• Hebben jullie ooit het gevoel gehad dat je vrienden eigenlijk helemaal niet bij je passen? Dat je eigenlijk volledig anders bent dan ze? Dat ze zeggen dat superveel dingen over je irritant zijn en dan gaan zeggen van: 'Uuuh, ik zeg wel niks meer'?
    Pff, het is echt heel erg fijn zou ik je zeggen. Uche. Ik heb nu al zó vaak ruzie met mijn vriendin gehad. Omdat ik iets leuk vindt wat zij écht niks vindt, wordt ze boos op me ofzo omdat ze het irritant vindt. Ze zegt dat ik elke week een nieuwe 'obsessie' heb, maar ik vind gewoon andere dingen leuk als haar? En nu heb ik best vaak ruzie met haar enzo, en elke keer zit ik weer huilend achter de computer. Gewoon omdat ze veel voor me betekend, maar het voelt alsof ik dat niet voor haar doe ofzo. Want nóóit hebben we in real life ruzie, want dan zijn er altijd anderen bij.
    Iemand dit ook meegemaakt? Want ik voel me nu echt kut. :X


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 22:55 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ben ook heel anders dan mijn beste vriendin en ik zeg je... op een gegeven moment word je gillend gek.


    Life is hard and then we die

    Btw, don't listen to her opinions about you.


    Life is hard and then we die

    Dat gevoel heb ik bijna dagelijks.
    Met een `vriendin´ heb ik ook slaande ruzie gehad, ik zie haar ook niet meer als zo´n goede vriendin als ze denkt, maar omdat ik geen zin in gezeik heb laat ik het maar zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ohgod. Ergens herken ik dit wel; het is wel een beetje anders, want dit heb ik met mijn vriend ipv met mijn beste vriendin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat heb ik altijd met mijn beste vriendin, ze is mijn tegenpool. Maar we hebben altijd nog net geen ruzie (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ja.
    Ik heb vriendinnen die houden van feesten, zuipen, roken, spontaan en voor niets verlegen zijn. Daar ben ik allemaal het tegenovergestelde van.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    WhiteQueen schreef:
    Dat gevoel heb ik bijna dagelijks.
    Met een `vriendin´ heb ik ook slaande ruzie gehad, ik zie haar ook niet meer als zo´n goede vriendin als ze denkt, maar omdat ik geen zin in gezeik heb laat ik het maar zo.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Same.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben gedumpt door mijn vrienden en het is best zo, ik heb nu anderen vrienden en we zijn totaal anders en dat werkt prima.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    And it's only getting worser..


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    And it's only getting worser..
    Vertel?

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 feb 2012 - 0:02 ]


    Life is hard and then we die

    Uuuuh ja. Mijn vrienden zijn anders dan mij, maar het werkt wel gewoon. :3


    -

    Mijn vriendinnen en ik zijn ook totaal verschillend. Maar ruzie maken doen we niet (nouja, soms een kleine discussie, maar dat gaat niet over onze verschillen zegmaar :'D).
    We zijn vooral verschillend in ons gedrag en dingen die we leuk vinden. Zij trekken zich bv. veel te vaak aan wat anderen van hun denken, terwijl ik zo'n 'fuck iedereen, ik doe wat ik wil'-attitude heb. En ik hou dan weer van anime en manga en die shizzle, terwijl zij daar praktisch nog nooit van hebben gehoord. Onze smaak qua muziek, jongens en films verschilt dan ook weer sterk. Ik moet bijvoorbeeld niks hebben van jankfilms en de meeste top-40 muziek.
    Maar al bij al kunnen we het goed vinden hoor, zolang we onze obsessies voor onszelf houden en alleen over dingen praten die ons beiden interesseren. :Y)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vertel?


    We begrijpen elkaar volledig verkeerd. En daarom krijgen we elke keer weer opnieuw ruzie. Dit keer ging het er alleen om omdat ik JOSH HUTCHERSON KNAP VOND en zij niet? Ik bedoel, dan gaat ze zeggen dat ik elke week een andere obsessie heb, maar ik vind gewoon hele andere dingen leuk als haar.

    ''ik wil geen ruzie oké?''
    ''pff ik heb het woord.ruzie niet in me mond gehad noem het hoe je wilt maar ik ga.. X''

    ''jij beschuldigt me nergens van, dat doe ik zelf. So, behappy with your life en laat mij maar gewoon, oke? Ik kom er wel uit.''
    ''kan jou ook niks meer beschuldigd worden. Maakt het vast veel beter''

    En het lijkt nu alsof ik alles veel erger maak. En dat wil ik helemaal niet, maar we hebben de laatste tijd veel meer ruzie.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Royale schreef:
    Mijn vriendinnen en ik zijn ook totaal verschillend. Maar ruzie maken doen we niet (nouja, soms een kleine discussie, maar dat gaat niet over onze verschillen zegmaar :'D).
    We zijn vooral verschillend in ons gedrag en dingen die we leuk vinden. Zij trekken zich bv. veel te vaak aan wat anderen van hun denken, terwijl ik zo'n 'fuck iedereen, ik doe wat ik wil'-attitude heb. En ik hou dan weer van anime en manga en die shizzle, terwijl zij daar praktisch nog nooit van hebben gehoord. Onze smaak qua muziek, jongens en films verschilt dan ook weer sterk. Ik moet bijvoorbeeld niks hebben van jankfilms en de meeste top-40 muziek.
    Maar al bij al kunnen we het goed vinden hoor, zolang we onze obsessies voor onszelf houden en alleen over dingen praten die ons beiden interesseren. :Y)


    Pff, ze doet soms precies dezelfde dingen als mij, maar als ik er dan wat over zeg ofzo dan ben ik meteen obsessed. Want we hebben écht hele andere hobby's. Ik schrijf, zij gaat liever uit. Ik ben liever thuis om zo snel mogelijk mijn huiswerk af te hebben, zij gaat liever naar de stad. Maar ik woon ook veel verder weg...
    En ik kan er ook niet tegen dat ze ALLE aandacht krijgt, maar nog niet tevreden is. ''Ik ben lelijk' en dit en dat. Ze krijgt altijd te horen dat ze knap is, maar tegen mij en een andere vriendin van me zou niemand dat zeggen. Ik kan er gewoon NIET tegen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 0:09 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.