• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    i know, -_____-


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    What's so bad about being different?

    Ok, ik snap niet meer of ik nu de snelheid van de val of de gravitatieversnelling moet uitrekenen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Kryptoniall schreef:
    Snap ik, ik haaaat natuurkunde heel hard.
    Daarom heb ik het niet meer (:

    Ik ga het heel hard laten vallen na dit jaar.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    What's so bad about being different?

    ik heb toch niks te doen dus ga ik die twitcam terug kijken.


    What's so bad about being different?

    ah, ik moet morgen naar de dokter en misschien bloedprikken O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    ah, ik moet morgen naar de dokter en misschien bloedprikken O.o
    IK HAAT PRIKKEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet morgen naar de stad voor mensen weten wel wat, hehehe.
    Ga ik ook gelijk een milkshake halen denk ik c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    (...)IK HAAT PRIKKEN.

    Ik ook.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Kryptoniall schreef:
    Ik moet morgen naar de stad voor mensen weten wel wat, hehehe.
    Ga ik ook gelijk een milkshake halen denk ik c:

    Nee dat weet ik niet, wat ga je halen?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik werd dus vandaag random geknuffeld in de gang door een gast die ik niet mag. En hij zit in een anderee vierde klas. Like wtf


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    (...)
    Nee dat weet ik niet, wat ga je halen?
    Wat denk je c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HORANTASTIC schreef:
    Ik werd dus vandaag random geknuffeld in de gang door een gast die ik niet mag. En hij zit in een anderee vierde klas. Like wtf
    Ik kreeg wat over me heen gegooid door Robin, waardoor mijn hele rug en haar nat was.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    (...)Ik kreeg wat over me heen gegooid door Robin, waardoor mijn hele rug en haar nat was.


    mijn haar was ook nat. Jij begon


    It's like I'm finally awake - One Direction.