• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Robin in Londen, ik ga jou zo hard terugpakken met water over je heen te gooien he, pas op.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    mijn haar was ook nat. Jij begon
    TOEN IK GOOIDE WAS DAT WITTE DING NIET EENS HELEMAAL OMHOOG ): NIET EERLIJK.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    (...)Wat denk je c:

    geen idee, daarom vroeg ik het ^^


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Meh mijn toetsweek begint weer over 2 a 3 weken.


    What's so bad about being different?

    Ik voel mij pro.
    Ik heb voor mijn Duits luister & kijk toets een 8,6
    EN BLIJKBAAR IS HET EEN FUCKING SE.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    (...)
    geen idee, daarom vroeg ik het ^^
    Iets wat jij niet leuk vindt maar wij wel c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    Robin in Londen, ik ga jou zo hard terugpakken met water over je heen te gooien he, pas op.


    alleen als het warm weer is en ik mijn mobiel niet in mijn zak heb ofzo haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Kryptoniall schreef:
    (...)Iets wat jij niet leuk vindt maar wij wel c:


    IS HET DAT THING?


    What's so bad about being different?

    Kryptoniall schreef:
    (...)Iets wat jij niet leuk vindt maar wij wel c:

    Verjaardagscadeau -.-


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    IS HET DAT THING?
    Jup.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet dan alleen even kijken hoeveel het dan per persoon is, want ik wil het dan wel graag terug hebben zondag c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    Ik moet dan alleen even kijken hoeveel het dan per persoon is, want ik wil het dan wel graag terug hebben zondag c:


    Is gooeed c:
    Ik ga mijn mama even lief aankijken of ze het geld mee wilt geven;/
    En nu maaar hopen dat ze niet zoals gister reageeerd.


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Is gooeed c:
    Ik ga mijn mama even lief aankijken of ze het geld mee wilt geven;/
    En nu maaar hopen dat ze niet zoals gister reageeerd.
    Ik zou het liefst dat geld wat ik nog van jou krijg ook wel terug willen, maar als dat niet gaat dan niet c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Robin/Sanne, weten jullie hoe duur die trui voor milkshake city is, dan neem ik het geld zondag mee (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Kryptoniall schreef:
    (...)Ik zou het liefst dat geld wat ik nog van jou krijg ook wel terug willen, maar als dat niet gaat dan niet c:


    Je krijgt het gewoon terug. Ik ga geld aan mamss en pap vragen. Want dan kan ik zelf ook nog wat halen c:


    What's so bad about being different?