• Ik ben echt blij. Morgen wordt mijn neefje 3 en hij wilt heel graag dat ik kom op zijn verjaardag. Ik heb een hele goede band met hem namelijk. Gister was hij er en hij wilt dat ik frietjes kom eten.xD Op woensdag moet ik alleen tot 10 over 4 op school dus zou ik pas om half 5 kunnen zijn. Ik baalde er behoorlijk van dat ik niet eerder kon komen. Nu zag ik op mijn rooster dat mijn laatste 2 uren uitvallen. Nu ben ik echt megablij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O, wat leuk voor je! Alvast gefeliciteerd met je neefje! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahh wat lief <3 Veel plezier samen!


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Danku danku. Hij komt altijd en pakt mijn hand. ik vroeg mag ik bij jou frietjes komen eten en hij zo "Jaaa dat mag jij wel"en hij gaf me toen een kusje(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Na'ahw, that's so sweeeeet!

    Ik heb dat ook met mijn neefjes, tenminste de middelste (3 jaar) is ook zo into mij en de jongste (2) zegt altijd: "Ina slapen, Ina slapen." Dat betekent dus dat hij wilt dat hij bij me wilt slapen en de oudste (5 jaar) vindt het ook altijd te gek als ik ga slapen bij mijn zus, de moeder van hun dus. En met mijn zus heb ik al een goede band.

    That's nice. 8)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Jabberjay schreef:
    O, wat leuk voor je! Alvast gefeliciteerd met je neefje! (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Soave schreef:
    Na'ahw, that's so sweeeeet!

    Ik heb dat ook met mijn neefjes, tenminste de middelste (3 jaar) is ook zo into mij en de jongste (2) zegt altijd: "Ina slapen, Ina slapen." Dat betekent dus dat hij wilt dat hij bij me wilt slapen en de oudste (5 jaar) vindt het ook altijd te gek als ik ga slapen bij mijn zus, de moeder van hun dus. En met mijn zus heb ik al een goede band.
    dat is echt lief. Mijn neefje en mijn nichtje [5 maanden] en mijun tanden kwamen vorige week even langs en uiteindeiljk is mijn neefje tot savonds gebleven want hij wou niet weg. Vervolgens ging hij huilen omdat ik weg gingxD echt mega schattig. Hij lacht me uit als hij mijn babyfoto ziet(huil)xD haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jabberjay schreef:
    O, wat leuk voor je! Alvast gefeliciteerd met je neefje! (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Decisions schreef:
    Ahh wat lief <3 Veel plezier samen!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Jabberjay schreef:
    O, wat leuk voor je! Alvast gefeliciteerd met je neefje! (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    na'aawh ^^ waren mijn neefjes maar zo lief! Die zijn net kleine monstertjes..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat cute! <3 Alvast gefeliciteerd! Ik heb geen kleine neefjes of nichtjes (ik ben zelf de jongste van heel de familie), maar ik heb twee kleine buurmeisjes. Die zijn alletwee zó lief!


    Deep inside, I've never felt alive