• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 11:01 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Niet echt mijn smaak, maar woensdag heb ik zo'n bruine broek met een t-shirtje gekocht + een topless jurkje. (Een wonder, want ik ben niet echt een jurkjes mens.)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 20:37 ]

    Het is niet mijn stijl, maar wel best schattig.
    Mijn laatste aankoop was... Heel lang geleden, ik weet niet eens meer wat. Volgens mij in de herfstvakantie o.O Maar ja, ik groei niet meer en mijn kleren slijten niet gauw, dus ik heb een uitpuilende klerenkast. Maar het wordt wel weer eens tijd voor wat nieuws (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het om eerlijk te zijn best lelijk, sorry. Mijn laatste aankoop was een potje nagellak van Catrice. 350 Hip Queens Wear Blue Jeans. ^.^ Ik ben best tevreden ja.


    comfort in c h a o s

    Niet mijn ding :].
    Een wit veel te groot mannenoverhemd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind 't niet alles, maar leuk dat je wat nieuws hebt ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Austen schreef:
    Ik vind het om eerlijk te zijn best lelijk, sorry. Mijn laatste aankoop was een potje nagellak van Catrice. 350 Hip Queens Wear Blue Jeans. ^.^ Ik ben best tevreden ja.

    Niet erg, je mag best eerlijk zijn, hoor (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind het niet zo mooi... o.o

    Matched, een boek van Ally Condie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Niet echt iets voor mij. Mijn laatste aankopen zijn wat hempjes van de H&M die echt ontzettend goedkoop waren :].


    i put the fun in funeral

    ik vind hem best leuk, ik zou het alleen niet dragen.
    het laatste wat ik heb gekocht gekregen is een Ed Hardy vest.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind hem niet mooi.
    Een appel. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Niet iets dat ik zou dragen. (: Mijn laatste aankoop was een blauwe jeans volgens mij. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Het laatste wat ik gekocht heb is eten voor het weekend en waspoeder.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het laatste wat ik heb gekocht... Geen idee. Volgens mij een CD van Bruce Springsteen als cadeautje voor iemand.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eierkoeken. (cat)

    Hmm ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ergens wel leuk, maar niet dat ik het het awesomste ding vind dat ik ooit heb gezien. Maar, als jij m leuk vind.. (:

    Mijn laatste aankoop.. Twee doosjes Belgische zeevruchten bonbons voor mijn stagebegeleidster en haar tweelingzus, die morgen jarig zijn (:


    Inspiration can hit you any time