• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -



    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.


    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.


    Topics:
    - RPG || Teenage Island [2]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128982
    - rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128690&page=last#3349310
    - RPG || Teenage Island [1]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128874

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:59 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Nathan

    Glunderend ging ik in de deuropening van de badkamer staan. Quasi afwachtend keek ik haar aan en maakte een beleefd gebaar met mijn handen. 'Ga maar douchen dan. Ik heb de tijd.' Grinnikte ik. Ik voelde een wind in mijn gezicht toen de deur voor mijn neus werd dichtgeslagen. Ja, die had ik kunnen verwachten. Grijnzend pakte ik de gitaar die er stond, liet me neerzakken op mijn bed en begon een paar akkoorden te oefenen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    "Als je het zelf maar gelooft is het goed," Zegt ze met een grijns. "Hé dat kan ik wel verstaan," Merk ik droog op. "Moest je het willen weten, het is Pools, ik kan nog veel talen," Vertelt ze. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. Dan haal ik mijn t-shirt - die ik om mijn nek geknoopt heb - van mijn nek en leg hem naast me neer in het zand. "Welke talen kan je nog meer dan?" Vraag ik nieuwsgierig.

    [De plattegrond van de hutjes:



    Klik.

    Is iedereen er mee eens?]

    Ariël

    "Waar zal ik beginnen ?" mompel ik zachtjes, "Uhm, Albanees, Russisch, Grieks, Duits, Italiaans, Frans, Deens, Zweeds, Japans, weet jij er nog ?" vroeg ik dan. Soms raakte ik de tel kwijt.

    Jessy.

    Vlug gris ik een setje kleding uit de kast en loop de badkamer in. "Ga maar douchen dan. Ik heb de tijd," Zegt hij en gaat in de deuropening staan. "Je denkt toch niet dat je daar mag blijven staan, hé?" Lach ik, duw hem weg en doe de deur dicht. Snel doe ik de deur dicht. Voordat ik de douche wil aanzetten, hoor ik akkoorden van een gitaar. Ik weet zeker dat het Nathan is. Er komt een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik zet de douche aan, stel de temperatuur in op twintig graden - lekker koud om een beetje af te koelen - en stap eronder. Er staat shampoo, doucheschuim en er liggen washandjes. Ik denk even en na, doe het douche gordijn op en kijk. Er staat zelfs een ladyshave. Gelukkig. Dan kan ik me tenminste scheren. Ik wil hier niet als een aap rond gaan lopen. Rustig begin ik mijn haar te wassen.

    Daniël.

    "Waar zal ik beginnen?' Mompelt ze zachtjes. Ahh.. kom op zeg. "Uhm, Albanees, Russisch, Grieks, Duits, Italiaans, Frans, Deens, Zweeds, Japans, weet jij er nog?" Ik schud mijn hoofd. "Ik weet toch niet wat jij kan?" Mompel ik. "Zelf kan ik Spaans, Portugees, die talen heb ik geleerd omdat ik daar vaak op vakantie ga. Verder kan ik Frans, Duits en Engels die ik vroeger op school heb geleerd," Som ik op.

    [ Ooh, er is een nieuw topic...iets gemist? Maar volgende x aub niet zonder toestemming anders is het heeeel onoverzichtelijk xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    Zachtjes speelde ik een paar liedjes van Ed Sheeran en zong erbij. Even stopte ik om mijn vingers rust te geven en luisterde naar de douchestralen die op de grond kletterden. Even dacht ik na hoe,- Hoo wacht, daar moest ik dus niet aan denken. Geen 16+ gedachtes. 'Nathan, je bent een pervert.' Mompelde ik mezelf bestraffend, maar enigzins lachend toe.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 20:14 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ooh, er is een nieuw topic...iets gemist? Maar volgende x aub niet zonder toestemming anders is het heeeel onoverzichtelijk xd]

    [Ehm... het is al avond, Ziad en Naveah zijn bij het zwembad, Daniël en Ariël zijn iets vaags aan het doen bij het strand en Jessy ging douchen of zo?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vlonder:

    http://data.whicdn.com/images/25136132/417432_281961908535067_1480757059_n_large.jpg

    Badkamer:



    Slaapkamer en woonkamer: (Er staan twee bedden en de woonkamer is dicht)



    Keuken: (Zonder bovenraam)



    Kast: (Let alleen op de kast)

    http://data.whicdn.com/images/24643593/168322104793004038_L3jdEKX8_f_large.jpg

    Is het wat? (:

    [ HUUUHHH? IK SNAP HET NIET MEER..maar oke..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessy.

    Ik spoel mijn haar uit en laat het sop wegspoelen net als al het zand dat van me af spoelt. Met het washandje maak ik mijn lichaam schoon en laat het water over me heen glijden. Lekker zo'n douche! Ik zet de douche uit en droog mezelf af. Wat ben ik blij dat Nathan niet als een of andere idioot een glimp van mijn lichaam probeert op te vangen. Een echte gentlemen. Bij die gedachten moet ik denken aan een hond. Ik grinnik even. Wanneer ik droog ben trek ik een setje kleding aan en maak van mijn haar een slordige knot. Na nog een beetje mascara loop ik de badkamer uit, de hal door. Mijn hakken tikken op het hout.

    [@Iheartmusicc Alexis' laatste post staat op de 1e pagina a.]
    Emma Jade Cales
    Ik kijk Kaylen lachend aan. 'Ehm, nou ik ben dus Emma. Ik ben 17 jaar oud en heb een oudere broer van 19 en een jongere van 14. Ik ben soort van verslaafd aan de Starbucks. Jongens met een Engels of Iers accent vind ik erg aantrekkelijk. En ehm, ik dans en voetbal. Voor de rest niet echt veel bijzonders. Alleen dat ik echt een hekel heb aan insecten en spinnen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan ik ergens inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    IHeartMusicc schreef:
    [ HUUUHHH? IK SNAP HET NIET MEER..maar oke..]


    [- Jessy & Nathan zijn in hun hutje.
    - Daniël & Ariël zijn op het strand.
    - De zon is net ondergegaan en het word donker.
    - Die foto's die ik net liet zien zijn mijn beeld van de hutjes.
    That's all.]