• District 1

Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

District 2

Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

District 3

Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

District 4

Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

District 5

Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

District 6

Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

District 7

Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

District 8

Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

District 9

Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

District 10

Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

District 11

Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

District 12

Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind

Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

HAPPY HUNGERGAMES

Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

Overleving.

Waar gaat het in deze RPG om?

In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

- Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!

Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Jaytem T. Roselight ~ District 1

"Ik kan de techniek van de anderen tributen doorgronden zodra we in de arena zijn, ik ben sterk, moorddadig en ontzettend goed met wapens. Maar ik kan jouw vallen zetten goed gebruiken," voeg ik daaraan toe. Daar was ik minder in. Een ramp zelfs. Al de kleine touwtjes en dingetjes. Bleh.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Jillana

Ik grinnik, 'en ben je snel?' vraag ik dan. Ik won altijd op school met rennen, ik ben gewoon snel.

El Diablo.

Ik fronste geïrriteerd mijn wenkbrauwen. Ik haatte het als het ergens over ging waar ik niet over kon opscheppen.
    "Nee," antwoordde ik kort. Ik was groot, sterk, log, en daardoor niet snel. Ik kon best rennen en redelijk hard, maar alleen op compleet vlak en recht terrein en niet voor al te lange tijd. Het was behoorlijk zwaar om al die spieren van mij mee te sjouwen.

Jillana

'Ik wel, dus dan kan ik nwel misschien zorgen om spullen te krijgen, en dat jij even als een soort bescherming gaat staan ofzo' stel ik voor. Ik kwam snel bij de spullen, en kon veel tillen. Handig toch?

El Diablo.

"Hm, misschien. Ik wil je eerst bezig zien straks bij de Trainingen. Kijken of je werkelijk zo goed bent als je beweert."
    Wie weet had ze nu wel mooie praatjes en sloot ik zo meteen een bondgenootschap om er daarna achter te komen dat ze compleet waardeloos is. Dat was ook weer niet de bedoeling. En ik werkte alleen samen met de allerbeste.

Jillana

'Vertrouw je me niet ofzo' zei ik beledigd, 'dat messen werpen kan ik nu op jouw uitvoeren hoor' gromde ik.

El Diablo.

Ik lachte kort. "Niemand is te vertrouwen. En wie weet steek je me inderdaad zo neer, hoewel je daarmee gediskwalificeerd zou worden omdat gevechten tussen de tributen onderling nu verboden zijn. Niet dat ik je niet af zou kunnen weren," voegde ik daaraan toe. Met gemak.
    "Er is één ding wat ik je nu al kan leren, ..." vragend keek ik haar aan, voor haar naam, want ik besefte net dat ik die nog niet wist.

Jillana

'Jillana' zeg ik zuchtend, en kijk hem geïrriteerd aan.

El Diablo.

"Ja, Jillana. Eén ding wat je moet weten: vertrouw niemand in de Arena. Hoe lief, aardig of behulpzaam ze zijn; jij gaat ze afmaken. Allemaal. Tot alleen ik nog over ben en jij ook ten onder gaat, natuurlijk," lachte ik. "Ik ben Jaytem trouwens. Jaytem Roselight."

[OMG, hij is zo arrogant, ik kan hem niet uitstaan, echt waar D:]

Jillana

Ik grinnik, ergens is die arrogantie wel leuk. 'We zullen zien of jij me afmaakt, we zullen zien' zeg ik, en grijns.

El Diablo.

[Wauw, jij bent snel]

"Dat zullen we zeker nog wel zien, in een week of twee/drie om precies te zijn," grijns ik.
    Eerst nog de Openingsceremonie, de interviews, de trainingen. Er moest nog veel gedaan worden voor we losgelaten werden in de Arena en ik kon bijna niet wachten. Ik ging mijn pa trots maken.

Jillana

Ik grinnik, ergens mag ik deze gast wel. ALleen moet ik hem toch vermoorden, mij maakt het niet uit hoor. Als ik win is het goed.

El Diablo.

Met een keurende blik laat ik mijn ogen over de andere Tributen glijden. Er zaten er een paar tussen die mogelijk wel eens een uitdaging kunnen zijn -een klein beetje-, maar ook een paar die absoluut niet tegen mij konden beginnen. Die ik omver zou kunnen blazen.
    "Moeten we ons team vergroten?" vroeg ik.

Jillana

'Lijkt me wel slim' zeg ik sarcastisch, en bestudeer de anderen even. 'De meeste mensen zijn gewoon nee' mompel ik.

El Diablo.

"Daar kan ik het niet meer mee eens zijn," knik ik bevestigend. "Maar hoe groter de groep, hoe meer kans. Tot we vijanden van elkaar worden."
    Mijn blik glijd over een wankelende jongen met een wazige blik die overduidelijk onder invloed is van één of ander verslavend middeltje. Morphling waarschijnlijk. Dat was er één die ik omver kon blazen. Hij zou mijn eerste slachtoffer worden.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 0:14 ]