• opervlakte australie


    Er is geen overbevolking want wij kunnen met gemak met 7 miljard mensen in australie wonen en dat zonder problemen.
    Dan zou ieder mens daar 1000 vierkanten meter grond hebben en dan is er nog grond genoeg over voor scholen ziekenhuizen watertorens ect.

    Dus, vertel mij eens, wat wil je hier precies mee bereiken? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @Chandler
    De leiders van deze wereld maar ze zijn geen leiders helaas maar machthebbers.
    Een leider is goed voor de mensen en dat zijn ze helaas niet voor ons alle.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    anastasia een eenvoudig meisje ( ze zal nou ondertussen wel een pracht van een vrouw zijn)

    Eindelijk kan ik dit plaatje gebruiken:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisPattinson schreef:
    Ik heb haar nlu pas door wat dom.

    Ze wilt zelf Australlië gaan besturen het wordt daar een dictatuur dus lokt ze iedereen daar heenxD


    Oeps, dan heeft Annabeth een probleem, denk ik ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb werkelijk géén idee waar je het over hebt. We kunnen niet zomaar allemaal ergens anders gaan wonen. Een land is geplaatst waar het is, al is het nou door God of door de oerknal, I don't care.

    Maar ik begrijp je punt niet, wáárom maak je zó random een topic over overbevolking? Dat is gewoon een feit, punt, niets aan te doen.


    Destroy what destroys you.

    @Fluorscent goede vraag en die ga ik je snel geven heb geduld en ik kom eraan met de juiste linken en schrik er niet van.

    Bond schreef:
    (...)

    Oeps, dan heeft Annabeth een probleem, denk ik ;]

    ahahha door de overbevolking lokt ze ieder daar heen en maakt ze er slaven van.xDxD arme mensen:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Srsly, wordt jij niet moe van jezelf? You're annoying!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Fluorscent goede vraag en die ga ik je snel geven heb geduld en ik kom eraan met de juiste linken en schrik er niet van.

    Er komt een clown uit een doosje gesprongen BOE!!xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Fluorscent goede vraag en die ga ik je snel geven heb geduld en ik kom eraan met de juiste linken en schrik er niet van.

    Ik vraag niet om een link, ik vraag waarom je dit topic met deze informatie aanmaakt.
    Ik heb namelijk het idee dat het alle mensen hier -including me- niet erg veel interesseert? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Fluorscent goede vraag en die ga ik je snel geven heb geduld en ik kom eraan met de juiste linken en schrik er niet van.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Chandler
    De leiders van deze wereld maar ze zijn geen leiders helaas maar machthebbers.
    Een leider is goed voor de mensen en dat zijn ze helaas niet voor ons alle.


    Laat maar, dit heeft geen nut. Hou maar gewoon op met je topics, want je bereikt er toch niks mee. En als jij gelooft in al die complottheorieën, dan moet je dat lekker doen, maar laat ons verder met rust.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    MisaAmane schreef:
    (...)


    haha die is goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Serieus, wat wil je hier mee bereiken?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''