• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ook!]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Okee.]

Melding;

~It's Saturday!!!!~

Ich liebe dich 27.12.23

Kyle

Ik open mijn ogen ietwat traag, ik kijk naast me en zie Irial nog slapen, ik kijk op de klok. Het is pas 9:00 uur. Ik klim uit het bed en loop richting de badkamer, ik ga naar het toilet. Als ik klaar ben trek ik door, was mijn handen en loop weer terug waarna ik weer naast Irial kruip. Ik kijk naar het plafond.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik word wakker van een hels kabaal.
    Ik zucht en rek me uit.
    Ik hoorde geschreeuw en nog een paar geluiden die ik niet kon thuis brengen.
    Nieuwsgierig stond ik op en keek ik rond waar het geluid vandaag kwam.
    Toen ik naar beneden wou lopen zag ik het.
    Roselien lag onder aan de trap en lag er levenloos bij.
    Ik snelde me naar de eind van de trap waar een beetje bloed lag.
    Zo snel als ik kon voelde ik aan haar pols. Haar hartslag deed het nog. Ik haalde een handdoekje en drukte deze tegen haar hoofdwond. Hersenschudding verklaarde ik. Ik riep mijn moeder die het doekje overnam. Ik knielde me naast haar neer en praatte tegen haar. Ze kreunde en langzaam kwam ze bij.

[wow die is lang.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Maya

als ik de volgende morgen mijn ogen open voel ik me vreemd, ik moet vandaag naar mijn huis...
    Ik rek me uit en kleed me om, ik draag een zwart jurkje met een zwarte broek eronder.
    In de badkamer doe ik mascara en lichte eyeliner op.
    Beneden hoor ik iemand weggaan en loop dus naar beneden.
    Daar kom ik Dimi tegen 'je gaat zeker naar je baantje?' 'jep ik zie je vanafond pas weer.' 'ok bye' 'dag Maya' en hij loopt naar buiten.
    Ik loop naar de woonkamer en zie zijn matras en als zijn spullen netjes opgeruimd.

Dimitry

Als ik wakker word kleed ik me meteen om en zet ik de spullen weer goed.
    Ik pak mijn tas en doe mijn jas aan.
    Dan zeg ik Maya nog even gedag en loop naar buiten, richting mijn 'werk'

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Levi

Ik schrik me wakker als er een licht door mijn gordijnen schijnt, Ik grom en draai me om. en trek mijn dekens van strakker over me heen.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Lilly
    Zo voorzichtig mogelijk tilde ik haar op en zette ik haar in de auto.
    Ik klikte haar gordel vast en gaf haar nog een kusje voor ze met mijn moeder richting het ziekenhuis reed.
    Zuchtend liep ik terug naar binnen en liet ik me neer ploffen op de bank.
    Lekkere manier omm de ochtend te beginnen

[eten[]

(eet jij zo vroeg???)

"Find peace in who and what you are." — Saphira

André

Ik hoorde wat gestommel van beneden komen. Mokkend draai ik me om en trek de deken over mijn hoofd. Ik weet niet eens of het al licht is, lang leve de verduisternisgordijnen!
    Ik kreun een keer mopperend als ik de deur hoor dicht gaan. Zachter mag wel!

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik open langzaam mijn ogen wanneer ik Kyle voel bewegen in mijn bed. Een snelle blik op de klok vertelt me dat het pas negen uur is.
    Ik druk een kusje op Kyle's wang om hem te laten weten dat ik wakker ben, nouja half dan. Mijn ogen vallen weer dicht, maar slapen doe ik niet.
    "Morgen," mompel ik hees.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Maya

zuchtend zak ik neer op de bank.
    Na een tijdje besluit ik alleen te gaan, ik doe mijn jas en schoenen aan en schrijf een briefje die ik op tavel leg.

Beste André en Levi
    Ik ben naar mijn huis, ik moet kijken of er nog wat over is.
    Ik blijf daar tot 12.00
    Jullie kunnen voor die tijd naar dit adres..................
    daar ben ik dan, Dimitry is al naar zijn baan.
    GR. Maya.

ik loop buiten opweg naar mijn huis die nieteens zo ver weg is.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Arion

Wanneer ik mijn ogen geopend heb en naast me kijk word ik overspoeld door intens geluk. Naast me ligt mijn meisje vredig te slapen. Heel zachtjes druk ik kusjes over haar hele gezicht en tenslotte op haar lippen.
    Wat een poging had moeten wezen om haar rustig wakker te maken valt volledig in het water als mijn kleine zusje komt binnengestormd en op het bed begint te springen.
    "Arion, Arion!" zegt ze uitbundig. "We.krijgen.een.puppy! Puppy! Puppy! Puppy!" gaat ze verder tussen het springen door.
    Ik kijk haar aan en voel een ochtendhumeur opkomen.

Kyle

Ik voel dat Irial een kusje op mijn wang drukt.
    Ik kijk opzij en zie zijn ogen weer dicht zijn.
    "Morgen," Mompelt hij hees.
    "Goedemorgen schoonheid." Grijns ik en lach eventjes.
    Ik kruip tegen hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik voel lippen op mijn gezicht, en ten slotte op mijn lippen. Nog even hou ik mijn ogen gesloten, maar er verschijnt al wel een brede glimlach op mijn gezicht. Zo wil ik wel elke dag wakker worden. Net wanneer ik hem een 'goedemorgen' wil zeggen, en hem liefdevol wil kussen, komt Auryn binnengestormd en begint te roepen. Ik kreun even en leg mijn hoofd onder het kussen.
    "Arion, Arion!" zegt ze uitbundig. "We.krijgen.een.puppy! Puppy! Puppy! Puppy!"
    Ik besluit niet te reageren. 's Ochtends ben ik prikkelbaar, en mijn goede humeur dat 5 seconden heeft geduurd, is verdwenen. Ik ga op mijn buik liggen, en druk het kussen op mijn hoofd. Ik grom en mompel boos een beetje.

But I still have this faith in the truth of my dreams.