• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:25 ]

    Mag ik even zeggen dat ik dit niet helemaal geloof, want de politie zou nooit nu pas andere vrienden mee laten lopen! Zelfs niet ook alleen maar kinderen! Ouders zouden zelfs de politie dat niet toe laten staan dat hun kind in gevaar word gebracht door een moordenaar, maar ook na 3 jaar dat er pas wat aan gedaan word of een moordenaar achter haar aan zit? Ik denk dat dit dan wel allang in het nieuws zou zijn. Dan zouden ze juist andere politie bureau's kunnen vertellen hoe die gast eruit ziet.

    Lijkt me sterk dat een moordenaar drie jaar achter hetzelfde meisje blijft zitten. Dat is te risicovol. :W


    everything, in time

    Ik wordt ook regelmatig door politie begeleid omdat ze bij m'n thuis al 2 keer hebben ingebroken en de daders (die nu trouwens vastzitten) hebben gezworen om wraak te nemen op m'n familie als we ooit vrijkomen.
    Maar ze vermoeden dat er nog altijd 2 leden van hun bende vrij rond lopen..

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:03 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    YoungAndFree schreef:
    scary zeg als een moordenaar al 3 jaar achter je aan zit...


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    skinwalker schreef:
    Ik wordt ook regelmatig door politie begeleid omdat ze bij m'n thuis al 2 keer hebben ingebroken en de daders (die nu trouwens vastzitten) hebben gezworen om wraak te nemen op m'n familie als we ooit vrijkomen.
    Maar ze vermoeden dat er nog altijd 2 leden van hun bende vrij rond loopt..


    Maar dat is toch wel even een heel ander verhaal dan die crap die de topic-maakster schrijft.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    3 jaar achtervolgd door een moordenaar?
    En zij durft nog op straat komen? ._.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Goede vroege 1 april grap, ook al geloofde ik het vanaf het begin al niet. (':

    LightYagami schreef:
    Als ik eerlijk ben geloof ik het niet :W or is it just me?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Achilles schreef:
    Er zit al drie jaar een moordenaar achter haar aan. Jij bent 13/14.
    What the fuck? Ik geloof hier geen reet van.


    Wie zegt er dat zij ook zo oud is dan?

    MissMcGinty schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik dit niet helemaal geloof, want de politie zou nooit nu pas andere vrienden mee laten lopen! Zelfs niet ook alleen maar kinderen! Ouders zouden zelfs de politie dat niet toe laten staan dat hun kind in gevaar word gebracht door een moordenaar, maar ook na 3 jaar dat er pas wat aan gedaan word of een moordenaar achter haar aan zit? Ik denk dat dit dan wel allang in het nieuws zou zijn. Dan zouden ze juist andere politie bureau's kunnen vertellen hoe die gast eruit ziet.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hier is je middelvingersmiley; ik geloof namelijk geen reet van je verhaal

    (finger) (finger) (finger)

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 maart 2012 - 15:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Hier is je middelvingersmiley; ik geloof namelijk geen reet van je verhaal

    (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger) (finger)


    Die kan ik niet gebruiken (cat)

    Bangarang schreef:
    (...)

    Die kan ik niet gebruiken (cat)


    Dan word je toch een GM? (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dan word je toch een GM? (cat)


    Sommige mensen geven hun geld aan andere dingen uit (cat)