• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dhelia Forgrass - District 7
    "Niks, kijken hoe ik mijn eerste slachtoffertje het leukst kan vermoorden" Verbaast kijk ik haar aan. Hoe hoog had dat kind het wel niet in haar bol zitten? Wie dacht ze wel niet wie ze was dat ze dit soort opmerkingen kon maken? Als ze zo doorging ging iedereen het mes op haar richten. Ik rol met mijn ogen en zucht.
    "Vraag me af of je dat wel kunt met die ene hersencel van je." zeg ik iets zachter, mompelend. Ik vraag me af of ze het wel zou horen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bethleen Twirlbalm - district 6

    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Wat deed ik? Waar was ik mee bezig?
    'hoe bedoel je?' vroeg Sage. Ik wou alleen dat ik daar op antwoord kon geven.
    'Niks, ik dacht alleen...' Wat dacht ik? Ik wilde geen bondgenoten, dat maakte het zoveel harder, zoveel moeilijker...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Jillana

    'Meid, ik ken jouw types, jij denkt dat we arrogant en dom zijn, en dan staan jullie later verbaasd te kijken in de arena' grijns ik. Denk maar niet dat ik ga verliezen.


    El Diablo.

    Rosaceae Blue Ortega
    Ik stond op het plein voor me uit te staren. Mijn haar zat in een vlecht en ik had daar een hekel aan. Ik hield niet van vlechten, staarten en los was veel beter. Ook had ik een irritante jurk aan die ik aan moest van mijn moeder. We hadden een winkel waar we goed mee verdiende. Ik leefde in de middenklasse en had redelijk te eten. Sommige kinderen op het plein waren mager, brood mager. Maar mijn leven was ook niet goed. Ik had geen vrienden en niet al te lieve ouders. Ik keek nog om me heen. Ik zag een paar klasgenoten bleek voor hun uit staren. Ze waren doods bang om gekozen te worden. Tuurlijk zou ik het erg vinden als ik gekozen werd, maar we leven toch allemaal al op een rot planeet. Sommige opties zijn beter dan het leven, want niemand zou mogen verhongeren. Ik keek weer rond. Ik verveelde me dood.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dhelia Forgrass - District 7
    "Meid, ik ken jouw types, jij denkt dat we arrogant en dom zijn, en dan staan jullie later verbaasd te kijken in de arena" Ik kijk haar vlug aan.
    "Dan had ik het tenminste al goed over dat eerste." Ik wendt mijn gezicht van haar af. Ik was hier niet om ruzie te maken. Dat kon ik beter bewaren voor ergens anders.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillana

    Ik keek haar nog even bitchy aan, 'we zullen zien, slachtoffertje' mompel ik. Ik kijk voor me uit en zie mijn broer kwaad naar haar kijken. Ik grinnik, i love that dude..


    El Diablo.

    Dhelia Forgrass - District 7
    "We zullen zien, slachtoffertje." Ik kan er niets anders aan doen dan lachen om deze opmerking. Toch houd ik me in. Natuurlijk was ik bang voor wat er komen zou en waren mijn kansen niet in mijn voordeel. Ik zou dood gaan, daar was ik zeker van. Vastberaden zelfs dat ik mijn thuis nooit meer zou zien. Nooit meer de haren van mijn zusje zou vlechten. Maar ik zou me niet stuk laten maken door dat kind uit twee. Nooit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [ @ Howler oké!]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Jillana

    Ik grijns, die is wel even stil. Ik kijk even om me heen. Zoveel kansloze mensen, zoveel mensen die niet hebben getraind. Zo leuk. En ik mag ze nog legaal vermoorden ook!


    El Diablo.

    [het was bethleen het meisjes tribuut uit district 3. ik ben het meisje uit district 3 en ik heet Fayza Alicole Pragya Grisceln]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Alles bijgelezen :3]
    Sanri O. Dreamcanamint - District 8

    Ik maak me los uit de armen van Zefli.
    'Dank je,' fluister ik. 'Als ik jou kan helpen zal ik dat ook doen.'
    Ik kijk naar de camera waar een rood lichtje op knippert en weet dat die nu opneemt. Ik trek mijn mondhoeken een beetje omhoog, in de hoop dat er een soort glimlach verschijnt. Waarschijnlijk gebeurt dat niet en daardoor moet ik juist weer echt grijnzen. Wat een falende poging.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jillana

    'Dus, wanneer mogen we eindelijk van dit podium, en kunnen we beginnen?' vraag ik geïrriteerd. Ik blijf hier niet eeuwig staan.


    El Diablo.

    Lisbe M. Walkorchid - District 12 - Vijftien jaar oud.

    'Ik kan niet wachten om te beginnen,' zeg ik kil. 'Ik kan niet wáchten om messen in je rug te planten.' voeg ik er geluidsloos aan toe, zodat ik het eigenlijk alleen denk.

    [Agree? Jillana eerst dood? :"D]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Neej XD Ze is een beroeps hea? Die gaan toch nooit meteen dood XD]


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    [Neej XD Ze is een beroeps hea? Die gaan toch nooit meteen dood XD]


    [in het boek wel volgens mij a. Daar gaat bij het bloedbad al gelijk één dood. De jongen van district 4 volgens mij]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered