• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lilly
    Tegen het einde van de gang draai ik me om en ik zie hem kijken. Ik liep een stukje terug bij de wc's om te kijken waar ze was.

[waar is isa]xD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Buiten ofzo. xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[oke dan gaat ze zo naar buiten eerst wordt ze wat rustiger]
    [moet hale of isa niet reageeren]

[ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:08 ]

[Neen hoeft niet. ;')]

Ich liebe dich 27.12.23

[lolz moet ikn u gelijk dan?}

[Ja hoor, maakt mij niets uit.]

Ich liebe dich 27.12.23

lilly
    Boos liep ik weer weg. In de wc's was ze niet. Buiten misschien. Ik dacht aan toenet. Ik had het echt verkeerd gedaan. Ik had spijt. Ik had niet zo mogen doen en zij niet. TOen zag ik Isa. Rustig liep ik erheen

Isabelle

Ik zit in een hoekje, ik zie Lilly aankomen en schiet overeind.
    "Ga weg." Zeg ik zo rustig mogelijk en hou mijn handen voor me.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik kijk naar Isa en zeg niks. Ik heb duizenden woorden op mijn tong liggen om te zeggen hoeveel het me spijt enzovoort maar er komt niks uitm ijn mond. IK kijk aalleen naar Isa.

Jeremy

Ik kijk haar lachend aan wanneer ze een kus op mijn neus drukt.
    "Dat kietelt," zeg ik zacht.
    Ik druk een kus op haar wang, en kijk haar vrolijk aan.

Mary

"Hoe ver woont tante Emily?"
    Ik zucht even en draai aan de ring om mijn vinger.
    "Franklin, Tennessee," zeg ik zacht. Bijna spontaan begin ik weer te huilen. Het begint tot me door te dringen dat ik buiten mijn tante niemand meer heb, en er nog meer alleen voor sta dan hiervoor. Ik ga even rechtzitten en ga nog een keer met mijn hand door mijn haar.
    "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen," zucht ik snikkend.

[Ik was zelf al helemaal vergeten waar Mary was :W]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Isabelle

"Zeg dan wat, doe dan wat!" Zeg ik en kijk haar aan.
    Ze staat daar maar. "Sla maar, doe maar, dat kan er ook nog allemaal bij!" Schreeuw ik naar haar. "Hier, ik sta er voor." Zeg ik huilend.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

Ik voel zijn lippen op mijn wang. Vrolijk kijkt hij me aan. Met zo'n zelfde blik kijk ik terug. Mijn hand leg ik op zijn wang en zachtjes druk ik een klein kusje op zijn mooie lippen. Daarna eentje op zijn voorhoofd. Gelukzalig kijk ik hem aan.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[En over Kirial, doe anders maar dat die buiten ofzo zijn. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Jeremy

Ik ga even met een hand door haar haren.
    "Je ziet er echt gelukkig uit," zeg ik glimlachend.
    Ik kus haar zacht, en trek haar tegen me aan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Lilly
    Ik kijk naar Isa. Ik voel me leeg en verdoofd. Ik doe niks. Ik schud langzaam mijn hoofd. Ik zucht en eindelijk krijg ik wat uit mijn mond. "wat er net gebeurd is dat zal ik mezelf nooit maar dan ook nooit meer vergeten. Als je wilt ga ik weg, ik ga weg kom niet meer terug en laat je met rust. Mij part negeer ik je. Zeg het me en ik doe het alles doe" ratel ik hoopeloos achter elkaar en laat me op de grond zakken.