pssh Amerika is helemaal niets vergeleken met China en het Midden-Oosten. Ja, Amerika heeft veel invloed op de consumenten, maar zo gauw China en het Midden-Oosten hun handelswegen blokkeren heeft de hele wereld een ongelooflijk groot probleem. Zij kunnen de prijzen zo hoog zetten als ze zelf willen, terwijl er vanalles mis is met hun regeringen.
Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead
Robbeknol schreef:
Tuurlijk hebben ze veel macht. Amerika steunt veel landen, valt die steun weg, dan kunnen die landen in sommige gevallen niet meer zeker zijn van hun bestaan. Daardoor heeft Amerika veel macht.
Natuurlijk is Amerika machtig, maar dat is ook gewoon logisch. Ze zijn op veel plaatsen aanwezig en oefenen veel invloed uit. Maar teveel? Nee, dat zou ik niet zeggen.
Rivendell schreef: Natuurlijk is Amerika machtig, maar dat is ook gewoon logisch. Ze zijn op veel plaatsen aanwezig en oefenen veel invloed uit. Maar teveel? Nee, dat zou ik niet zeggen.
Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.
Mm.. Ik merk er weinig aan hier in Nederland, dus ik zou niet weten wat ik moet zeggen. Wel is natuurlijk dat als je president van Amerika, dat je toch voor een groot deel ook de baas bent van de rest van de wereld, althans, zo heb ik het ervaren.