• opervlakte australie


    Er is geen overbevolking want wij kunnen met gemak met 7 miljard mensen in australie wonen en dat zonder problemen.
    Dan zou ieder mens daar 1000 vierkanten meter grond hebben en dan is er nog grond genoeg over voor scholen ziekenhuizen watertorens ect.

    LightYagami schreef:



    ...
    Marry me!

    Jezus mens, wtf? Waar haal je steeds die onzin vandaan?? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    @Februharry Dat kande aarde makkelijk aan.
    Als de mensen het vrij goed hebben dan zette ze niet zoveel kinderen op de wereld dat is bewezen.
    Door goed onderwijs te geven goede zorg ect is er niks aan de hand.
    Hier in het westen was het vrij goed en groeit de bevolking niet onder de NLders. Doordat de grenzen open zijn en door de medelanders groeit de bevolking in NL nog.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sta mij toe je Duits te verbeteren:
    Ich glaube das die Leute nicht begreifen dass es ein Troll ist.


    vertaling ^^ ik spreek geen duits, of doe gewoon de moeite niet op op te letten.^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore


    Your make-up is terrible

    Februharry schreef:
    (...)

    vertaling ^^ ik spreek geen duits, of doe gewoon de moeite niet op op te letten.^^


    Ik geloof dat mensen niet begrijpen dat dit een troll is.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:54 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Februharry schreef:
    (...)

    vertaling ^^ ik spreek geen duits, of doe gewoon de moeite niet op op te letten.^^

    Ik geloof dat de mensen niet begrijpen dat het een trol (iemand die opzettelijk mensen irriteert en geniet van hun reacties) is.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @RainbowDash
    Wat is er onzin aan wat ik zeg?
    Vind jij dan de wereld overbevolkt ?
    reageer een beetje inhoudelijk plaats van met bijlen te smijten :))

    Februharry schreef:
    (...)

    vertaling ^^ ik spreek geen duits, of doe gewoon de moeite niet op op te letten.^^


    dude, ik kan ook geen duits, maar hij zegt volgens mij dat ie gelooft dat mensen niet doorhebben dat het een troll is xD


    quidquid excusatio prandium pro

    ik raad aan dit boek te gaan lezen, daar beschrijven ze in wat er gebeurt als we zo doorgaan.(wereldverbeteren etc) ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Februharry Dat kande aarde makkelijk aan.
    Als de mensen het vrij goed hebben dan zette ze niet zoveel kinderen op de wereld dat is bewezen.
    Door goed onderwijs te geven goede zorg ect is er niks aan de hand.
    Hier in het westen was het vrij goed en groeit de bevolking niet onder de NLders. Doordat de grenzen open zijn en door de medelanders groeit de bevolking in NL nog.


    En ze gaat gewoon door. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Februharry Dat kande aarde makkelijk aan.
    Als de mensen het vrij goed hebben dan zette ze niet zoveel kinderen op de wereld dat is bewezen.
    Door goed onderwijs te geven goede zorg ect is er niks aan de hand.
    Hier in het westen was het vrij goed en groeit de bevolking niet onder de NLders. Doordat de grenzen open zijn en door de medelanders groeit de bevolking in NL nog.


    Tu as PVV'er?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:56 ]


    SLOAN.

    Onze planeet bestaat maar voor 70% uit water en 30% land. van dat 30% land is minder dan 10% bewoon- en leefbaar. 3% van de water op onze aarde bestaat uit zoet water. Sommige wateren zijn vervuild en niet overal kan water goed gezuiverd worden bijv. in de VS gaat het soms nog wel eens mis. En we leven met meer dan 7.000.000.000 mensen op deze aardbol en we kunnen niet voor elke ziel op deze klote wereld een huis,leven,voedsel geven.
    Your argument is invalid.


    Shoganai i ne~

    *Loopt vermaakt dit topic weer uit.*

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik geloof dat de mensen niet begrijpen dat het een trol (iemand die opzettelijk mensen irriteert en geniet van hun reacties) is.


    ty


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    hoe onthoud jij je username
    de aarde heeft genoeg lege plekken, maar daar kun je niet wonen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see