• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -



    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.


    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.


    Topics:
    - RPG || Teenage Island [2]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128982
    - rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128690&page=last#3349310
    - RPG || Teenage Island [1]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128874

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:59 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ooh, er is een nieuw topic...iets gemist? Maar volgende x aub niet zonder toestemming anders is het heeeel onoverzichtelijk xd]


    [Sorry, maar wij wilden verder.. Dus zou je iemand dan nu toestemming willen geven dat die dat mag doen als jij er niet ben? Dan is het makkelijker.]

    [ doe ik (:]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xYoung schreef:
    (...)

    [Mijn dag begon zoals de dagen die ik al een week heb: ZIEK. AAAAWHG. dus.. opstaan, douchen, op een kracker knabbelen en thee zuipen. Ja, ik zuip. ^^ En nu verdoe ik mijn tijd aan het opzoeken van een woord. Lees hierboven. ;D Eigenlijk (Als ik morgen naar school zou gaan) heb ik drie uur les. Duzz.. *wbw*]


    [ hahaha morgen heb ik 4u les 1e 2 uur vrij, en dan van denhaag naar amsterdam verkassen xd hahahaa lekkere anderhalfuur en dan weer naar huis whoopwhoop. majaa now me is happy. ;wbw ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Devin Nathaniel Dust

    IK denk even na, 'Thriller, Sporten en seizoen vind ik alles best,' glimlach ik. 'Koken of uit eten gaan, Bios of thuis hangen, Lui of actief zijn?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    De douche was gestopt en ik hoorde zacht getik op de vloer. Hakken? Jessy kwam de deur uit. Ik legde de gitaar op het bed en keek haar goedkeurend aan. 'Je ziet er mooi uit.' Complimenteerde ik haar. Ik liep de badkamer binnen en zette mijn handen tuttig mijn zij. 'Je denkt toch niet dat je daar mag blijven staan, hé?' Zei ik met een verwijfd stemmetje. Met een slap handje duwde ik de deur dicht en zette grinnikend de kraan open.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 20:57 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Narissa schreef:
    [Kan ik ergens inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alexis Celine Smith
    'Ehm, zelf koken maar af en toe uit eten gaan is ook leuk. En thuis hangen is gezelliger dus dat, en ik wou dat ik actief zijn kan zeggen maar ik ben eerder lui,' antwoord ik. 'Nu ben jij weer ehm. Wiskunde of Engels. Snowboarden of skiën,' ik moet even na denken over de laatste, 'billen of borsten?' vervolg ik dan met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hahaha ik schreef bijna storm.. @iheartmusicc snapt me wel en sommige verder.. ]

    Kaylen

    Ik lach. 'Oehh Starbucks, ik nam en neem altijd Vanille latte lekker simpel. Majaa wel interesant en chill. By the way volgens mij zag ik zo'n kroelbeestje bij je been.' Ik wijs half geschrokken naar beneden maar ga dan toch helemaal stuk. 'Hahahahah Ach, die dingen zijn niet gevaarlijk of iets. Maarja, life. Maar dans dus, wat voor dans ongeveer?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Devin Nathaniel Dust

    'Engels, snowboarden en beide,' zeg ik met een wenkbrauw wiebel en lach dan even, 'Nee maar serieus, het maakt me niet veel uit, innerlijk is toch iets belangrijker dan het uiterlijk,' en geef haar een knipoog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Emma Jade Cales
    Ik kijk verschrikt naar beneden en zucht opgelucht als ik niks zie. 'Ik weet dat ze niks kunnen doen maar ze zijn gewoon zo...' ik haal mijn schouders op, 'ik weet niet, ze zijn gewoon eng,' zeg ik uiteindelijk. 'En gewoon verschillende soorten dans, Modern, Jazz, een beetje hip-hop. Van alles eigenlijk,'

    Alexis Celine Smith
    Ik lach even, 'okee dat is waar,' geef ik toe. 'Maar als een jongen wel echt lief zou zijn maar qua uiterlijk echt, nou dat het echt helemaal niks is. Dat hij eruit ziet als een holbewoner of zoiets, dan nee. Dat wordt het dan niet bij mij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Narissa schreef:
    [Kan ik ergens inspringen?]


    [Ik blijf quoten tot iemand antwoordt.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Narissa schreef:
    (...)

    [Ik blijf quoten tot iemand antwoordt.]


    [Sorry.. Ik was net met van alles bezig en heb het niet zien staan.. Uh.. Jessy is in haar hutje dus dat kan niet.. Daniël is op het strand met Ariël. Je mag komen. (:]

    [En anders, Ziad is met Naveah bij het zwembad? Alleen is de gebruiker die Naveah speelt niet online.]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:12 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Drugsforsale schreef:
    (...)

    [ hahaha morgen heb ik 4u les 1e 2 uur vrij, en dan van denhaag naar amsterdam verkassen xd hahahaa lekkere anderhalfuur en dan weer naar huis whoopwhoop. majaa now me is happy. ;wbw ]


    [Jeeeeej, weer iemand die happy is. ;D ;D ;D]

    [ Ik stuur...ABBIGAIL op je af ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.