• De stelling van deze week luidt:
    Amerika heeft teveel macht in de wereld.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gelukkig minder in Nederland sins Balkenende weg is, die liep altijd achter de kont van Bush aan. Maar ik ben het alsnog eens met de stelling.


    Your make-up is terrible

    pssh Amerika is helemaal niets vergeleken met China en het Midden-Oosten. Ja, Amerika heeft veel invloed op de consumenten, maar zo gauw China en het Midden-Oosten hun handelswegen blokkeren heeft de hele wereld een ongelooflijk groot probleem. Zij kunnen de prijzen zo hoog zetten als ze zelf willen, terwijl er vanalles mis is met hun regeringen.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Robbeknol schreef:
    Tuurlijk hebben ze veel macht. Amerika steunt veel landen, valt die steun weg, dan kunnen die landen in sommige gevallen niet meer zeker zijn van hun bestaan. Daardoor heeft Amerika veel macht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Natuurlijk is Amerika machtig, maar dat is ook gewoon logisch. Ze zijn op veel plaatsen aanwezig en oefenen veel invloed uit. Maar teveel? Nee, dat zou ik niet zeggen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Natuurlijk is Amerika machtig, maar dat is ook gewoon logisch. Ze zijn op veel plaatsen aanwezig en oefenen veel invloed uit. Maar teveel? Nee, dat zou ik niet zeggen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    soms wel soms niet

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:31 ]

    Amerika heeft veel macht, maar dat heeft ook goede kanten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    That is a perfect copy of reality.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Ik vind niet dat ze zoveel macht hebben.
    Ze hebben wel veel invloed.
    China heeft te veel macht naar mijn wil.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xlufjoetoexx schreef:
    Macht niet echt, ik zou eerder zeggen dat Amerika veel invloed heeft op de wereld.


    The sun will rise and we will try again.

    Mm.. Ik merk er weinig aan hier in Nederland, dus ik zou niet weten wat ik moet zeggen. Wel is natuurlijk dat als je president van Amerika, dat je toch voor een groot deel ook de baas bent van de rest van de wereld, althans, zo heb ik het ervaren.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Lol, yep.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen