• Ja, ik heb op elke knie een prachtige blauwe plek. & Dat doet pijn.
    Ik ben gevallen met de fiets -woensdag geloof ik?-
    Ik reed van een soort 'bergje' af, en toen ik beneden een draai nam gleed ik uit en schaafde over de grond. Waar ik op dat moment het meest mee baalde was dat toen ik opstond alles draaide en ik ontzettend duizelig was. Waar ik nu mee baal zijn de blauwe plekken. ;/
    Ze zijn echt rood-paars-rose. WHAT een mooie kleuren.
    Jullie ook uitgegleden?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Klinkt pijnlijk ;x
    Nee, maar ik ben wel tegen in plaats van op de plint gesprongen bij LO. Maar ik heb maar een klein blauw plekje, dus dat komt wel goed ;'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 21:58 ]


    effort never betrays you

    Gaat wel weer weg.
    Ik glijd niet snel uit...
    Maar ik had in de zomervakantie een blauwe plek op mijn bovenbeen omdat ik mijn draai te vroeg nam en tegen een paaltje botste. x') Was in Spanje, bij de douches. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn knieën hebben al veel meegemaakt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nee, maar mijn benen doen ontzettend pijn. Ik sport nu al bijna 2 weken, maar omdat ik spierpijn kreeg en gewoon doorga wordt het alleen maar erger.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    klinkt pijnlijk.
    Ik heb ook vaak last van mijn knieën. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ja ben door onse hond al flink op de grond gepleurt - ze liep steeds voor mn voeten -

    En nu heb ik 2 littekens xD 1 op mn knie en 1 op mn been

    omdat ik zo verrekte handig ben - not- (nerd)


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn knieen en scheenbenen zijn ook helemaal blauw, met gym ben ik tegen de kast aan gesprongen en ook tegen de bok -.-


    Me so good.

    auu..

    auwaaa, sterkte heheh (:
    nouu, gisteren beukte een paard me en botste ik tegen zo'n krukjeding aan dus jah, ik heb een blauwe plek/schaafwond op m'n scheenbeen heheh (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Laatste keer dat ik uitgleed was met de sneeuw (krul)


    -

    mijn knieën zien er niet uit haha, komt door de hockey altijd schaafwonden en blauwe plekken ;p


    -