• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    Hij trok mijn shirt uit, waardoor ik die van hem ook over zijn hoofd trok. Ik duwde mijn koude lichaam tegen zijn warme borstkas, terwijl ik hem overal tegelijk wilde aanraken. Mijn lippen vonden die van hem weer en mijn tong gleed over zijn lippen terwijl ik mijn mond een stukje opendeed.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik sloeg mijn armen weer om zijn lichaam en drukte hem zo dicht mogelijk tegen me aan. Zijn lippen raakte weer die van mij en zijn tong likte over ze. Ik opende mijn mond een stukje en begon hem te zoenen. Ik genoot van elke seconde, van elke aanraking van hem. Mijn hart klopte als een gek.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik kreunde zachtjes toen hij zijn mond opende en mij begon te zoenen. Ondertussen moest ik enorm mijn best doen om zijn op hol geslagen hart te negeren. Ik trok hem van de bank af, terwijl ik zijn lippen vast probeerde te houden. In een paar stappen waren we bij de slaapkamerdeur, die ik opentrok en Damon daar op bed duwde.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Toen ik mijn ogen weer open deed lagen we opeens op mijn bed. 'Hoe kom ik hier?' dacht ik bij mezelf. Het maakte niet uit. Ik rolde boven op Damon en ging rechtop zitten. Ik streelde met mijn lichaam over zijn hele lichaam. Elk deel van zijn bovenlichaam wilde ik aanraken. Onder mij voelde ik iets wat me heel erg beviel.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Wij gaan nu eventjes naar Duitsland rijden, dus we zijn er over ongeveer een uurtje weer. Dracy, als je wilt, mag je nu je personage laten binnenkomen hoor]

Your make-up is terrible

Celeste Blake

"Bedankt." Zeg ik tegen die wie open deed, algauw is ie al weer verdwenen, ik haal mijn schouders even op en pak mijn koffers die ik binnen in het gangetje zet, ik sluit de deur en kijk om me heen.
    Ik schuif mijn koffers wat opzij tegen de muur, daar staan ze wel even goed ik haal ze straks wel.
    Mijn neef woont hier ook, volgens mij was zijn nummer 18. Ik kijk nog even om me heen en loop dan de trap op. Ik loop naar nummer 18 en leg mijn hand op de klink, en doe er een beetje drukkracht op. Hij gaat gewoon open.
    Ik stap langzaam naar binnen. "Damon?" Vraag ik zacht. Ik loop het apartementje rond maar zie hem nergens. Ik hoor wat gestommel van rechts komen, ik loop eropaf en duw de deur en stukje open. Men open mond kijk ik naar Damon die op bed lag met een andere jongen.
    "S-Stoor ik?" Vraag ik en blijf naar ze kijken. "O mijn god." Zeg ik er achteraan.

Ich liebe dich 27.12.23

[Hoor net dat we vanavond bij kennissen in Volendam gaan eten, dus reageer denk niet meer als ik Off ben, anders héél laat, of ik raag wel of ik daar op de computer mag. Zie wel. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Damon laat mijn lippen los als we ineens een stem horen. "S-stoor ik?" vroeg een meisjesstem in de deuropening. "O mijn god." Ik kom verbaasd een stukje omhoog. "Uhm, Damon?" vraag ik. "Wie is dat?" Ik voelde me lichtelijk ongemakkelijk met een jongen bovenop me, een ontbloot bovenlijf en een behoorlijke stijve in mijn broek. Ik was het wel gewend betrapt te worden, maar dan met meisjes, dat was anders.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    Ik liet zijn lippen los toen ik iemand iets hoorde vragen. Ik keek op en zag dat mijn nichtje in de deuropening van de slaapkamer stond. Ik zuchtte diep, waarom moest ze precies nou weer storen. Net nu het echt leuk begon te worden. "Uhm, Damon. Wie is dat?" vroeg Luca aan mij. Ik keek hem aan. "Dat is Celeste, mijn nichtje." Toen keek ik weer haar. "Ja, Celeste, je stoort nogal. Uuuuuuh, ik kom straks wel naar je toe. Wacht maar in mijn woonkamer."

Celeste Blake.

"Eh ja ik wacht daar wel even." Zeg ik licht blozend en draai me om en loop naar Damon's woonkamer toe en ga op de bank zitten.
    Wat doet hij met een jongen bovenop zich? vraag ik me af.
    Ik kijk wat rond, de kamer is typisch ingericht zoalsvb Damon is.

Ich liebe dich 27.12.23

[Nikki doet heel eventjes een dutje. We zullen zo weer actief meedoen =3]

[okee ik w8 wel even. ZIt toch maar op me ma dr phone xD en zit ijsje te eten. Yummy I love icecream <3]

Ich liebe dich 27.12.23

[Hoelang dutje eigenlijk¿ :-P]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Sorry, Luca." zei ik, terwijl ik van hem afkroop. Ik kuste hem zachtjes.

Solomon

Ik kijk wat naar buiten door mijn raam. Het is echt heel mooi weer buiten.
    Even denk ik aan vroeger, dat ik nog geen vampier was. Ik was altijd de hele dag buiten op het engelse platteland in de brandende zon bruin worden van de stralen op je huid. Als ik nu in een T-shirt naar buiten zou gaan hou ikcdan maar enkele minuten vol, dan zou ik weer naar binnen moeten. Ik zucht een keer en wendt mijn blik af van buiten en kijk wat naar het plafond. Waarom? Geen idee.

Ich liebe dich 27.12.23