• Hallo allemaal,
    Ik heb morgen 1e 2 uur gym en dan moeten we turnen. Ik kan echter niet eens een simpele radslag en op de trampoline faal ik al helemaal. Ik wil echt niet gaan, want ik ben al niet zo'n populair typ. Ik ben al aardig wat keren schoolziek geweest en ik ben bang dat mijn ouders erg achterdochtig zullen worden. Maar ik wil echt niet gaan omdat ik echt heel bang ben om uitgelachen te worden of dat iedereen juist stilvalt bij mij. Wat moet ik doen?


    Cookies!

    Gewoon gaan, je bent echt niet de enige zo. Bij mij in de klas kan de helft niet turnen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik heb precies hetzelfde, het is mijn ouders ook al een paar keer opgevallen dat ik meestal op vrijdag 'ziek' ben. Anders ga je niet en zeg je dat je naar de ortho moest, maar het was vergeten te vertellen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Gewoon gaan, het zal wel lukken. Of niet, maar dat is nog geen ramp.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou gewoon gaan. Zelf keek ik ook heel erg op tegen turnen altijd, maar driekwart van de klas was er net zo beroerd in als ik, of te lui om het goed te doen. En daarbij, als er dingen zijn zoals een radslag die je echt niet wilt doen, verzin dan gewoon een smoesje of zo, dat je iets hebt met je pols en daardoor daar niet op kunt leunen. Werkt echt (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ga en zeg in de les dat je je niet goed voelt of ongesteld bent ofzo. :3


    26 - 02 - '16

    woh dat gevoel ken ik alleeen ik ben serieus rampzalig in iedere sport waar maar een bal in te pas komt :$


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    bij mij lachen ze ook als je iets verkeerd doet maar daarna zijn ze het vergeten
    dus gewoon gaan en je best doen(Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Gewoon gaan en eerlijk zijn tegen je leraar of lerares, misschien helpt die. Ik ken je problemen, ik heb dat ook.


    Destroy what destroys you.