• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -



    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.


    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.


    Topics:
    - RPG || Teenage Island [2]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128982
    - rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128690&page=last#3349310
    - RPG || Teenage Island [1]: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=128874

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:59 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Sweetest schreef:
    [Thank god I survived monday on school... :')
    Snel posten. <3]


    [Yeah, je bent er. ;D]

    [Jij had teminste een gewone schooldag, ik moest 4 uren stilzijn voor mijn examens Wiskunde, was ik bij het eerste deel klaar had ik nog meer dan 35 minuten, 2e klaar, nog meer dan 45 minuten -- Nog saaier dan Wiskunde zelf]

    Ariël

    Ik begon te lachen bij het idee dat Daniël me niet zou vinden. Achja, als ik nu wegliep zou hij me niet vinden ... Ik bleef wel gewoon zitten. Mijn ogen scanden de zee af terwijl de zon in mijn ogen weerspiegelde.

    xHaribo schreef:
    [Jij had teminste een gewone schooldag, ik moest 4 uren stilzijn voor mijn examens Wiskunde, was ik bij het eerste deel klaar had ik nog meer dan 35 minuten, 2e klaar, nog meer dan 45 minuten -- Nog saaier dan Wiskunde zelf]

    [Ja, hoor. Mijn schooldag was normaal. Ziek thuis op de bank & op bed liggen. Jippie.. ;x
    'k Heb wel medelijden met je. Heb je morgen een 'redelijk noramale' schooldag?]

    [@xYoung, nopp, morgen examens Nederlands, Woensdag examens Aardrijkskunde&Natuurwetenschappen, Donderdag Frans en Vrijdag Geschiedenis, dan heb ik wat dagen vrij, maar dan een week met 3 dagen van activiteiten, serieus, ze konden niet beter plannen, mijn enkel staat zo dik dat ik er bang van wordt -- Gohja, God heeft me lomp geschapen]

    Nathan

    Even had ik de drang een hele hoop vragen op haar te storten toen ik hoorde dat ze een gitaar in de hut had liggen, maar besloot dat ik met iedere gitaar wel overweg kon. Dus maakte het niet uit... Wauw, dat klonk arrogant. Ik grinnikte even en richtte me weer op Jessy. 'Ohja, ik ben zeventien jaar jong en...' De rest van haar zin drong niet eens meer tot me door. Het enige wat ik nog hoorde waren mijn gedachten die me vertelden hoe gorgeous Jessy er uit zag. Ik schrok op toen het vage geluid van haar mooie, lichte stem stopte. 'Z-zullen we maar terug naar de hutten gaan? De zon is toch bijna onder.' Hakkelde ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    Het gesprek met Hedwig gaat niet erg vlot, ze lijkt nog een beetje te moeten bijkomen van het feit dat ze op een eiland is; Zonder bekende mensen. Verveeld slenter ik het pad af, terug naar het strand. Het hoedje dat op mijn hoofd zit, trek ik half voor mijn gezicht en m'n t-shirt knoop ik om mijn nek. Dit wordt lachen. "Por qué estás tan sola, chica?" Vraag ik in mijn beste Spaans. En zet mijn hand in m'n zij. Ik moet moeite doen om het lachen in te houden.

    [Por qué estás tan sola, chica? = Wat zit jij daar zo alleen, meisje?]

    Ariël

    Ik begon hard te lachen. "Je klinkt homo Daniël" zei ik grijnsend. Ik dacht even na. Ik kon net zo goed terug antwoorden in het Spaans, geen problemen mee. "De zon is vanaf hier mooier om naar te kijken, en het zand is lekker koel" antwoordde ik zonder moeite terug. Uhm, tja, ik kon veel talen. Echt veel talen.

    [Je doet maar alsof het in het Spaans staat ;P]

    Jessy.

    "Z-zullen we maar terug naar de hutten gaan? De zon is toch bijna onder," Hakkelt hij. Oké.. Is hij verlegen misschien? Als antwoord op mijn eigen gedachten haal ik m'n schouders op. "Ik vind het goed, kan ik even douchen. Overal zit zand," Lach ik en spring van het muurtje. "Hoe laat zal het zijn? Ik bedoel, we hebben nog geen avondeten gegeten," Mompel ik. Misschien ben ik vrij luchtjes over het feit dat hij knap is, ik heb wel meer knappe jongens gezien. You have to play hard to get me. Ik heb veel vriendjes gehad die me zagen als bezit, iets waarmee ze kunnen pronken. En als ze me laten vallen verwachten ze dat ik een stuiterbal ben en weer terug kom. Shut up. Flirten is leuk op te doen, maar de liefde zit bij mij dieper.

    Daniël.

    "Je klinkt homo Daniël," Grijnst ze zonder om te kijken. En bedankt.. "De zon is vanaf hier mooier om naar te kijken en het zand is lekker koel," Vervolgt ze in het Spaans. "Es verdad, la belleza. O encontrar Hedwig no es divertido?" Antwoord ik op dezelfde, verwijfde toon. Ik ga niet snel opgeven, dit is best funny.

    [Es verdad, la belleza. O encontrar Hedwig no es divertido? = Klopt, schoonheid. Of vind je Hedwig niet gezellig?
    Ik vind het leuk op het door de vertaler te halen. ;D]

    [Haha, doe maar zolang je de vertaling er maar bijzet]

    Ariël

    Mijn wangen kleurden lichtjes maar ik deed alsof ik het zelf niet merkte. Een ontblote glimlach bleef op mijn gezicht staan. "Ik laat het maar op het feit dat het vanaf hier mooier is" zei ik waarna mijn blik naar hem gleed, "Daniël, is je hoed te groot misschien ?". Spaans praten was leuk, ik kon het teminste nog eens.

    Daniël.

    Ik laat blik op haar hangen en zie haar wangen lichtrood kleuren. "Ik laat het maar op het feit dat het vanaf hier mooier is," Zegt ze met een glimlach. Dan kijk ze naar mij. Ik kan net onder de rand van mijn hoed doorkijken. "Daniël, is je hoed te groot misschien?" Ik trek even aan mijn hoed, maar laat hem zo staan. "Señora, que es la moda. Que usted todavía necesita saber!" Roep ik uit en beweeg even met mijn hand. Dit begint leuk te worden. Vooral omdat ze er van moet blozen, daar doe ik het voor.

    [Señora, que es la moda. Que usted todavía necesita saber! = Madam, dat is mode. Dat moet u toch weten!]

    Nathan

    Ik sprong van het muurtje af en liep met haar mee over het strand. Ik schraapte mijn keel. Verdorie, waarom moest ik net op dit moment gaan stotteren. Ik was dan ook blij dat mijn stem al snel weer goed klonk. Even staarde ik naar de zon, die onderging in de kabbelende golven. Ik keek even opzij naar Jessy, maar aangezien ik geen zin had om plotseling op mijn gezicht te vallen staarde ik maar naar mijn voeten.

    'Oh, her eyes, her eyes make the stars look like they're not shinin'
    Her hair, her hair falls perfectly without her tryin'
    She's so beautiful
    And I tell her everyday
    Yeah, I know, I know when I complent her, she won't believe me
    And it's so, it's so sad to think that she don't see what I see
    But every time she asks me do I look okay?
    I say


    When I see your face
    There's not a thing that I would change
    'Cause girl you're amazing
    Just the way you are'


    Ik zong de lyrics zachtjes voor me uit, terwijl ik nog steeds naar de zandkorreltjes staarde. Toepasselijke tekst wel.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:44 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ariël

    Ik beet op mijn lip om niet in lachen uit te barsten. Ik kauwde zachtjes op de binnenkant van mijn wang en stond op. "Blijkbaar niet overal, ik heb hier nog niemand, behalve jij, zo zien rondlopen" zei ik grijnsend, in het Spaans. Ik ging hem straks plagen en in een andere taal beginnen praten, haha, ik ben goed.

    Jessy.

    Samen lopen we over de houten boulevard en daarna over het strand. Ik schop mijn teenslippers uit en hou ze in een hand vast. Nathan kijkt me niet uit, maar staart naar het zand. Plotseling begint hij te zingen.

    "Oh, her eyes, her eyes make the stars look like they're not shinin
    Her hair, her hair falls perfectly without her tryin'
    She's so beautiful
    And I tell her everyday
    Yeah, I know, I know when I complent her, she won't believe me
    And it's so, it's so sad to think that she don't see what I see
    But every time she asks me do I look okay?
    I say"

    Er komt een grijns op mijn gezicht. Hij kan echt mooi zingen! Wanneer hij begint aan het refrein zing ik zachtjes mee. Maar dan wel alsof ik het tegen een jongen heb.

    "When I see your face
    There's not a thing that I would change
    'Cause boy you're amazing
    Just the way you are"

    Even denk ik dat hij dit tegen mij heeft, maar wanneer hij naar de grond blijft kijken weet ik het zeker; Dit is niet voor mij bestemd. Alleen de tekst is een beetje té toepasselijk. Langzaam aan komen we bij de hutjes.

    Daniël.

    "Blijkbaar niet overal, ik heb hier nog niemand, behalve jij, zo zien rondlopen," Ik zucht even. "Sí, pero, sí, pero. Pero! Entonces este es mi estilo. Qué piensa usted, es algo bueno?" Grinnik ik en loop naar haar toe. Wanneer zal ik er mee op houden?

    [Sí, pero, sí, pero. Pero! Entonces este es mi estilo. Qué piensa usted, es algo bueno? = Ja maar, ja maar. Maar! Dan is dit mijn stijl. Wat vind je ervan, lekkerding?]