• District 1

Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

District 2

Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

District 3

Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

District 4

Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

District 5

Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

District 6

Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

District 7

Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

District 8

Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

District 9

Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

District 10

Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

District 11

Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

District 12

Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind

Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

HAPPY HUNGERGAMES

Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

Overleving.

Waar gaat het in deze RPG om?

In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

- Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!

Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Leanry Jumbix - District 3
    Ik stond met mijn vriend te praten toen het gebeurde. In het midden van een enorme mensenmassa. Allemaal mensen die gekozen konden worden. Maar dat werden ze niet. Ik werd het. Ik haalde diep adem, probeerde te voorkomen dat ik bleek werd en liep naar voren. Ik mocht geen angst tonen.

Bethleen Solis Twirlbalm - District 6
    Gehuil. Mijn vriendin huilde. Mijn moeder. Ik hoorde het. Het deed pijn. Ik wilde met ze mee huilen, maar dat kon ik niet. Iets zei me dat ik naar voren moest lopen. Misschien was het de vrouw, die door de microfoon tot me door wilde dringen.
    Mijn benen voelden aan als pap, maar toch wist ik mijn rechterbeen naar voren te zetten. En mijn linker. Mijn rechter weer. Na wat een eeuwigheid leek, zette ik mijn linkervoet neer op het podium. Ik keek rond, naar de gezichten, terwijl de waarheid tot me doordrong.
    Ik moest meedoen aan de hongerspelen.

Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

Iral ~ District 12

Ergens ben ik wel blij dat ons district als laatste word opgeroepen.
    Niet dat het daarom minder erg was. Een gevoel van angst bekroop me, en dat is er nog steeds, nu ik op het podium sta.
    Maar er let eigenlijk niemand op me, behalve mijn moeder, die nu vast ergens huilend in die reusachtige menigte staat. Ik kan haar helaas niet onderscheiden.
    Naast me zie ik al heel wat zelfverzekerde mensen. Zo is hun uitstraling tenminste. Nooit zal ik van hen winnen. Wedden dat ik een van de eerste doden ben?

[ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:39 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Aminia ~ District 1
    'Deze andere sukkels gaan nooit winnen, dat zeg ik alvast,' hoor ik een meisje naast mij grinniken. Ik draai haar kant op en grinnik ook even, 'zo zien ze er tenminste niet uit. Maar je moet je tegenstander nooit onderschatten,' zeg ik tegen het meisje waarna ik weer het publiek in kijk.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lisbe M. Walkorchid - District 12 - Vijftien jaar oud.

'Ik ben Liz,' zei ik ter introductie tegen de jongen naast me. Zijn leeftijd kon ik moeilijk schatten. 'Je gaat niet dood. Ik hoop het tenminste...' zei ik tegenstrijdig en keek strak voor me uit de camera in.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Jillana

Ik knik, en kijk ook het publiek in. Me moeder kijkt me blij aan, mijn vader trots en mijn broer staak trots zijn duim op. Ja ja, mijn familie is trots dat ik meedoe. Jillane, winnares van de honger spelen. Klinkt goed.

El Diablo.

'Zal ik je even uit je droom helpen, Jillana?' vroeg ik aan het meisje naast me. 'Je gaat dood. En snel ook. En je wil niet weten hoe pijnlijk en eenzaam dat gaat worden.'

Bethleen Solis Twirlbalm - District 6
    Er was geen weg terug. Ik vocht tegen de tranen en om mezelf bezig te houden keek ik om me heen. Er zaten hele zelfverzekerde mensen bij. Langzaam werd ik bekropen door een nieuwe angst. Ik maakte geen schijn van kans als ik tegen ervaren mensen moest vechten.
    Nu niet, dacht ik, later. Zorg er gewoon voor dat je niet instort. Ik probeerde dapper te lijken voor de camera's, al was ik bang dat het er niet heel echt uit zag.
    Ik keek nog even rond en zag dat de jongenstribuut uit district 9 naar me keek. Ik vertrouwde hem niet. Was er eigenlijk iemand die ik wél vertrouwde?

Leanry Jumbix - District 3
    Ik slikte moeizaam en balde mijn vuisten. Ik zou ze nog wat laten zien. Dachten ze dat ik niet belangrijk was? Dat ze me zomaar in hun zieke spelen konden stoppen? Ik ging terugvechten, en hard. Ze zouden niet zomaar van me af zijn.
    Ik keek naar mijn concurrentie. Veel waren bang, anderen zelfverzekerd. Volgens mij maakte ik wel een kans.

Jillana

Ik grinnik, die meid weet niet hoe snel ZIJ dood gaat. 'Meid, ik vertel je een ding, ik kan goed vechten, ben sterk, kan goed met wapens omgaan en laat me niet gek maken, ik win dit makkelijk!' grijns ik, en geef er nog een bitchy blik achteraan om vervolgens weer in het publiek te kijken.

El Diablo.

Bethleen Twirlbalm - District 6
    Ik hoorde mensen naast me ruziën, maar ik hield mezelf in. Ik moest me niet met anderen bezig houden. Deze mensen moest ik vermoorden. Ik merkte dat de jongen uit district 9 weer naar me keek. In tegenstelling tot de anderen zag hij er niet arrogant en zelfverzekerd uit, eerlijk gezegd als een betrouwbaar persoon. Vast en zeker heel aardig en - Waar was ik mee bezig?

Ceris P Runtulip district 5.

"Keira Sevirah" oh my god niet zij ik kende haar persoonlijk niet maar ze was heel knap ik had al lang een oogje op haar nu moest ik toekijken hoe zij vermoord werd op de tv. "En dan de jongen die District 5 vertegenwoordigt is..... Ceris P Runtulip". De eerste 10 seconden dringde het niet tot me door totdat ik door de vredebewakers naar het podium werd gestuurd, en daar stond ik dan naast het meisje wat ik leuk vond klaar om gedood te worden

Mijn geheim is geheim

Ik keek haar even ietwat vreemd aan en lach dan het publiek in. Ik mag niet laten weten dat ik eigenlijk heel bang ben en ik kijk met een stralende glimlach in de camera.
    'Ik zal vechten totdat er niemand meer staat, kind.' zeg ik kil en kijk haar zó doordringend aan dat de glimlach van haar gezicht vaagt.

Jillana

'Veel geluk met dát, je bent al dood in het fuckin bloedbad trut' grom ik, en kijk dan glimlachend de camera in.

[ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:57 ]

El Diablo.

[ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 23:02 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jillana

Ik rol met mijn ogen, en werp dan een blik op mijn witte jurk. Die kwam net boven mijn knieën en de rode pumps maken het af. Ik laat mijn mooiste glimlach in de camera zien, en kijk dan weer het publiek in.

El Diablo.

[@ MEGUSTAZAYN: Gelieve geen Mary Sue te maken]

Lisbe M. Walkorchid.

Ik zuchtte van irritatie. Wát een poser was die Jillana. Ze dacht dat ze dit makkelijk ging winnen, maar ik wist beter. Het was heel erg heftig en alleen iemand met een uitzonderlijke conditie zou dit kunnen. Het trutje naast me zag er niet echt uit als iemand die zonder haar luxe kon.