• Voor degene die zich doodvervelen en dus mijn verhaal willen lezen

    hier en hier kon je lezen dat ik ruzie had met K. Wel de ruzie is nog steeds niet voorbij. De meeste van de reacties klopte wel dat ik me niet zo kinderachtig moet gedragen en het uit mijn hoofd moest zetten.
    Dat advies heb ik gevolgd en het gaat nu stukken beter met mij.

    Dus Na de krokusvakantie zag ik K terug na een week uitrusten. ik besloot om me te gedragen.
    Ik zat op mijn plek en K wist niet waar ze zat dus vroeg ze het. Eigenlijk wilde ik gewoon al schreeuwend naar haar roepen " Zoek het zelf uit" maar nee Yousra ging zich serieus gedragen dus antwoordde ik " daar" K was blijkbaar degene die zich nu super kinderachtig gedroeg want tja, Op een bepaald moment vroeg ze wat aan mij, ze dacht namelijk dat ik iemand anders was, en toen ze zag dat ik het was stopte ze en keek ze heel gek naar me. Ik antwoorde daarbij " Als je wat wilt vragen, vraag dan gewoon wat." en stil ging ze naar d'r plek.
    Zulke dingen bleven duren, " Wat is er gebeurd " " dit en dit is er gebeurt toen jij weg waart"
    Zoiets heb ik een aantal keren gedaan in de hoop om de strijdbijl te begraven.
    In de vorige topics kon je lezen dat ik nog 1 goede vriendin had, laten we haar H noemen. Met H was/ben ik altijd al close geweest maar ik heb het gevoel dat K 'ons' uiteen wilt halen. K gaf altijd commentaar maar op H gaf ze echt het meest commentaar want H kan je niet kleineren.
    Maargoed da band tussen mij en H zwakte altijd maar af. ik was/ben altijd met mijn nieuwe vriendinnen van andere klassen en H was altijd bij K, 't is te zeggen K was altijd bij H want als H ergens ging, ging K altijd mee en ik ontloop K.
    Het enige moment van de dag dat ik met H een leuk gesprek kon houden was op de terugweg naar huis. H merkte zelf op dat K haar volgde en zij zelf vond het ook niet leuk.
    H beloofde me dat zodra we terug op school waren ze rechtstreeks naar K ging en haar de waarheid zou vertellen - haar voorstel-
    Ik verheugde me op die dag. Eindelijk iemand zou K de regelrechte waarheid vertellen maar telkens als ik op school aankwam, waren K en H samen, as usual. Vandaag kwam ik weer's vroeg op school aan en zag H. Ik ging naar haar en sprak even met haar. K kwam meteen tussen ons en begon een nieuw gesprek.

    "Laat maar" dacht ik bij mezelf. ik ging zomaar door met mijn leven zonder K en verder met Y, A en S

    Dankje voor alle Q-ers voor het advies van de vorige topics

    (flower)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:24 ]

    Ik zou zeggen; dumpen die trut. Volgens mij heeft zij echt poep in haar hoofd ofzo -.-". En jij verdient beter :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Goed gedaan van je ; )


    <3

    Deluso schreef:
    Goed gedaan van je ; )

    Ik zou het niet gekund hebben zonder het advies

    Deluso schreef:
    Goed gedaan van je ; )


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    gewoon volwassen blijven gedragen. ze blijft dan altijd in het nadeel :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ^^ het zijn allemaal bitches!
    ik had precies hetzelfde, nu heb ik een super lieve vriend die me er wel doorheen sleep!
    en zo te lezen ligt het hem niet aan jou. Dus gewoon lekker verder met je leven toch?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Wow echt super good van je! (nee ik heb geen advies gegeven in de vorige topics maar ik heb ze wel gelezen nu:$:X) Wat een trut zg... Succes!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Wat goed van je (:


    26 - 02 - '16

    Deluso schreef:
    Goed gedaan van je ; )


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deluso schreef:
    Goed gedaan van je ; )


    Tell me about it, stud.

    Merryweather schreef:
    Wat goed van je (:

    Wat goed van je! Ik heb vroeger ook zo'n vriendin gehad, en ik was te laf om voor mezelf op te komen. Daar heb ik echt heel veel spijt van. Respect voor jou!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Blabbermouth schreef:
    Wat goed van je! Ik heb vroeger ook zo'n vriendin gehad, en ik was te laf om voor mezelf op te komen. Daar heb ik echt heel veel spijt van. Respect voor jou!

    Ik ben uiteindelijk wel, net als jij, voor mezelf opgekomen hoor. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."