• Net mijn nagels gedaan, (Look at the picture!) nu bezig met mijn rechterhand en dat is moeilijk lol. Iemand nog leuke nailart ideeën of plaatjes?

    Ik wil zoiets ook kunnen, maar dan zijn het echt vlekken en klodders. Super vet. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, stoer (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Oehh, ziet er best wel gaaf uit!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat ziet er echt moeilijk uit. Ik vind het al een wonder dat ik beide handen zonder al die fratsen kan lakken.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Dat ziet er echt moeilijk uit. Ik vind het al een wonder dat ik beide handen zonder al die fratsen kan lakken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wauw, dat is echt heel mooi! (:

    Cadentium schreef:
    Dat ziet er echt moeilijk uit. Ik vind het al een wonder dat ik beide handen zonder al die fratsen kan lakken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik wil dat ook kunnen!! Maar ik gebruik dus crack nagellak. Lekker makkelijk :3


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wauw. Ik vind dat water marble ook mooi. Maar hetkostzo veel nagellak.


    Food.

    Ik ga woensdag met school geld op halen door te gaan nagellakken, ik kan watermeloenen, vlaggen van verschillende landen, panter print en ik ga nog oefenen op rozen aangezien mijn zus die op haar nagels wilt.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    wow das gaaf!!!!

    CareFree schreef:
    Ik ga woensdag met school geld op halen door te gaan nagellakken, ik kan watermeloenen, vlaggen van verschillende landen, panter print en ik ga nog oefenen op rozen aangezien mijn zus die op haar nagels wilt.

    Panter print vind ik ook geweldig om te doen en roosjes wil ik ook leren!