• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 0:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:54 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Question: vind je het zelf niet een beetje een achterlijk idee om in het buitenland bij een gast de nacht door te brengen waar je zelf al niet 100% een goed gevoel bij hebt (door de woorden 'tips als hij wat probeert')?
    Ik vind dat namelijk best achterlijk.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 17:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Stalingrad schreef:
    Question: vind je het zelf niet een beetje een achterlijk idee om in het buitenland bij een gast de nacht door te brengen waar je zelf al niet 100% een goed gevoel bij hebt?
    Ik vind dat namelijk best achterlijk.


    Dat vind ik ook achterlijk van mezelf, I know, maar ik kan nu moeilijk nog afzeggen. Of weet jij een goede ziekte die te faken is?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je bent redelijk bang voor hem maar het is wel een hele goeie vriend? Dat vind ik eigenlijk al niet kloppen maar oké. Als ik jou was zou ik niet eens heen gaan.


    -

    Genius schreef:
    Je bent redelijk bang voor hem maar het is wel een hele goeie vriend? Dat vind ik eigenlijk al niet kloppen maar oké. Als ik jou was zou ik niet eens heen gaan.


    Hoe ga ik dit nog afzeggen dan? Daar zat ik dus mee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    Je bent redelijk bang voor hem maar het is wel een hele goeie vriend? Dat vind ik eigenlijk al niet kloppen maar oké. Als ik jou was zou ik niet eens heen gaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Colorblind schreef:
    (...)

    Hoe ga ik dit nog afzeggen dan? Daar zat ik dus mee.

    Tja je kan eerlijk zijn, maar daar zit je vast niet op te wachten :'D Of je zegt dat je niet meer mag/kan.


    -

    Wees eerlijk tegen hem?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Genius schreef:
    (...)
    Tja je kan eerlijk zijn, maar daar zit je vast niet op te wachten :'D Of je zegt dat je niet meer mag/kan.


    Dat eerste... Dan wordt het echt zo van: "Aber..... (lang verhaal waarom ik wel zou moeten komen)" en dan zou ik zijn verjaardag verpesten :W
    Laatste klinkt aannemelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ehhh, nee. Ik kan je hierbij denk ik niet meer helpen. Maar ik snap het ook niet: Is die broer dan wel thuis? Dat jij daarom op zijn kamer moet gaan slapen?

    Maar heb je het nou al gezegd? Of heeft dat nog steeds niet geholpen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Ehhh, nee. Ik kan je hierbij denk ik niet meer helpen. Maar ik snap het ook niet: Is die broer dan wel thuis? Dat jij daarom op zijn kamer moet gaan slapen?

    Maar heb je het nou al gezegd? Of heeft dat nog steeds niet geholpen?


    Ik heb hem (m.b.t. dat eerste topic) gezegd wat ik ervan vond. Die broer is dán wel thuis en heeft de logeerkamer - want monsieur kan niet bij zijn broertje op de kamer dus. En als ik opper dat ik de bank wel neem, krijg je zo'n voorgekauwd antwoord waarom de bank oncomfortabel ligt enzo -.-"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dat eerste... Dan wordt het echt zo van: "Aber..... (lang verhaal waarom ik wel zou moeten komen)" en dan zou ik zijn verjaardag verpesten :W
    Laatste klinkt aannemelijk.

    Als hij daardoor zijn verjaardag laat verpesten ligt dat puur aan hem. Ik zou in deze situatie gewoon lekker voor mezelf kiezen. Straks ben je daar en dan zit je daar constant met een slecht gevoel over wat er kan gebeuren. Lijkt mij ook niet echt gezellig (cat)


    -

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik heb hem (m.b.t. dat eerste topic) gezegd wat ik ervan vond. Die broer is dán wel thuis en heeft de logeerkamer - want monsieur kan niet bij zijn broertje op de kamer dus. En als ik opper dat ik de bank wel neem, krijg je zo'n voorgekauwd antwoord waarom de bank oncomfortabel ligt enzo -.-"

    En hoe reageerde hij er dan op?

    Tja, je neemt me de woorden uit de mond (over die bank ;]). Kun je het misschien met zijn ouders erover hebben? Of geven die geen ene fuck wat hun zoon allemaal doet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Genius schreef:
    (...)
    Als hij daardoor zijn verjaardag laat verpesten ligt dat puur aan hem. Ik zou in deze situatie gewoon lekker voor mezelf kiezen. Straks ben je daar en dan zit je daar constant met een slecht gevoel over wat er kan gebeuren. Lijkt mij ook niet echt gezellig (cat)


    You're right. Denk dat ik dat dan maar doe. Pfui, vind hier geen reet aan. En je hebt gelijk wat betreft dat het vreemd is dat ik hem zie als een geode vriend maar dat ik alsnog bang voor hem ben. Hij zegt wel dat hij begrijpt wat ik bedoel met het probleem uit topic 1 en hij heeft er ook niets meer op uit gedaan, maar alsnog voelt het raar. Snap je?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bond schreef:
    (...)
    En hoe reageerde hij er dan op?

    Tja, je neemt me de woorden uit de mond (over die bank ;]). Kun je het misschien met zijn ouders erover hebben? Of geven die geen ene fuck wat hun zoon allemaal doet?


    Dat dus. Die geven er geen ene fuck om. Van die "Wij willen niet eens weten wat je uitspookt"-ouders. Hij leek het wel te begrijpen en hij heeft er niets meer op uit gedaan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    You're right. Denk dat ik dat dan maar doe. Pfui, vind hier geen reet aan. En je hebt gelijk wat betreft dat het vreemd is dat ik hem zie als een geode vriend maar dat ik alsnog bang voor hem ben. Hij zegt wel dat hij begrijpt wat ik bedoel met het probleem uit topic 1 en hij heeft er ook niets meer op uit gedaan, maar alsnog voelt het raar. Snap je?

    Ja ik snap precies wat je bedoeld. In zo'n soortgelijke situatie heb ik ook gezeten namelijk (cat)


    -