• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Is er iemand die iets wil doen!?" Roep ik hard door het huis heen, geen idee of ik reactie krijg.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik voelde zijn warme hand over mijn koude huid strelen. "Dankje wel." zei ik. Gelukkig, daar wilde ik echt niet over praten. "Jonkie." glimlachte ik naar hem.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik hoorde Solomon roepen, maar negeerde hem. Lekker pech voor hem. "Nou, dat valt wel mee hoor!" zei ik beledigd en duwde hem plagerig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik hoorde Solomon ook, maar voelde me schuldig dat ik nu bij Damon was. Ik wist niet precies waarom dat was. Ik moest lachen toen Damon me duwde. "Ja, het valt wel mee, je bent maar zo'n 120 jaar jonger dan ik, is niets joh." peste ik hem terug.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Nee?! Oké!" Roep ik dan als ik geen reactie krijg. Ach ik hoef ook niet alle aandacht te hebben.
    Ik sta op en loop best stampend de trap af. Loop het gangetje in en kijk om me heen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake
    "Ja maaaaar 120 jaar. Dat is niks!" zei ik zwaar overdreven. Ik lachte hard. "Met veel moeite kan ik nog net 100 worden en jij loopt al meer dan 130 jaar rond op aarde. Dat is echt zoveel!" Ik was onder de indruk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Jij zou je toch alleen maar vervelen." grinnikte ik. "Als je weet hoe je je moet vermaken, lijkt het niet zo veel hoor."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Amuseren op welke manier dan?" vroeg ik plagend. "Zo?" Ik duwde hem achterover op de bank en kuste hem zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik hoor Solomon iets roepen maar ik reageer er niet op, volgens mij vindt hij mij toch niet echt aardig dus waarom zou ik iets met hem gaan doen? Iets later hoor ik gestamp op de trap. Ik zucht even en krijg dan met moeite mijn iPod uit mijn broekzak waarna ik de oortjes in doe en wat naar muziek luister.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon

    TV! Ik loop de gezamelijke woonkamer in.
    Ik zie Cassie zitten met oortjes in haar oren.[««Thafuck xD]
    Ik loop naar de tv en zet hem aan, ik pak de afstandsbediening en begin te zappen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:24 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Amuseren op welke manier dan?" vroeg ik plagend. "Zo?" hij duwde me achterover op de bank en kuste me zachtjes. Helemaal overdonderd bewoog ik zacht mijn lippen mee. Ik vormde ze naar die van hem. Een raar gevoel ging door mijn lichaam. Ik weet zeker dat als ik een hart had, hij nu zo kloppen als een gek.


    Your make-up is terrible

    [Gaat Solomon leuk vinden als hij er achterkomt.*Sarcasm* Whaha. ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Solomon

    "Verdomme." Zeg ik en druk op de uit-knop op de afstandsbediening.
    "Niets, zoals gewoonlijk." Zucht ik en ga onderuit zitten en luister naar het tikken van de klok.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake
    Hij kuste zachtjes terug. 'Hij kust me terug!' dacht ik bij mezelf. Ik vergat helemaal te ademen en toen ik mijn lippen langzaam en voorzichtig van die van hem afhaalde nam ik als eerste een grote hap lucht. "Ik hoop dat je dat amuseren vind." zei ik daarna zachtjes.

    [Inderdaad xd]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Zijn warme lichaam liet die van mij lichaam los. Zelfs ik hapte naar adem, als gewoonte. "Eh..." Ik begon lichtjes te stotteren. "Dat kan je er wel onder laten vallen ja." mompelde ik.


    Your make-up is terrible