• opervlakte australie


    Er is geen overbevolking want wij kunnen met gemak met 7 miljard mensen in australie wonen en dat zonder problemen.
    Dan zou ieder mens daar 1000 vierkanten meter grond hebben en dan is er nog grond genoeg over voor scholen ziekenhuizen watertorens ect.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @LenteElf Ik heb hier al geschreven dat ik zei dat het bewijze van is, om duidelijk te maken dat er geen overbevolking is.
    De mechtige der wereld die mensen die misbruiken hun macht, zodat alles in het honderd loopt.
    er hoefd geen honger te zijn bv er is genoeg voor ons alle.
    Maar men moet het aan willen pakken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)



    welke mod wil dit ff weer een slotje geven?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    @WhitQueen de mens gaat binnen kort veranderen en sneller dan je denkt.
    @MisPattinson wat denk je van die andere helft die zwijgt en gewoon graag leest wil je hen die lees plezier ontnemen ?


    Deze wilde ik altijd al een keer gebruiken, dankjewel voor deze kans.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Ben blij om te weten dat iedereen in australie had kunnen leven, maar dat doen we niet, we wonen in Nederland(of België), de Outback is ook veel te dor.

    Zo, en nu ga ik geen tijd meer verspillen aan dit, in mijn ogen, nutteloze topic...

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:43 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Nog eens.
    Wat wil je dat wij nu gaan doen? Wat moeten wij hiermee?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:45 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nog eens.
    Wat wil je dat wij nu gaan doen? Wat moeten wij hiermee?


    We moeten haar in de biologieles zetten of misschien zelfs aadrijkskunde of Maatschappij.


    SLOAN.

    @WhitQueen de mens gaat binnen kort veranderen en sneller dan je denkt.

    De mens veranderd Never, of we moeten uitsterven -.- En nu loop ik het topic uit, want er wordt toch allen maar sh*t geplaatst


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @Cheops Dat is een mooi plaatje van een hond, echt een knuffel.

    Boggs schreef:
    (...)

    We moeten haar in de biologieles zetten of misschien zelfs aadrijkskunde of Maatschappij.


    Hahaha true.


    Your make-up is terrible

    Boggs schreef:
    (...)

    We moeten haar in de biologieles zetten of misschien zelfs aadrijkskunde of Maatschappij.


    Inderdaad, ik ken een goede aardrijkskundeleraar die haar wel wat kan leren... :/


    Destroy what destroys you.

    Oke leer eerst je biologie, aardrijkskunde en Maatschapijlleer. then talk to me agian ,bye :W


    Shoganai i ne~

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Cheops Dat is een mooi plaatje van een hond, echt een knuffel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moet je ook weten dat een groot deel van Australië woestijn is en dus min of meer onleefbaar. Ik snap wat je bedoeld want delen in Rusland zijn ook echt onbevolkt, maar daar is het dan weer ijskoud. Er zijn echt vreselijk veel lege plekken, maar het is gewoon niet overal leefbaar voor ons. (:


    Let the Night embrace you

    @MisaAmane dat valt welmee kom eens op www.nujij.nl dan gaat het hier er echt mild aan toe.
    Al ben je niet eens met elkaar dan hoef je elkaars hersens niet te rammen.
    Waarom zouden we alle ens moeten zijn?
    Iedereen heeft zijn eigen waarheid en die kan je respekten of is dat hier te moeilijk voor vele ? Zo ja dan hebben die nog een hele weg te gaan.