• opervlakte australie


    Er is geen overbevolking want wij kunnen met gemak met 7 miljard mensen in australie wonen en dat zonder problemen.
    Dan zou ieder mens daar 1000 vierkanten meter grond hebben en dan is er nog grond genoeg over voor scholen ziekenhuizen watertorens ect.

    iemand, sluit dit, ze praat weer onzin.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bond schreef:
    (...)

    Oeps, dan heeft Annabeth een probleem, denk ik ;]

    Wie durft het in zijn onnozele hoofd te halen om mij van mijn troon te stoten? (cat)
    Ik bombardeer gewoon de hele wereld en bouw nieuwe, groene steden. Iedereen zal vrede hebben met elkaar. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Nog eens.
    Wat wil je dat wij nu gaan doen? Wat moeten wij hiermee?


    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    @Pusheen het is bewijze van om in te laten zien dat er GEEN overbevolking is.
    Vele denken dat, maar de aarde word gewoon verkeerd gebruikt.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @MisaAmane dat valt welmee kom eens op www.nujij.nl dan gaat het hier er echt mild aan toe.
    Al ben je niet eens met elkaar dan hoef je elkaars hersens niet te rammen.
    Waarom zouden we alle ens moeten zijn?
    Iedereen heeft zijn eigen waarheid en die kan je respekten of is dat hier te moeilijk voor vele ? Zo ja dan hebben die nog een hele weg te gaan.

    Let a.u.b. op je Nederlands -.-. Dan spreek ik je wel weer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Pusheen het is bewijze van om in te laten zien dat er GEEN overbevolking is.
    Vele denken dat, maar de aarde word gewoon verkeerd gebruikt.


    Verander de wereld, begin bij jezelf. Ga jij lekker op de goede plek wonen joh. Begrijp je dan niet dat mensen daar NIET wonen omdat dat stuk van de aarde onleefbaar is?


    Your make-up is terrible

    Leuk bedacht, maar er is daar een fucking woestijn waar we niet in kunnen wonen en eten verbouwen en zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Pusheen het is bewijze van om in te laten zien dat er GEEN overbevolking is.
    Vele denken dat, maar de aarde word gewoon verkeerd gebruikt.


    oke, er is nog geen overbevolking, maar dat komt wel als we iedereen laten leven, stel, elk kindje dat nu in afrika sterft van de honger overleeft, binnen 3 dagen zit afrika vol, elk kind dat in zuid amerika op straat dood gaat door de hitte of doordat de ouders haar in de steek lieten, als die allemaal zouden leven. bedenk eens wat er dan met de aarde zou zijn.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    @Assassin Erover nadenken bewust worden dat de machtige der wereld de aarde aan het verkloten is bv.
    Dat dat bv een halt toe geroepen moet worden.
    Dat wij alle wakker moeten worden.
    Enz enz vul maar aan ,,,,,,
    Ga erover denken bv hoe het anders kan.

    Assassin schreef:
    (...)

    Verander de wereld, begin bij jezelf. Ga jij lekker op de goede plek wonen joh. Begrijp je dan niet dat mensen daar NIET wonen omdat dat stuk van de aarde onleefbaar is?


    Ja, ik stel voor dat je bij deze dit topic met rust laat, je koffer pakt en naar Australië gaat. Want daar is plaats zat immers. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ich glaube das Leute nicht begriffen dass es eine Troll ist.
    Mijn falende Deutsch voor mijn mondeling oefenen, teehee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn reactie op jou topic, op de manier hoe je reageert, op de argumenten die je brengt en op jou spelling en schrijfwijze:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Ich glaube das Leute nicht begriffen dass es eine Troll ist.
    Mijn falende Deutsch voor mijn mondeling oefenen, teehee.

    Sta mij toe je Duits te verbeteren:
    Ich glaube das die Leute nicht begreifen dass es ein Troll ist.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laten we lekker met z'n allen bij spongebob gaan wonen! daar is ook nog veel ruimte in de oceeaan! <33 gezellig! lekker verdrinken, we gaan op dat soort plekken niet wonen, dat is mens eigen, we gaan al vanaf we kunnen denken op plekken wonen waar dieren leve die we kunnen eten. plekken waar we kunnen verbouwen, en plekken waar het aangenaam is, dus niet bij fucking 50 graden op een dorre woestijn vlakte.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore