• Kudo's voor quizzen, kudo's voor stories... Waarom geen kudo's voor gedichten?

    Oh ja, als je het niet nodig hebt, bijvoorbeeld omdat je nooit gedichten leest op Quizlet, maar dat je er ook niet tegen bent, dan is je reactie eigenlijk nutteloos.

    Voor (Y) of tegen (N)?

    Tegen. Een top 5 voor gedichten lijkt mij echt nutteloos.


    I am an idiot, I move.

    Kudo's zouden wel leuk zijn, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zou leuk zijn, want ik wil best vaker gedichten lezen op Q, maar weet nooit waar ik moet beginnen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    zolang het maar niet vol gaat staan met hype gedichten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tegen, want dan komt er straks ook een top voor polls, vragenlijsten, blogs en dan kan je door blijven gaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Er hoeft helemaal geen top 10 te zijn, gewoon kudo's kunnen geven bedoelde ik, zonder al die tops.

    Neen. Alstublieft niet.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 19:31 ]


    comfort in c h a o s

    Leite schreef:
    Tegen, want dan komt er straks ook een top voor polls, vragenlijsten, blogs en dan kan je door blijven gaan.


    Me so good.

    Die kudo's zijn er om de top samen te stellen toch?
    Zonder top worden de kudo's dan best wel nutteloos.


    I am an idiot, I move.

    Ik zou niet inzien waarom een gedicht niet in de top zou mogen komen, dus ik ben voor. (Zolang er maar geen hype gedichten inkomen, maar daar kun je helaas weinig aandoen.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gethsemane schreef:
    Tegen. Een top 5 voor gedichten lijkt mij echt nutteloos.


    live the life you love

    Kudo's kunnen wel, als een soort 'vind ik leuk'-knop, maar alsjeblieft, géén top.

    (Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik vind het wel een leuk idee. Voor dus.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik zou het voor degenen die veel met gedichten bezig zijn leuk vinden, maar verder boeit het me niet zo. :]


    Til hug og blod.