• opervlakte australie


    Er is geen overbevolking want wij kunnen met gemak met 7 miljard mensen in australie wonen en dat zonder problemen.
    Dan zou ieder mens daar 1000 vierkanten meter grond hebben en dan is er nog grond genoeg over voor scholen ziekenhuizen watertorens ect.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Assassin Ik zeg niet dat we alle op australie dan moeten leven.
    Ik zeg; we kunnen daar alle wonen en op deze manier wil ik duidelijk maken dat er geen overbevolking is


    Like I care. Ik zou het fijn vinden als jij daar wel ging wonen. Minder mensen hier, en vooral jou niet hier. Kan je een Australisch forum vinden om mensen te irriteren.


    Your make-up is terrible

    LightYagami schreef:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh, please. Als het ene topic wordt gesloten, ga dan niet opnieuw een nutteloze discussie beginnen. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    @ Misa:

    Picture:


    Name: Trollface Derpster.

    Doe Rem de groeten van me! *O*.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 16:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Assassin Ik zeg niet dat we alle op australie dan moeten leven.
    Ik zeg; we kunnen daar alle wonen en op deze manier wil ik duidelijk maken dat er geen overbevolking is

    Op meerdere plekken in de wereld is er overbevolking. Zoals in die megasteden. Heel veel plekken op de wereld is de grond niet goed genoeg om er echt te 'leven'. En de aardbol bestaat ook nog min.70% uit water, zou water en dat word dus ook geen optie. Ook is er te weinig voedsel en schoon drink water in de wereld. In het westen hebben we genoeg, maar niet genoeg voor de hele wereld. En de bevolking groeit nog. Dus overbevolking wat de aarde kwijt kan; ja. ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Toch heb ik zin om hier op te reageren. We hebben wél overbevolking, op bepaalde plekken. We zouden inderdaad met z'n allen in Australie kunnen gaan leven, maar daarvoor hebben we verschillende landen. Niemand heeft zin om in de woestijn van Australie of Afrika te leven, of midden in de bergen van China, omdat overleven daar veel moeilijker is dan in de wereld waar we nu leven. Laat iedereen gewoon lekker leven waar hij/zij leeft, iedereen blij.


    Destroy what destroys you.

    Stalingrad schreef:
    Solves all problems :Y).

    Ik moet alleen nog een voor en een achternaam :Y)


    Shoganai i ne~

    Chandler schreef:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    (...)

    Like I care. Ik zou het fijn vinden als jij daar wel ging wonen. Minder mensen hier, en vooral jou niet hier. Kan je een Australisch forum vinden om mensen te irriteren.
    +100
    Trouwens als je allenen maar topics maakt denk er 1 over na ik bedoel waarvoor heb je hersenen. En als je al ruzie's hebt bij andere dan kan je hopelijk als je je hersenen gebruikt/heby begrijpen dat het hier alleen maar herhjaald.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @MisaAmane en aan Entershikari
    Er is geen overbevolking de wereld is verkeerd ingedeelt zoals jullie al op merkte maar de aarde die word ook verkeerd gebruikt en dat maakt het probleem die de machtige der wereld ons zouden moeten oplossen en heel rap en dat kan. Tuurlijk kan dat niet in een paar maanden.

    @Bond waarom niet mensen bewust maken dat er geen overbevolking is dat kan geen kwaad en waarom zouden wij alle eens moeten zijn. Als wij netjes blijven tegen elkaar is het toch ok.

    Heeft iemand hier het boek van annastasia gelzen ? Ik zal met de link komen van dat boek. Die is echt prachtig.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @MisaAmane en aan Entershikari
    Er is geen overbevolking de wereld is verkeerd ingedeelt zoals jullie al op merkte maar de aarde die word ook verkeerd gebruikt en dat maakt het probleem die de machtige der wereld ons zouden moeten oplossen en heel rap en dat kan. Tuurlijk kan dat niet in een paar maanden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @MisaAmane en aan Entershikari
    Er is geen overbevolking de wereld is verkeerd ingedeelt zoals jullie al op merkte maar de aarde die word ook verkeerd gebruikt en dat maakt het probleem die de machtige der wereld ons zouden moeten oplossen en heel rap en dat kan. Tuurlijk kan dat niet in een paar maanden.


    Ik kan het niet laten: leer spellen.
    En, de machtige der wereld? Bedoel je hier de wereldleiders mee of god? Ik begrijp er niet zo veel van, eerlijk gezegd. Ik vind je verhaal een beetje onduidelijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb haar nlu pas door wat dom.

    Ze wilt zelf Australlië gaan besturen het wordt daar een dictatuur dus lokt ze iedereen daar heenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan