• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

[Iuwl ik hoor echt vette enge horror gillen en geschreeuw buiten, hebme raam al gesloten maar hoor het nog. Alsof er iemand vermoord word, zo eng klinkt het. :o Brrr.]

Ich liebe dich 27.12.23

[Zou niet zo raar zijn daarzo haha. Bij mij om de hoek was iemand neergeschoten een tijdje geleden, bij de Anne Frank flat]

Your make-up is terrible

[Vorige week was er achter ons bij het hofje een handgranaat afgegaan. Bij Planetenstraat]

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 0:15 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake

"Nee, hij gaat niet met Cassie en ook niet met mij. Nou ja, niet echt." Ik zuchtte zachtjes. "Luca en ik hadden, nou ja, een heel erg leuke ochtend. Om het zo uit te drukken. En ik merk aan zijn reacties dat hij wat voor mij voelt, dat denkt mijn nichtje ook. En nu was hij dus gewoon Cassie aan het zoenen. Zijn hand zat godverdomme onder haar shirtje!" Ik keek hem aan. "Sorry.."

[Jij maakt hem zo jaloers, dat is wat anders xd]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik zag dat ze haar ogen neersloeg. Ik beet eventjes op mijn onderlip. "Zeker weten dat alles goed is?" vroeg ik maar nog een keertje.

[Lolol daar heb ik niet eens iets over gehoord!]

Your make-up is terrible

Solomon

Een steek van jaloezie en woede gaat door me heen.
    "Jij en Luca, Luca en Cassie?" Zeg ik redelijk verward. Ik schud mijn hoofd.
    "Dit is wreed." Sis ik en ga zitten. "Heel wreed."

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Om eerlijk te zijn: ik heb geen idee,' zucht ik. 'Ik vind het echt rot voor Damon dat hij dat zag maar ehm,' ik zwijg even, 'ik heb er geen spijt van dat ik je zoende,' zeg ik dan zachtjes.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake
    Ik knikte. "Dat is het nogal. Het is gewoon raar en verwarrend. Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen, hoe ik moet reageren." Ik keek hem aan. "Maar voor jou zal het nog wel moeilijker zijn of niet?" zei ik zachtjes. "Je bent er net echt voor uit gekomen dat je op jongens valt, voor Luca nog wel, en dan krijg je dit soort dingen over je heen."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik knikte even. "Ik ken het." mompelde ik. Ik leunde tegen de muur aan. Ik hoorde stemmen van Solomon en Damon maar ik wist niet wat ze zeiden. "Solomon is nu bij Damon..." zei ik zacht. Ik keek even naar de grond, ik wist niet wat ik nu moest doen.

Your make-up is terrible

Solomon

Ik knik.
    "Het komt wel als een bom invallen." Zeg ik zachtjes.
    Ik kijk naar beneden en zucht een keer.
    "Maar, wat ga je nu doen?" Vraag ik zacht.

Celeste

Ik loop naar boven en pak de sleutel van mijn kamer, ik hoor stemmen uit mijn neef zijn kamer komen. Zo te horen is hij al aan het praten met iemand. Ik doe de sleutel in het slot en kijk mijn kamer in. Het is best ruim, en gezellg in gericht. Ik ze Darren op de grond.
    "Blijf hier ik ben zo terug, Darren." Zeg ik tegen het hondje en sluit mijn deur, loop de trap af en pak mijn koffers, daarna loop ik weer naar boven en zet ze in de kamer.
    Ik kijk mijn kleine aanwinst even aan en begin dan alles uit te pakken.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Hmhm, ik ben het met je eens." Ik keek hem aan. "Ik weet het niet Solomon.. Ik weet het niet.. Eigenlijk hoop ik dat hij omhoog komt. Maar ik denk het niet." Ik keek naar het dak. "Maar dat zal hij niet doen, want hij is vast te druk bezig met Cassie!" schreeuwde ik.

Cassie
    Ik kijk nog even naar Luca waarna ik mijn ogen weer neer sla. Ik heb echt geen idee wat ik kan zeggen of doen. Nu gelijk tegen Damon zeggen dat...wat wil ik eigenlijk tegen hem zeggen? Ik kan hem niet zeggen dat het mij spijt dat ik Luca zoende. Dan zou ik liegen. Ik besluit dat ik hem eerst maar even laat afkoelen. Ik zucht even en ga dan op een traptree zitten. 'Dit gewoon te ingewikkeld,' mompel ik. Dan hoor ik Damon wat schreeuwen waardoor ik weer even in elkaar krimp.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 0:35 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Solomon

Ik deinsde wat achteruit toen Damon schreeuwde.
    Toen besefte ik wat hij deed. "Niet doen." Zeg ik zacht, "Wil je ruzie?" Vraag ik aan hem.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik besloot om naast Cassie te gaan zitten. Ik legde mijn hoofd in mijn handen en zuchtte. "Nogal ja." zei ik. Ik grinnikte zacht en flauw. "Ik kan er ook weinig aan doen dat iedereen op me af duikt." Een slecht grapje op dit moment. Ik draaide mijn hoofd een stukje en keek naar Cassie die in elkaar kromp van Damons schreeuw. Ik beet op mijn lip.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 0:36 ]

Your make-up is terrible