• Het nieuwe seizoen is sinds gisteren van start gegaan en al van de eerste aflevering kreeg ik kippenvel over heel mijn lichaam! (:
    Wat vinden jullie van Jonathan en Charlotte?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 1:02 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Die Jonathan is gewoon een tweede Susan Boyle!
    Als je hem ziet, denk je dat hij echt niet goed gaat zijn... maar dan hoor je hem zingen... Ö


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    wouw....


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Die Barbara en Bradley, ahahaha :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zit hier echt like wtf, die zijn goed!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hij is zo mega schattig, hij doet me denken aan m'n broertje :3


    Life is hard and then we die

    Sorry, maar ik vind dat publiek en die jury echt altijd zo arrogant. Alsof de looks kunnen vertellen of iemand goed of slecht is. Dit doet mij idd helemaal aan Susan Boyle denken. Simon lachte haar ook maar uit, en toen ze zong was ze opeens zijn godin ofzo. :W

    wow, die Simon doet eigenlijk best wel lullig tegen Charlotte, dat is iecht zielig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goulding schreef:
    Sorry, maar ik vind dat publiek en die jury echt altijd zo arrogant. Alsof de looks kunnen vertellen of iemand goed of slecht is. Dit doet mij idd helemaal aan Susan Boyle denken. Simon lachte haar ook maar uit, en toen ze zong was ze opeens zijn godin ofzo. :W


    26 - 02 - '16

    Goulding schreef:
    Sorry, maar ik vind dat publiek en die jury echt altijd zo arrogant. Alsof de looks kunnen vertellen of iemand goed of slecht is. Dit doet mij idd helemaal aan Susan Boyle denken. Simon lachte haar ook maar uit, en toen ze zong was ze opeens zijn godin ofzo. :W


    Ja, Simon kan vaak zeer moeilijk doen als het daarover gaat (: Maar uiteindelijk heeft hij nooit gelijk (A)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik vind ze beide geweldig. Simon doet zo lullig tegenover Charlotte, je zag gewoon in haar ogen de tranen (niet die van blijheid).


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    En indeed, Simon deed echt kut tegen Charlotte. Ze heeft zo goed gezongen, maar het verrassingseffect was waarschijnlijk groter bij Jonathan. :W Iig, ik heb het nooit op Simon gehad.

    Ik vind ze goed klinken ook al is opera niet mijn ding


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Die gast klinkt echt als Andrea Bocelli, maar ik vond haar eerlijk gezegd ook niet echt goed zingen ;x Denk dat hij beter zou zijn zonder haar. Ze zit niet altijd op de maat van de muziek en kan tegen zijn stem op en er zaten een paar behoorlijke valse noten tussen van haar ;x Dus ik vraag me precies hetzelfde af als Simon, eigenlijk. Maar Jonathan, wauw. Kippenvel.

    And sometimes I want to smack Simon though. Je zou denken dat hij geleerd zou hebben van Susan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.



    Deze jongen kon me zo doen huilen! Hij is zo ontzettend dapper!


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Simon heeft precies niet echt iets opgestoken van Susan Boyle.
    Ik kende het filmpje al, maar toen ik het de eerste keer keek had ik echt tranen in mijn ogen. Die jongen zingt echt prachtig en ik vind het echt super voor hem dat hij verder mag ! (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.