• Vandaag gingen me vriend en ik even weg met de auto.. Maar het was mega glad.. Komen we bij een bocht glijden we rechtdoor zo tegen een bord aan! Schrok me egt dood.. En toen zaten we vast.. maar der kwamen mensen aan en die gingen helpen ons weer uit de berm te duwen.. dus toen konden we uiteindelijk weer rijden.. Klein btje schade aan de bumper gelukkig verder niks! ma was wel ff schrikken bah stomme sneeuw..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Sneeuw is leuk, tot het moment dat je in een auto of soortgelijk geval zit (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Sneeuw is leuk, tot het moment dat je in een auto of soortgelijk geval zit (krul)


    Ja sneeuw is leuwk als de wegen maar gwn te rijden zijn! anders is het geen doen met de auto enzo levensgevaarlijk


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Toen ik vrijdag in de bus zat gleed de bus bijna van de weg. Ben me nog nooit zo dood geschrokken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het werd de mensen aangeraden thuis te blijven... en toch gaan, hé! Dan vraag je er zelf om.
    Tenzij je niet anders kon en je écht weg moest of zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    one word; Winterbanden!
    -fail, sorry daar had ik dus lol mee met mijn pa-


    ~ Jalexis takes over your world...

    Ja echt, verschrikkelijk. Maar ja, als je er door moet, moet je er door.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Omg, vorige week reed mijn papa me zo naar school en toen zijn we twee keer bijna doodgegaan, terwijl de reistijd naar school iets van een kwartier duurt of zo. De eerste keer was op een rotonde, dat was echt zó glad dat mijn pa stuurde met zijn vingertoppen (stuurbekrachtiging is trouwens kaduuk, kun je nagaan) en alsnog ging het mis. In ene ZOEF en we stonden overdwars op die rotonde! Echt omg, als we daar tegenaan waren geknald of als er een auto achter ons had gereden hadden we een probleem gehad.
    Tweede keer was bij zo'n grote bocht. Dat is net een ijsbaan, maar we moesten dus wat aan de kant omdat er een grote vrachtwagen ons tegemoet kwam rijden. Begonnen we in ene richting die sloot te rijden, zo half de berm in, met de neus omlaag. Damn, godzijdank is mijn pa een geweldige bestuurder, anders waren we bevroren eendjes geweest o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Omg, vorige week reed mijn papa me zo naar school en toen zijn we twee keer bijna doodgegaan, terwijl de reistijd naar school iets van een kwartier duurt of zo. De eerste keer was op een rotonde, dat was echt zó glad dat mijn pa stuurde met zijn vingertoppen (stuurbekrachtiging is trouwens kaduuk, kun je nagaan) en alsnog ging het mis. In ene ZOEF en we stonden overdwars op die rotonde! Echt omg, als we daar tegenaan waren geknald of als er een auto achter ons had gereden hadden we een probleem gehad.
    Tweede keer was bij zo'n grote bocht. Dat is net een ijsbaan, maar we moesten dus wat aan de kant omdat er een grote vrachtwagen ons tegemoet kwam rijden. Begonnen we in ene richting die sloot te rijden, zo half de berm in, met de neus omlaag. Damn, godzijdank is mijn pa een geweldige bestuurder, anders waren we bevroren eendjes geweest o.o


    Omg! bij ons had het ook niet veel gescheeld of we waren een sloot in gereden.. egt niet grappig.. mrja als je door de sneeuw moet dan moet het..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Jungle schreef:
    Het werd de mensen aangeraden thuis te blijven... en toch gaan, hé! Dan vraag je er zelf om.
    Tenzij je niet anders kon en je écht weg moest of zo.

    Dat is alleen in limboland dat mensen thuis moesten blijven. En alsnog, als je thuis moet blijven beleef je ook niet veel.


    Ik ben gemeen xoxo

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    Omg! bij ons had het ook niet veel gescheeld of we waren een sloot in gereden.. egt niet grappig.. mrja als je door de sneeuw moet dan moet het..


    Ja, dat is zo, helaas. Maar ik kan niet wachten tot de wegen weer mooi schoon zijn, haha 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    KAK schreef:
    (...)
    Dat is alleen in limboland dat mensen thuis moesten blijven. En alsnog, als je thuis moet blijven beleef je ook niet veel.


    ja idd! alleen maar thuis zitten is ook niks en doodsaai!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Ja, dat is zo, helaas. Maar ik kan niet wachten tot de wegen weer mooi schoon zijn, haha 8D


    whaha ja naja tis wel leuk die sneeuw zolang het maar niet op de wegen ligt!


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Dwaallicht schreef:
    Ja echt, verschrikkelijk. Maar ja, als je er door moet, moet je er door.


    Hope goes lost but never dies.

    KAK schreef:
    (...)
    Dat is alleen in limboland dat mensen thuis moesten blijven. En alsnog, als je thuis moet blijven beleef je ook niet veel.

    Ik zou me toch liever thuis vervelen dan een ongeluk te hebben, hoor. Je kan nog altijd buiten in de sneeuw 'spelen'.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sneew is kut als je moet fietsen -.-'


    Nobody is perfect