• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik schrik me dood als ik en Luca ineens uit elkaar getrokken worden. Ik zie dat het Damon is en hij slaat Luca op zijn kaak. 'Ik begrijp dat we niet samen zijn, ik begrijp dat je wilt doen waar je zin in hebt." zei ik kwaad. "Maar dat je dit doet, na dat van net. Gewoon met haar flirt en haar zoent na dat van net? Nee dat begrijp ik niet,' zegt hij kwaad waarna hij mij met zo'n dodelijke blik aankijkt dat ik even in elkaar krimp. 'Eerst mij troosten en dan gewoon achter mij rug zoiets flikken? Wat ben jij voor een mens!' zegt Damon. Hij duwt me op de grond en stampt naar boven. 'Auw,' mompel ik zachtjes waarna ik weer overeind krabbel. Ik bijt even op mijn lip en knipper opkomende tranen weg.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Ik kon niets zeggen toen ik zag dat Damon degene was die ons uit elkaar trok, of zelfs toen hij mij sloeg op mijn wang. Ik voelde het amper in mijn gezicht, het zou hem zometeen meer pijn doen dan mij. Maar van binnen voelde ik het wel, het ultieme schuldgevoel. Hij duwde Cassie op de grond en stampte weg. Heel even stond ik als verlamd en zag hoe Cassie overeind krabbelde. "Oh, het spijt me zo erg." zei ik zacht. "Gaat het?"

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 23:50 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    'Gaat het wel?' vraagt Luca. 'Oh, het spijt me echt'. 'Ja het gaat wel,' mompel ik. 'En het is niet jouw schuld. Ik had je niet moeten zoenen,'

Luca Jones
    "Het is dan de schuld van ons beiden, ik zoende je terug." zei ik zacht. Ik kreeg het wel weer voor elkaar... "Kan ik iets voor je doen?" vroeg ik aan haar. Ik keek even opzij naar Celeste en daarna weer terug naar Cassie.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik liep mijn kamer binnen en knalde de deur dicht. De deur knalde in zijn deurpost en ging weer een stukje open. "De tweede keer, de fucking tweede keer, dat ik zo naar mijn kamer ga!" Ik gromde luid. 'Dit had ik toch niet verdiend of wel...' Ik ging op mijn bed liggen en schreeuwde luid.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

"Darren stoppen." Zeg ik tegen het hondje als hij door blaft.
    Ik probeer het stil te krijgen maar het wil niet.
    Ik zie Luca even snel naar me kijken en kijkt dan weer naar Cassie.
    Eindelijk Darren is stil, ik blijf staan kijken, omdat ik niet weet wat te doen, moet ik iets zeggen?
    Dan hoorde ik luid geschreeuw van boven komen.
    Ik kijk om me heen, ik slik een keer. Moet ik Damon met rust laten of niet?

Solomon

Ik hoorde geschreeuw en niet veel laten sloeg een deur dicht, waarna ik weer geschreeuw hoorde. Ik stond op en snelde mijn kamer uit en hoor het uit Damon's kamer komen. Voorzichtig liep ik naar de deur, en ik zacht dat hij op een kiertje stond. Ik duwde hem zachtjes open en de deur kraakte ietwat, zal ik verder gaan?

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 23:58 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, hoeft niet,' mompel ik afwezig. Dan kijk ik even naar mijn pols. Hij doet pijn maar ik probeer dat gevoel te negeren.

Luca Jones
    Ik pakte voorzichtig haar hand vast, nadat ze ernaar keek. "Heb je ergens pijn?" fluisterde ik, al wist ik niet precies waarom ik fluisterde.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Nee,' zeg ik snel, 'nouja een beetje,' geef ik dan toe waarna ik hem even aankijk. Ik heb medelijden met Damon. Hij verdiende het niet om dat te zien. Maar ik heb er niet echt spijt van dat ik Luca zoende.

Damon Blake
    Ik hoorde iemand aan de deur. "Luca, als jij het bent,kun je opzouten!"

[LovingStyles, jou personage is echt zo slecht hé xd]

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 0:05 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon

"N-Nee, ik ben het, Solomon." Zeg ik zachtjes.
    Ik zet een stapje naar binnen.
    "Ik hoorde je schreeuwen. Gaat alles wel goed?" Vraag ik voorzichtig.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik kuste zacht en voorzichtig haar pols en handpalm. "Oh, het spijt me." mompelde ik. Daarna keek ik haar aan terwijl ik haar hand losliet.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik gromde zachtjes. "Kom maar binnen en nee het gaat niet goed. Maar ik denk niet dat jij het fijn zou vinden als ik het zou vertellen aan je. Jij voelt net zoals ik en Cassie wat voor Luca." Ik zuchtte even. "Dus jou alles vertellen lijkt me niet zo heel handig."

Solomon

Ik zet nog een paar stappen binnen.
    "G-Gaat hij met Cassie?" Vraag ik zachtjes. Want zoiets verwacht ik wel.
    "O-Of met jou? Of ging." Stotter ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Zoals ik al zei: Het is niet jouw schuld,' zucht ik. 'Ik ben gewoon verkeerd terecht gekomen. Dat heb ik wel vaker'. Ik glimlach zwakjes naar Luca waarna ik mijn ogen neer sla.

[ze is niet slecht ;p Damon is gewoon een jaloers typje(A)]