien wel een goed idee. Bedankt!

    Iedereen trouwens bedankt voor het meedenken (flower)


    Happy Birthday my Potter!