• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    [Yo, ze's er. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Natuurlijk." zei ik zacht en ik bracht mijn hoofd automatisch dichter naar die van hem.

    [Ik heb haar erin gezet!]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Ik vroeg me af.. Hoe is het om dorst te hebben? Of om bloed te drinken?" vroeg ik nog steeds zachtjes pratend. Stiekem was ik best nieuwsgierig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Het is als een brandend verlangen, dat de hele tijd je aandacht trekt." fluisterde ik zacht. Ik voelde zijn adem op mijn gezicht en het rook heerlijk. "Het bloed is je ultieme verlangen, het enige wat je wilt, het is weerzinwekkend en goddelijk tegelijk."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik knikte langzaam. "Ik snap het, tenminste, zo ver een mens dat zou kunnen begrijpen." Ik glimlachte naar hem. "Het lijkt me niet echt fijn om overgenomen te worden door dat eeuwige verlangen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb ook nog andere verlangens." zei ik met een knipoog.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik grinnikte en keek in zijn ogen. "Zoals?" vroeg ik ondeugend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik beet op mijn lip en voelde inderdaad het verlang. Dus ik boog naar hem toe, duwde zijn hoofd aan de kant zodat zijn nek bloot lag en likte zacht over zijn nek omhoog naar zijn oor.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik rilde heftig. 'Bijt me, oh alsjeblieft bijt me' schreeuwde ik in mijn gedachten. Ik legde mijn armen om zijn koude lichaam aan en drukte hem steviger tegen me aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik duwde hem tegen de bankzitting aan terwijl ik me heel erg in moest houden om niet te bijten. Ik voelde zijn hart kloppen en de geur van bloed werd sterker. Ik plaats daarvan draaide ik mijn hoofd weg van zijn nek, naar zijn gezicht. Ik likte zacht over zijn lippen voordat ik de mijne op die van hem drukte.


    Your make-up is terrible

    [Dracy, als Luca en Damon straks wat intiemer worden zou jij dan binnen kunnen komen met zijn nichtje? Dat lijkt me een geniale situatie.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Okee vet droog stukje komt er nu;]

    Celeste Blake

    Ik stapte het kleine opstapje bij de voordeur op. Mijn koffers zet ik naast me neer.
    Ik zag het knopje van de bel en drukte er maar op. Ik had nog geen sleutel.
    Snel veeg ik wat haren uit mijn gezicht en genoot even van het zonnetje.

    [Als iemand opendoet? :P]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:19 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake
    Hij duwde me tegen de bankzitting aan en ik hijgde nog wat luider. Het leek erop alsof hij me in mijn nek wilde bijten, maar hij deed het niet. Hij likte zachtjes over mijn lippen en kuste me toen. Ik drukte hem stevig tegen me aan en kuste hem stevig terug. Volgens mij was mijn hart gestopt met kloppen, want het leek alsof de tijd stil stond. Mijn handen grepen de rand van zijn shirt vast.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Mijn lippen lieten die van Damon niet los, mijn handen gleden door zijn haar, over zijn shirt naar beneden. Daar gleden ze eronder. Het voelde anders dan dat ik gewend was maar dat maakte me nu niet uit. Het voelde alsnog goed.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Zijn koude handen gleden onder mijn shirt en ik rilde van genot. Het voelde zo heerlijk aan. Ik greep zijn shirt nog steviger vast en trok hem toen uit. Zijn prachtige borstkas kwam te voorschijn en even stokte mijn adem.

    Iemand
    Ik loop naar de deur waar een meisje voor staat en open hem voor haar. Daarna verdwijn ik naar mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.