• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    Ik was wel blij dat gewoon nog mannelijk kon reageren. Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb totaal géén idee." bekende ik lachend.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Pfff, ik zou zeggen we gaan een biertje drinken. Maar ja, dat drink jij niet." zei ik lachend. Ik deed de TV aan en keek of er wat op is.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    "Nou..." begin ik. "Soms gaat dat er wel in, maar is het daar niet een beetje vroeg voor?"

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Het is nooit te vroeg voor bier." zei ik lachend. Op de TV was niks interessants dus ik zette hem op een muziek zender. Ik glimlachte naar hem. "Dus, wat zeg je ervan?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik grinnikte met hem mee. "Nou, vooruit dan maar." gaf ik toe. Toen ik jong was, dronken we nooit zo vroeg, maar tijden veranderen. Heel erg eigenlijk.

Your make-up is terrible

Solomon.

"Maar eh-, ik ga er denk weer eens vandoor." Zeg ik en sta op. Automatisch gaat mijn hand naar het hangertje.
    Ik kijk nog even snel naar Cassie met een kkleine glimlach en loop dan de gezamelijke woonkamer uit, naar boven naar mijn eigen kamer.

Ich liebe dich 27.12.23

[Okée, mijn lessen beginnen zo, ik ben om 1:50 PM uit. :D]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik sprong op en liep naar de koelkast. Trok hem open, haalde er twee flesjes bier uit en gooide er eentje naar Luca. "Vangen!" schreeuw ik naar hem. Ik grinnik. "Je bent vast ook geweldig vangen, met die krachten van je."

Luca Jones
    Ik vangde het flesje gemakkelijk op, nadat hij heel hard 'Vangen!' riep. Ik grijnsde naar hem. "Ja, en een goed gehoor hoort er ook bij." plaagde ik hem. Ik trok het dopje van het flesje af en zette hem aan mijn mond, waarna ik een grote slok nam.

Your make-up is terrible

[Zal ik nog een karakter aanmaken?]

Ich liebe dich 27.12.23

[Jahoor :3]

Your make-up is terrible

[Okee, w8 ik ga maken. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Ja, dat geloof ik meteen" zei ik lachend. Ik rende op de bank af, draaide me om en sprong er op. De bank kraakte toen ik erop lande. Ik zet de dop tussen mijn tanden en ruk hem eraf. Daarna neem ik een grote teug en laat een diepe zucht. "Lekker!"

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 14:40 ]

Luca Jones
    Ik grinnikte om Damons sprong. "Lukt het?" vroeg ik lachend.

Your make-up is terrible

[Vraagje. Mag ik van iemands karakter fam zijn, nichtje ofzo????]

Ich liebe dich 27.12.23