• De stelling van deze week luidt:
    Amerika heeft teveel macht in de wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    dance4ever schreef:
    Ik vind dat de EU en China ook veel macht hebben. Vooral China komt heel erg op en daarmee valt dus de macht van Amerika steeds verder weg. Ze hebben alleen best veel invloed, maar goed, de EU en China ook.

    Liever Amerika dan Rusland of China. Zolang de EU meer tijd spendeert met ruzien onder elkaar dan samenwerken is Amerika de kracht van het westen. En of de westerse cultuur beter is dan de anderen weet ik niet, maar ik heb liever wat we nu hebben dan China of Rusland als voorbeeld


    quidquid excusatio prandium pro

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    De VS oefent wel veel invloed uit, maar erg vind ik dat niet, als dit niet zo was, was ons land misschien niet eens meer kapitalistisch? Ook zie ik liever Amerika aan het roer dan landen zoals Rusland, China, Noord-Korea of Iran. Ook zorgt Amerika eigenlijk ervoor dat die genoemde landen niet teveel invloed op andere gebieden gaan uitoefenen en dat vind ik ook een goed iets.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    RainbowDash schreef:
    Liever Amerika dan Rusland of China. Zolang de EU meer tijd spendeert met ruzien onder elkaar dan samenwerken is Amerika de kracht van het westen. En of de westerse cultuur beter is dan de anderen weet ik niet, maar ik heb liever wat we nu hebben dan China of Rusland als voorbeeld


    26 - 02 - '16

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben er mee eens. Omdat zij veel wapens en geld hebben trekken ze andere landen mee met hun spelletje. En dan lullen ze nog dat moslims terroristen zijn. Wat zij doen is pas terror!

    Ja, dat is zo.
    Maar wat ga je eraan veranderen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De VS is wel een erg magtig land.
    Of ....., wij zijn gewoon te onderdaging.
    Ik sluit me er ook bij aan dat Amerika veel invoed heeft. :Y)


    Life is full of fake people

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Tell me about it, stud.

    Eens. Maar het is niet alleen Amerika. Rusland, China. De EU natuurlijk ook hier in Europa. Ze maken er gewoon overal een zooitje van.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Liever Amerika dan China hoor. Ik heb liever niet een communistische wereld, vind ik nogal eng. :/


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik vind van wel. Amerika bepaalt gewoon het meeste van wat er gebeurt in de wereld. Ze bemoeien zich ook teveel met andermans zaken, vind ik.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    China krijgt ook steeds meer invloed (macht?) nu ze goedkope arbeiders hebben, naar mijn idee Amerika juist steeds minder. En ik weet niet wat ik liever zou hebben, elk land dat aan de macht is zou het waarschijnlijk niet goed doen. En anders zullen er altijd mensen zijn die er problemen mee hebben, of het nou Amerika, China, of Rusland is.


    Some people are weird. Get over it.