• Vandaag op school hadden we het even over dat busongeval van gisteren en zei ik tegen een vriendin dat ik het zo erg vind dat ik er van moest huilen. Ze keek ineens raar op naar mij en begon te lachen.
    Het is al erg genoeg dat er 28 mensen het niet overleeft hebben maar het gaat er gewoon echt over als je dan zegmaar lacht met degene die daarom huilen.

    Het valt mischien op dat ik veel zeurtopics maak maar de laatste maand(en) valt het niet zo erg goed mee.

    Edit : Ik huil wél heel snel maar toch, zulke situaties moet men niet lachen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:38 ]

    Wat het ongeval betreft, ga ik niets zeggen. Mijn mening en gevoel staan regelrecht tegenover die van de rest.

    Over je zeurtopics kan ik alleen maar zeggen dat dat niet erg is. Het is juist goed dat je erover praat. Opkroppen is alleen maar slecht voor je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Wat het ongeval betreft, ga ik niets zeggen. Mijn mening en gevoel staan regelrecht tegenover die van de rest.

    Over je zeurtopics kan ik alleen maar zeggen dat dat niet erg is. Het is juist goed dat je erover praat. Opkroppen is alleen maar slecht voor je.


    Ik was/ben in een grote shock aangezien de kinderen maar een paar jaar jonger zijn. Ik ben een heel emotionele persoon omdat ik soortvan het zelfde heb meegemaakt toen ik héél wat jonger was maar om gewoon luidop lachen vind ik gewoon onrespectvol.

    Tja, je kan ook niet iemand dwingen om er om te geven. Ik vind 't persoonlijk echt ontzettend erg voor die kinderen en die ouders, maar ik kan niet zeggen dat mijn haar er omhoog van ging staan of zo. Voor mij was dit gewoon een ander ongeluk, ik begrijp je vriendin dus best als zij jou een beetje overdreven vindt wanneer je zegt dat je moest huilen.
    Edit: maar er om lachen, gaat er inderdaad over.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:35 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    21 schreef:
    (...)

    Ik was/ben in een grote shock aangezien de kinderen maar een paar jaar jonger zijn. Ik ben een heel emotionele persoon omdat ik soortvan het zelfde heb meegemaakt toen ik héél wat jonger was maar om gewoon luidop lachen vind ik gewoon onrespectvol.


    Dat vind ik ook, erover lachen kan gewoon niet.
    Maar dit doet me verder niets. Ik ben gewoon ongevoelig. Helaas, op bepaalde momenten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh god. Toen we over dat ongeval begonnen zei een jongen uit m'n klas opeens "tja, dan moesten die kinderen maar niet zo dom zijn om geen gordel aan te doen" toen ik dat hoorde had ik echt zin om zijn kop er gewoon af te rukken.
    Ik bedoel, heb je die foto's dan niet gezien, er blijft gewoon niets meer van die bus over! Stomme loser.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Die kinderen zijn 11 en 12, ik ben zelf die leeftijd, dus ik vind het ook erg. Ik begon gelijk te denken van "Als mij dat nou zou overkomen?" dan lijkt 11 jaar echt een heel kort leven als je er zo over nadenkt.

    Ik snap het dat je moet huilen, het is gewoon erg. Ik snap ook niet waarom je vriendin begon te lachen.

    Biologist schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, erover lachen kan gewoon niet.
    Maar dit doet me verder niets. Ik ben gewoon ongevoelig. Helaas, op bepaalde momenten.

    Idem.
    + Ik vind het gewoon triest hoe de media er weer in slaagt om van een tragedie een nationaal evenement te maken.

    Ik vind het echt niet normaal als je mensen gaat uitlachen als ze om iets moeten huilen. En al helemaal met zoiets, dat vind ik echt niet kunnen..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als ik iets kut vind moet ik ook als vanzelf lachen, misschien is het een biologische reactie.


    SLOAN.