• opervlakte australie


    Er is geen overbevolking want wij kunnen met gemak met 7 miljard mensen in australie wonen en dat zonder problemen.
    Dan zou ieder mens daar 1000 vierkanten meter grond hebben en dan is er nog grond genoeg over voor scholen ziekenhuizen watertorens ect.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    op deze site moet het ergens staan ik denk dat op deze blz ook wel iets van te vinden is

    Ik ga nog verder zoeken

    Serieus er is gezegd dat we die sites niet hoeven.
    Mocht je hersenen hebben (ik twijfel) gebruik ze dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    over·be·vol·king de; v te grote bevolking in verhouding tot de draagkracht ve gebied

    Overbevolking betekent dus dat er te weinig ruimte is voor iedereen.
    Deze persoon heeft dus gewoon gelijk.

    Hoe dan ook, de leefbaarheid wordt hierin niet tot uiting gebracht, dus daarin hebben jullie gelijk.


    Life is hard and then we die

    God, en ik dacht dat ik in veel complot theorie geloofde...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Willie bounce, willie willie bounce.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Not sure if serious, or just trolling.

    /I'm gonna leave this topic now.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    riiiiiiiiiiiiiight O.o
    dit is wel heel erg random...
    elke deskundige zegt dat er overbevolking is...en met z'n allen op 1 continent gaan leven, werkt ook niet...wat wil je met de rest van de wereld doen? en trouwens...mensen verlaten niet graag de omgeving die ze kennen, tenzij ze het er niet uit te houden vinden...dus waarom dit random topic? wat wil je ermee bereiken...als je de leiders wilt aansporen tot actie, ben je hier compleet verkeerd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Chandler schreef:


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Chandler schreef:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Griphook schreef:



    Serieus, wat wil je hier mee bereiken?

    die foto is schattig!!!!!!


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Ooit gehoord van hoe heet dat nou wat ik heb geleerd bij biologie. Ik kom niet op het woord. Even denken, opzoeken... TOLERANTIEGRENZEN, dat betekend dat je dood gaat als je in een te heet of een te koud gebied komt. :Y)


    SLOAN.

    @LenteElf Ik heb hier al geschreven dat ik zei dat het bewijze van is, om duidelijk te maken dat er geen overbevolking is.
    De mechtige der wereld die mensen die misbruiken hun macht, zodat alles in het honderd loopt.
    er hoefd geen honger te zijn bv er is genoeg voor ons alle.
    Maar men moet het aan willen pakken.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @LenteElf Ik heb hier al geschreven dat ik zei dat het bewijze van is, om duidelijk te maken dat er geen overbevolking is.
    De mechtige der wereld die mensen die misbruiken hun macht, zodat alles in het honderd loopt.
    er hoefd geen honger te zijn bv er is genoeg voor ons alle.
    Maar men moet het aan willen pakken.


    Maar onze vraag is dus.
    Wat moeten wij hiermee?


    Your make-up is terrible

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @LenteElf Ik heb hier al geschreven dat ik zei dat het bewijze van is, om duidelijk te maken dat er geen overbevolking is.
    De mechtige der wereld die mensen die misbruiken hun macht, zodat alles in het honderd loopt.
    er hoefd geen honger te zijn bv er is genoeg voor ons alle.
    Maar men moet het aan willen pakken.

    Je vergeet de aard van de mens. De mens is egoïstischer en zal nooit genoegen nemen met wat hij heeft. Kijk maar naar het communisme, in theorie een geweldig systeem, in de praktijk verschrikkelijk. Zo zijn mensen nu eenmaal, dat kan je niet veranderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @LenteElf Ik heb hier al geschreven dat ik zei dat het bewijze van is, om duidelijk te maken dat er geen overbevolking is.
    De mechtige der wereld die mensen die misbruiken hun macht, zodat alles in het honderd loopt.
    er hoefd geen honger te zijn bv er is genoeg voor ons alle.
    Maar men moet het aan willen pakken.

    Serieus je weet nu hoe half Q erover denkt stop er dan over of laat een slotje plaatsen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan