• Het idee van dit topic is om een brief aan iemand anders te schrijven.
    Het kan gewoon iemand zijn die je persoonlijk kent, of een leraar, of een of andere crimineel. Noem maar op.

    Om dit topic leuk te houden zijn er een paar regels:
    ~ We gaan niet spammen. Als je veel forumposten wil oké, maar ga dit topic daarvoor niet gebruiken.
    ~ Houdt de brieven alsjeblieft zinvol.
    ~ Ga niet te veel reageren op elkaars brieven door middels van quote's.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieve R,

    ik ben een waardeloze vriendin en dat spijt me. Jij had me nodig en ik was er niet. Het contact dat we hadden verwaterde en dat vind ik echt ontzettend jammer. Als we dan eens praatte, zei je wel altijd dat het mijn schuld was en dat jij altijd moest beginnen. Omdat ik het daar dan niet mee eens was, kregen we ruzie en praatten we weer niet. Als ik dan weer begon, was jij nog altijd boos.
    We zijn gewoon twee stront eigenwijze mensen en tja, dat botst. Maar daarom hou ik nog niet minder van je. Ik wens je heel veel sterkte daar in dat verre Amerika. Die plek doet je volgens mij echt goed.
    Geloof het of niet; ik mis je!
    Dat armbandje, heb ik nog altijd om. (:

    Liefs,
    Marleen.


    everything, in time

    Lieve H,

    Had ik maar het lef om te vertellen hoe ik me voel. Hoe ik me voel als jij in de buurt bent, of juist niet. Dat zodra jij of de band iets online zet, mijn hart een sprongetje maakt. Dan heb ik weer de kans om je te zien, je te spreken, met je op de foto te gaan.
          Maar meer ook niet. Ik ben hoogstwaarschijnlijk gewoon een scheiterd. Maar mocht ik het je ooit vertellen, laat het dan niet akward worden, alsjeblieft niet.

    Kus, Nicoline.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Beste Robin,

    Ik weet niet wat het de laatste tijd met jou is, maar het lijkt net alsof je me negeert en je me niet meer wilt spreken. Snap je hoe ik me voel? I feel rejected, als de vriendin die er voor je hoort te zijn, snap je wel?
    Blijkbaar snap je dat niet. Vaak kijk je me zó chagrijnig en arrogant aan, dat ik wel kan kotsen van je. Soms walg ik heel erg van je als je achter mijn rug om over mij praat, hoe ik jou "genaaid" heb door zelf een 9,5 te halen voor Duits en jou te laten zitten met een één. Weet je wat, Robin? Die verdiende je ook. Je zegt altijd maar dat je het moeilijk hebt, maar volgens mij lieg jij alles - behalve dat van je moeder dan, ik weet dat dát waar is - bij elkaar. Ik vind het achterbaks van je dat je doet alsof ik je beste vriendin ben, en ik vind het zo mogelijk nog achterbakser van je dat je over mij, Fred en de rest roddelt. Heb je zelf soms geen interessant leventje? Niet interessant genoeg? Wat denk je wel niet bij jezelf, Robin, zeg eens eerlijk?
    Ik heb namelijk geen idee wat jij denkt. En waarschijnlijk wil ik het niet eens weten, omdat je me al pijnigt met je aura. Je wist waarschijnlijk al wel dat ik aura's kon lezen en mensen heel makkelijk aanvoel, maar je doet alsof het je niets kan schelen. En weet je wat JIJ doet? Je stoot me af en zegt dat je me terugwilt als vriendin. Nou, dat wil ik eventjes niet. Je hebt MIJ de schuld gegeven van allerlei dingen waaraan ik niets kon doen en daardoor hoef ik je even niet meer te zien. Het is NIET MIJN SCHULD, MAAR DE JOUWE. Zo. Ik ben gelukkig met mijn leven nu, ik heb Fred, ik heb leuke vriendinnen op Quizlet en ik haal goede cijfers op school. Waarom moet ik jou er dan nog bij hebben, als je me toch maar negeert?

    Inderdaad. Ik weet het ook niet.

    Rebecca.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lieve Michelle,

    Het spijt me voor alles wat ik heb gedaan en ik ben zo ontzettend blij dat we weer gewoon contact hebben en elkaar weer vriendinnen kunnen noemen. Ik heb je ontzettend veel gemist en ik weet dat dat mijn eigen schuld was.

    Sanne.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aan alle mensen op Q,

    Thanx voor het onmoeten van nieuwe mensen, verhalen, en de Fantasy(stories).
    Ik wil jullie bedanken voor de steun in moeilijke tijden. Voor eigenlijk ALLES...

    Ik ben mijn verloren jeugd in aan het halen, en de mensen op Q helpen mij daarbij...

    Nogmaals bedankt voor alles

    Dearly Beloved,
    Sharon

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 11:41 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het spijt me, K.
    Ik wou dat alles anders gelopen was, maar het is nu gewoon zo. Het spijt me.

    Lieve D,
    Binnenkort zie ik jou, als het goed is, weer. Of ik me er op verheug? Ja. Of ik bang ben? Ja. Of ik je op dit moment een hekel aan je heb? Misschien een klein beetje. Of ik je mis? Ja.
    Zoals je leest lopen mijn gevoelens door de war. Jij was altijd mijn beste vriend en opeens toen je een vriendin had was ons contact niks meer waard.
    Het voelt raar weet je. Ik ga met je afspreken terwijl ik ergens heel boos op je ben. Toch wil ik je dol graag weer eens zien. Kijken hoeveel jij veranderd bent in meer dan een jaar tijd.
    Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Liefste J,
    Waarom is alles tussen ons fout gelopen? Waarom moest het zo gaan? Ik mis de dagen met jou, ik kan het niet meer aan. Het gaat zo niet langer. Waarom heb je dit gedaan? Ik voel me zo vreselijk, mijn dagen gaan zo verschrikkelijk langzaam. Ik weet het niet meer, J, help me. Ik hoop dat we elkaar ooit nog is tegenkomen, dan zal ik je alles vertellen en laat ik je nooit meer gaan.
    Kus, Zara.

    Hey Hanne

    Ik hoop dat je een verziekt leven krijgt.

    Dag & bedankt


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lief bed,

    Ik zal altijd van je houden en ik ben elke nacht bij je. Ik wil je graag bedanken voor je zachtheid en warmte.

    Groetjes,
    M


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lieber M,

    Ich vermisse dich. I miss the person that you used to be. The old M., the good friend, the person I was looking forward to see when we were going to meet again. I miss the person whom used to call me "Calimero the second". I guess I just miss you, cause at the moment you don't act like you would do when you're sober, y'know?
    I am sorry to tell you this... But I am afraid of you. I am afraid to meet you again on your birthday and that just doesn't seem right, when someone's a friend. A FRIEND, M., a friend. In my dictionary, a "friend" is a person you can trust, and thát's exactly my point. I don't trust you, neither does Fred (my BOYFRIEND, you know?). We (Fred and I) are both afraid that you'll make your twisted fantasies about... well... "making love to me" true. And that's not that strange, if you look at my past.
    M., I don't think I'll be on the train next tuesday. I guess I'll stay home, cause I am not sure about you, not at all, in fact. You scared me off. Well done.

    Rebecca.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Beste omgeving enz,
    Ik heb me de laatste tijd erg negatief opgesteld en het leek voor jullie of ik totaal niet mijn best deed. Dit deed ik echter wel en doe ik nog steeds. Wat zou het fijn zijn als jullie, al was het maar voor een dag, precies konden zien en voelen wat er in mij omging.
    Sorry dat ik jullie teleurstel en zo fricking autistisch ben.

    Mvg.
    Erieka


    26 - 02 - '16