Beste Robin,
Ik weet niet wat het de laatste tijd met jou is, maar het lijkt net alsof je me negeert en je me niet meer wilt spreken. Snap je hoe ik me voel? I feel rejected, als de vriendin die er voor je hoort te zijn, snap je wel?
Blijkbaar snap je dat niet. Vaak kijk je me zó chagrijnig en arrogant aan, dat ik wel kan kotsen van je. Soms walg ik heel erg van je als je achter mijn rug om over mij praat, hoe ik jou "genaaid" heb door zelf een 9,5 te halen voor Duits en jou te laten zitten met een één. Weet je wat, Robin? Die verdiende je ook. Je zegt altijd maar dat je het moeilijk hebt, maar volgens mij lieg jij alles - behalve dat van je moeder dan, ik weet dat dát waar is - bij elkaar. Ik vind het achterbaks van je dat je doet alsof ik je beste vriendin ben, en ik vind het zo mogelijk nog achterbakser van je dat je over mij, Fred en de rest roddelt. Heb je zelf soms geen interessant leventje? Niet interessant genoeg? Wat denk je wel niet bij jezelf, Robin, zeg eens eerlijk?
Ik heb namelijk geen idee wat jij denkt. En waarschijnlijk wil ik het niet eens weten, omdat je me al pijnigt met je aura. Je wist waarschijnlijk al wel dat ik aura's kon lezen en mensen heel makkelijk aanvoel, maar je doet alsof het je niets kan schelen. En weet je wat JIJ doet? Je stoot me af en zegt dat je me terugwilt als vriendin. Nou, dat wil ik eventjes niet. Je hebt MIJ de schuld gegeven van allerlei dingen waaraan ik niets kon doen en daardoor hoef ik je even niet meer te zien. Het is NIET MIJN SCHULD, MAAR DE JOUWE. Zo. Ik ben gelukkig met mijn leven nu, ik heb Fred, ik heb leuke vriendinnen op Quizlet en ik haal goede cijfers op school. Waarom moet ik jou er dan nog bij hebben, als je me toch maar negeert?
Inderdaad. Ik weet het ook niet.
Rebecca.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!