• Heey mensen!

    Ik ben dus opzoek naar iemand die gezellig met mij wil schrijven.
    Het gaat om een verhaal waar ik al een begin aan gemaakt heb, maar ik zou het fijn vinden als de 'tegenspeler' dan niet door mij gestuurd word.


    My foster family.

    Charissa zit in een opvang als ze het goede nieuws te horen krijgt. Ze wordt opgenomen in een pleeggezin. Veel dingen in haar leven gaan veranderen. Haar school, haar vrienden en haar bekende omgeving moet ze verlaten. Maar wat gebeurd er als ze opnieuw de fout in gaat en blijkt dat ze helemaal niet zo gewenst is in het gezin?


    Als je mee wilt werken, vul dit dan in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Voorbeeld schrijfstijl:
    Hoe vaak per week kun je schrijven?
    Voorkeur van rol: (jongen/meisje)
    Iets kort over jezelf:

    Als je me wel geschikt lijkt, stuur ik wat meer info over de story zelf en wat hoofdstukjes zodat je een beter beeld krijgt.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:19 ]


    Life is hard, just break it with your head <3

    muhh niemand? ):


    Life is hard, just break it with your head <3

    Naam: Amber
    Leeftijd: 15
    Voorbeeld schrijfstijl:
    Muziek vulde de kamer. Mijn vingers bewogen driftig over de toetsen van de piano. Ik speelde niet voor mezelf, oh nee. Mijn moeder dwong me hiertoe. Doordat het haar nooit gelukt was succesvol te worden, wilde ze haar succes via mijn behalen en ik liet het toe. Ik wist dat het het beste voo mij was. Ik was pas 12 en wist nog niet wat ik me mijn leven wilde doen. Tot dan leek het me beter om gewoon te doen wat mijn moeder wilde dat ik deed.

    Met ingehouden adem speelde ik de laatste noten van het stuk. Verwachtingsvol staarde ik naar de zwart-witte toetsen, wachtend op mijn moeders commentaar."Was dat alles wat je kunt?" Zei ze woedend. Tranen sprongen me in de ogen. "Sorry morder, ik zal beter mijn best doen de volgende keer." Ik had alles gegeven wat ik kon, maar het was niet genoeg. Het was nooit genoeg. Altijd moest het beter, mooier, zuiverder. Nooit zei ze dat ze trots op me was, altijd werdt ze boos.

    Ik wist eigenlijk niet hoelang ik dit nog vol kon houden. Mijn moeder wilde alleen Maar het best voor mij, maar wist ze wel at goed voor me was? Soms had ik daar mijn tweiels over, maar ik sprak ze nooit uit, bang voor haar woede. Dit ws mijn leven, en zo zou het altijd blijven.

    Hoe vaak per week kun je schrijven? Bijna elke dag wel.
    Voorkeur van rol: maakt eigenlijk niet zoveel uit. Meestal schrijf ik als meisje, maar een jogen zou ook weer eens iets anders zijn.
    Iets kort over jezelf: Mijn hobby's zijn gitaar spelen, schrijven, lezen en volleyballen. Ik heb bruin haar, blauwe ogen en verdacht veel moedervlekken (ik weet niet helemaal zeler of dit hele nuttige informatie is). Ik schrijf al bijna mijn hele leven, in ieder geval sinds ik wist hoe ik moest schrijven. Eigenlijk weet ik niet wat ik nog meer kan vertellen :$ Als je vragen hebt, vraAg maar raak. Btw. Sorry voor de spellingfouten. Zit op de i-pad en die heeft geen spellingcontrole...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:05 ]


    First things first, but not necessarily in that order