• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Nogal." grinnikte ik. "Vannacht was Solomon dronken, hij wilde dat bij hem sliep, toen kwam Cassie er ook bij slapen, lekker die menselijke geur. En dan 's morgens, lig ik nog in bed met Cassie, laat Solomon een zakje bloed op de grond kapot vallen! Ik werd nog hongeriger en heb pas net gegeten!" vertelde ik aan Damon.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik knikte langzaam. Ik was heel heel jaloers, maar probeerde het niet te laten merken. "Lag het lekker zo met elkaar in bed?" vroeg ik toen maar. Ik wist niks beters.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik haalde mijn schouders op. "Cassie was wel lekker warm." zei ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik haalde rustig adem, ik dwong mezelf ertoe. "Oh okay." Waarom moest hij nou daarmee aankomen? Hoe moeilijk is het te snappen dat ik dat niet leuk vind. "Nou mooi dat zij warm was." zei ik toen, zo normaal mogelijk. "Ik heb me hier zooo verveeld. Er is gewoon echt niks te doen hier."

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    Ik heb een ketting gevonden ik precies dezelfde kleur als het hangertje.
    Ik kijk naar de prijs. Dat kan er wel vanaf.
    Ik pak de ketting en loop ermee naar de kassa.
    "Dat is dan 32 euro 75." Ik pak het geld uit mijn zak en pak twee briefjea van 20, en geef het aan de verkoper.
    Ik krijg wisselgeld, de ketting word in een zakje gedaan en ik neem hem aan.
    "Bedankt en een fijne dag." glimlacht de verkoper.
    Ik glimlach terug en loop de juwelierszaak uit.
    De zon prikt in mijn ogen, ik doe mijn capuchon weer op en trek hem zo tot mijn gezicht helemaal beschaduwt is.
    Ik loop terug richting het huis.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik glimlach. "Dat kan ik me voorstellen als je steeds op je kamer zit. Ik doe dat niet zo graag." zei ik. "Maar nu ben ik er om je van je verveling te verlossen." lachte ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Ja, eindelijk!" zei ik lachend. "Hoe ben je van plan dat te doen dan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    Aangekomen bij het huis pak ik de sleutel uit mijn zak en stop hem in de deur ik draai de sleutel om en hij gaat open, ik haal de sleutel er weer uit en stop hem terug in mijn zak.
    Fluitend loop ik naar binnen en sluit de deur.
    Ik loop, nogsteeds, fluitend de trap op richting mijn kamer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Ik ben er, dat lost al veel op." Ik keek met een scheven grijns in zijn richting. "Verder weet ik het niet echt?"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik knikte. "Dat klopt. Dat jij er bent helpt al heel veel." Ik glimlachte breed naar hem. "Dus vertel eens wat over jezelf. Hoelang ben je al een vampier en zo?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik vroeg me af waarom ik elke keer moest nadenken als iemand dat vroeg. "Al 134 jaar ofzo." zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. "Oud ben ik hé?" grijnsde ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Woooow, dat is echt oud! Heb je vast ook veel meegemaakt of niet?" vroeg ik nieuwsgierig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    Ik open mijn kamer en stap naar binnen.
    Mijn jas leg ik over de stoel en pak het zakje met de ketting, ik pak het hangertje uit mijn zak en hang hem er voorzichtig aan. Dan doe ik hem om me nek, hij is redelijk groot en valt denk ik ook best een beetje op, maar dat maakt niet uit.
    Ik glimlach blij en stap mijn kamer weer uit, geen idee wat ik nu ga doen.
    Ik loop naar de trap en ga op de eerste trede zitten en leun tegen de muur aan met mijn hoofd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Ik heb een hele geschiedenis ja." mompel ik. "Maar dat is niet interessant." Het moeilijke leven van een vampier, zeker en beginnende, was niet echt leuk om uit te leggen om over te vertellen. Ik keek op naar hem. "En hoe oud ben jij dan?" lachte ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik aaide hem kort over zijn arm. "Ik snap dat daar ook geen leuke dingen tussen zitten, dus ik zal niet verder vragen." Ik glimlachte naar hem. "Ikzelf ben nog maar 21 jaar jong, dus dat valt nog heel erg mee."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.