• De stelling van vandaag luidt:
    De meeste mensen vergeten waar kerst werkelijk om gaat.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik dnek van niet


    Nobody is perfect

    Ja, dat is wel een beetje waar. Het is eigenlijk een heel gelovig feest, maar het gaat vooral om de kerstman, cadeaus en kerstbomen tegenwoordig. Maar aan de andere kant is het wel bedoeld om mensen bij elkaar te brengen, en dat gebeurt wel nog steeds, tijdens kerstdiners. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mensen die geloven weten wel waar kerst werkelijk om gaat, maar sommige mensen die daar niks om geven vergeten het wel.


    Nobody is perfect

    Oneens, Ik denk dat mensen het niet echt vergeten maar er gewoon niks meer om geven


    (Be)lieve in (you)rself

    of course,
    like the children care about the christmas spirit, het gaat hun het om die kado'sxD

    Square schreef:
    Ja, dat is wel een beetje waar. Het is eigenlijk een heel gelovig feest, maar het gaat vooral om de kerstman, cadeaus en kerstbomen tegenwoordig. Maar aan de andere kant is het wel bedoeld om mensen bij elkaar te brengen, en dat gebeurt wel nog steeds, tijdens kerstdiners. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ja! maar zelf vergeet ik het eigenlijk ook(A)
    kerst is eigenlijk een gelovig feest maar ik zie dat niet alleen maar de gezelligheid ervan


    i have a busy life

    Eens,
    Mensen vergeten soms de echte kerst gedachtes en de kerst bedoelingen. Kerst is een gelovig feest en ook al geloof je het niet je viert het meestal toch wel. Het gaat ook om de gezelligheid en om een keer iets aardigs voor elkaar doen.
    En dat is juist het punt,
    Mensen vergeten af en teo dat ze niet alleen op de wereld zijn.
    Ik geef bijvoorbeeld ieder jaar heel mijn klas een kerst kaart. EN vandaag vroeg een jonge bij mij uit de klas: 'Waarom geef jij eigenlijk die kneusjes ook wat?'
    Ik zei daarop: 'Iedereen is iedereen niemand uitgezonderdt.'

    En daar gaat kerst om. Iets goed doen voor elkaar. En niet de kado's (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, daar kan je niet omheen.
    Misschien weten ze wel waar het om gaat, maar bijna niemand doet daar wat aan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 0:30 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Opzich mee eens ja.


    -

    Jeeske is gebore hallelujah hallo, Jeeske is geboren in een bakske vol me stro.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eens


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mij maakt het niet zo veel uit. Ik vind het niet heel waardevol als mensen een paar dagen schijnheilig gaan doen en vrede verspreiden, om het een week later allemaal weer te vergeten.
    Voor mij is kerst gewoon gezellig samen zijn met mijn broers en zussen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Square schreef:
    Ja, dat is wel een beetje waar. Het is eigenlijk een heel gelovig feest, maar het gaat vooral om de kerstman, cadeaus en kerstbomen tegenwoordig. Maar aan de andere kant is het wel bedoeld om mensen bij elkaar te brengen, en dat gebeurt wel nog steeds, tijdens kerstdiners. (:

    Bullshit schreef:
    Mij maakt het niet zo veel uit. Ik vind het niet heel waardevol als mensen een paar dagen schijnheilig gaan doen en vrede verspreiden, om het een week later allemaal weer te vergeten.
    Voor mij is kerst gewoon gezellig samen zijn met mijn broers en zussen.mijn familie


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen